Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

وب سایت های زیادی وجود دارند که به وسیله آنها می توانید برای استخدام به آنها مراجعه کنید. بسیاری از افراد از ابزاری مانند لینکداین برای این کار استفاده می کنند، که امکانات بسیار زیادی به آنها می دهد. اگر تا کنون موفق به پیدا کردن شغل مورد نظر خود نشده اید، از این پس می توانید از گوگل برای این موضوع استفاده کنید. گوگل در سرویس جدید خود، امکان ثبت  شغل را به موتور جستجو اضافه کرده است. از این پس مدیران وب سایت ها، می توانند برای استخدام نیروی انسانی جدید، سایت را با استفاده از ساختار مورد نظر گوگل تنظیم کرده تا در نتایج جستجوی این بخش، استخدام هایشان به نمایش در آید. پیش بینی می شود با توجه به پیشینه شرکت گوگل، در آینده ای نزدیک به یک بازیگر اصلی این خدمات تبدیل شود. در این مقاله این سرویس جدید را به شما معرفی خواهم کرد و همچنین راه حلی که مدیران وب سایت ها می توانند به وسیله آن استخدام هایشان را در این سرویس به نمایش بگذارند را معرفی خواهم کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تصویرفضای خالی یکی از زمینه های الهام بخش در دنیای طراحی به حساب می آید. زمانی که طراحان از در طراحی خود از فضاهای خالی بهره می برند، آژانس ها از این شانس برخوردار خواهند بود تا معانی متعددی را در طرح لوگو های خود به طور ترکیبی داشته باشند. استفاده از فضای خالی در لوگو به معنای استفاده از پس زمینه خالی تصویر به منظور ایجاد تصویری دیگر در همان تصویر می باشد. این فضای خالی به شیوه ای منحصر به فرد طراح را قادر می سازد تا چندین مفهوم و چندین تصویر را در قالب یک تصویر به بیننده ارائه دهد. این شیوه از تصویر سازی برای لوگو سبب می گردد تا مخاطبان بیش از بیش جذب طرح شده و از کشف معانی متعدد لذت ببرند. برای آشنایی هر چه بیشتر با چگونگی استفاده از فضاهای خالی جهت ساخت لوگو های خلاقانه و تاثیر گذار، مثال های زیر جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفته شده است. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

احتمالا بارها و بارها صفحات برندهای مختلف را در اینستاگرام دیده اید، برخی از برندها صفحات بسیار جذابی دارند، در مقابل برند ها اصلا صفحه مربوط به اینستاگرامشان دارای هیچ گونه جذابیتی نیست. اما از انهجا که اینستاگرام یکی از بزرگترین و پر کاربردترین شبکه های اجتماعی است، و در نتیجه یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی شبکه های اجتماعی، در نظر دارم تا در این مقاله، چند راه بسیار تاثیر گذار، برای جذاب کردن و حرفه ای کردن صفحات اینستاگرام یک برند را بگویم. در اینستاگرام، زمان بسار کمی برای موفقیت یک تصویر و یا یک ویدئو دارید. وقتی کاربر وارد صفحه شما می شود در کمتر از چند ثانیه صفحه شما را بالا و پایین می کند، اگر برای او جذابیتی نداشته باشید، سریعا از صفحه شما خارج می شود.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تولید محتوا به هر صورت که باشد، امری بسیار زمان بر است. و در بسیاری مواقع، محتوایی که ساعت ها زمان برای تولید آن صرف کردید، نمی تواند تاثیر مورد نظر را داشته باشد. وبلاگ نویسی هم به همین صورت است. زمان زیادی می گیرد و برای بسیاری از کسب و کارها، بسیاری از محتوای وبلاگ، ترافیک مورد نظر را از گوگل دریافت نمی کنند. 

قانون پارتو (Pareto Principle) – که آنرا به عنوان قانون 80 – 20 هم می شناسند – در مورد وبلاگ ها هم صادق است. به این معنی که 20 درصد از مقالات شما 80 درصد ترافیک شما را به وجود می آورند. زمانی که محتوایی که ترافیک را به همراه می اورد را آنالیز و بررسی می کنید، توجه ویژه ای به مقالاتی داشته باشید که مدتها قبل منتشر کرده اید. به دقت نگاه کنید تا ببینید از زمان انتشار آن مطلب، چه چیزهایی تغییر کرده اند. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

هیچ محدودیتی در تعداد اپلیکیشن ها و ابزارهایی که برای شبکه های اجتماعی طراحی شده اند وجود ندارد. بسیاری از این اپلیکیشن ها و ابزارها آنقدر مفید هستند که با اطمینان می توانم بگویم بدون آن ها نمی توان شبکه های اجتماعی را مدیریت کرد، یا حداقل باید ساعت ها زمان گذاشت تا این کار انجام شود. بسیاری از این بخش های این ابزارها رایگان هستند، اما برای استفاده از بخش های حرفه ای آنها باید ماهیانه هزینه ای پرداخت کنید. به طور قطع اگر لیستی از ابزارهای کاملا رایگان وجود داشت، می توانستید هر زمان که تمایل داشتید یکی از آنها را انتخاب و نصب کنید و تمام مشکلات شما حل می شد. خوشبختانه این ابزارهای تماما رایگان نیستند. فرض کنید کاملا رایگان بودند، انوقت دیگر صفحه شبکه اجتماعی یک کسب و کار، تفاوتی با یک صفحه شخصی پیدا نمی کرد. هیچ تفاوتی میان صفحه شما و صفحه هیچ شخصی نبود. همه مانند هم استفاده می کردند و هیچ برتری نمی توانستید به دست بیاورید.