Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اگر از گوگل بپرسید بهترین راه برای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) چیست، به شما پاسخ می دهد تمرکز بر روی مخاطب داشته باشید و همه چیز را بر اساس آنها تنظیم کنید. امروزه، سئو تماما مربوط به تولید محتوای یکتا و با کیفیت است که مخاطبین را جذب کند. بازاریاب ها با این خبر به وجود می آیند، به خاطر اینکه می توانند به مسائل تکنیکی سئو خداحافظی کنند. بسیاری از نظریه پردازان معتقدند سئو مدرن هیچ نیازی به تجارب تکنیکی ندارد. شخصا کاملا با این موضوع موافق نیستم، که نیاز به مسائل تکنیکی نیست، اما این به معنی درست نبودن بخش مربوط به تمرکز روی مخاطب نیست. سئو ارگانیک، اساسا بر روی همین تمرکز بر مخاطب شکل گرفته است. اما در میان این موضوع، مواردی رخ می دهد که همین تمرکز بر روی مخاطب می تواند باعث تخریب سئو سایت شود. در این مقاله، این موارد را برای شما باز گو خواهم کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

شاید شما هم علاقه مند به بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (سئو) شده اید و مانند اکثر افرادی که به تازگی پا در این میدان می گذارند، در مواجه شدن با ساختار پیچیده این شاخه با شکست روبرو شده اید. اما مطمئن باشید صدها فاکتور وجود دارد که بر روی سئو یک سایت تاثیر می گذارند. یادگیری تمامی این فاکتور ها و بدل شدن به یک متخصص در تمام این شاخه ها، نیازمند سالهای تلاش و تمرین است. اما به این معنی نیست که شما باید یک بودجه بسیار عظیم و سالها تجربه داشته باشید تا بخواهید سایت خودتان را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. شاید رسیدن به رتبه خوب سو برای کلمات کلیدی اصلی برای شما غیر قابل دسترسی باشد، اما حتی یک هزینه بسیار کم در سئو هم می تواند در بهبود وضعیت کسب و کار شما مفید واقع شود. برای شروع راه اندازی یک کمپین، نیازمند به هفت جز مهم در کمپین خود هستید، که در این مقاله به این هفت جز خواهیم پرداخت.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اگر تولید موتور محرکه کسب و کار باشد، بازاریابی محتوایی سوخت قدرتمند این موتور است. تولید محتوا شیوه ای است برای موفقیت برای کسب و کارهایی که دوستدار رضایت مشتریانشان هستند. در این مقاله قصد دارم با معرفی شش راه بسیار ساده ولی تاثیر گذار که می توانید به وسیله آنها بازاریابی محتوایی خودتان را بسیار سودمند تر و قدرتمند تر از قبل به پیش برانید را به شما معرفی کنم. حرف بیل گیتس را هیچ گاه فراموش نکنید: محتوا پادشاه است. حرفی که سالها پیش بیل گیست گفت، و اکنون به علت موفقیت برند های بزرگ جهانی شده است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

"۵۰ میلی ثانیه طول می کشد، به اندازه یک چشم بر هم زدن" این توصیفی است از مدت زمانی که یک کاربر پست شما را در شبکه اجتماعی برای بار اول می بیند. اما نکته ی مهم و اساسی این است که آیا کاربر بر روی پست شما زمان بیشتری می گذارد و یا اینکه به راحتی از آن عبور می کند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در ۹۴ درصد موارد، کاربر از پست های تبلیغاتی بدون سپری کردن زمان زیادی عبور می کند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

برای یک لحظه به این موضوع فکر کنید که برند های شناخته شده در جهان چه لوگو هایی را به عنوان نشان برند خود مطرح کرده اند؟ شاید تصاویری که به سرعت در این لحظه از ذهن شما عبور کند، سیب گاز زده نمادی برای شرکت اپل، حرف ام و یا تصویر یک حیوان باشد. نشان ها و لوگو ها برای هدف مشخصی طراحی می شوند، آنها تصویر برند خود محسوب می شوند و نقش بسیار حیاتی در موفقیت یک برند ایفا می کنند. طرح یک لوگو گاهی فراتر از یک امر زیبایی شناسی ساده عمل کرده و قادر است تا توصیف کننده ی ارزش های اصلی یک برند باشد. 

این توضیحات دلیلی بر مهم شمردن لوگو و صرف زمان و انرژی توسط کسب و کارها برای طراحی آن به بهترین شکل می باشد. موفقیت یک برند در گرو  استفاده آن برند از ابزار بازاریابی قدرتمند می باشد و  یکی از مهم ترین این ابزارها، طرح لوگو می باشد که نشان دهنده ی تصویر توصیف گر مهمی از یک برند است.

تلفن تماس: 88590065