چاپ
دسته: مقالات

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سال پیش یعنی سال 2015 سال پرهیجانی برای دنیای سئو سایت بود. آپدیت موبایلگدون بالاخره آمد و سایت هایی که در دنیای موبایل فرندلی عقب افتاده بودند را جریمه کرد. الگوریتم لوکال یا بومی سازی نتایج جستجو نیز به روز شد و برخی به روز رسانی های دیگر. اما به روز رسانی سئو در سال 2016 چیست؟

تازه ترین نکات سئو 2016

آنچه ما در این پست در مورد جدید ترین به روز رسانی های دنیای سئو سایت در اختیار شما قرار می دهیم شاید شما را نیز مانند ما متعجب کند اما این مطلب، نتایج کنفرانس های مهم SMX EAST و Pubcon است که هر دو از بزرگترین و معتبرترین کنفرانس های آمریکا در زمینه سئو سایت هستند.

رتبه گوگل: سئو سایت

اگر شما نیز از آن جمله سایت هایی هستید که دنبال رنکینگ یک در گوگل هستید باید به شما بگویم که رنکینگ یک به معنای ترافیک ارگانیک نیست. اگرچه تعداد کلیک خوردن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل هنوز هم اهمیت دارد اما عوامل متعدد دیگری نیز در کلیک های ارگانیک شما در گوگل تاثیر دارند. تبلیغات در سایت، بسته های محلی، نتایج غیر مرتبط، و مطالب مختصر مفید هرچند قوی از عواملی هستند که رتبه یک را از سایت شما می دزدند.

سئو

مطالب قوی: سئو سایت

منظور از مطالب قوی در اینجا مطالب پر از محتوا نیست. سئو سایت در سال 2016 مطالب مستند و مستدل را بیشتر می پسندد. برای مثال اگر شما از رییس جمهور یک کشور مهم نقل قول کنید محتوای شما به مراتب مستندتر از سایت رقیبی است که از گفت و شنود های محلی اطلاعات در سایت خود می گذارد. برای کمک به گوگل جهت تشخیص اعتبار مطالب سایت خود می توانید به سایت ها و اشخاص معتبر خارجی لینک بدهید.

سرعت سایت: سئو سایت

سرعت سایت همیشه در صدر لیست سئو سایت بوده. سرعت سایت در رنکینگ سایت شما بسیار تاثیر دارد. سایت سریع تر رنکینگ بهتر نیز می گیرد. به علاوه، سایت های کند، بودجه خزنده سایت شما را نیز هدر می دهند. درست شنیدید. گوگل برای هر سایتی بودجه مشخصی برای خزیدن اختصاص داده و بیشتر از آن بودجه در سایت شما نمی چرخد. بنابراین هرچه سایت شما کندتر باشد مطالب کمتری از سایت شما ایندکس می شوند.

کلمات کلیدی: سئو سایت

دوران پرکردن صفحات سایت با کلمات کلیدی نمرده فقط نگاه گوگل به کلمات کلیدی عوض شده است. زمانی بود که شما کلمات کلیدی را در تگ متا کیورد قرار می دادید. امروز اما گوگل به سمتی رفته که به جای دنبال یک کلمه کلیدی گشتن، دنبال یک پکیج کلمات کلیدی می چرخد. کلمه کلیدی شما باید در بستر مربوطه وارد شود. آپدیت مرغ ماهیخوار شما را وادار می کند که نه تنها راجع به خود کلمه کلیدی بنویسید بلکه راجع به مطالب مربوطه جانبی نیز در مطالب خود بنویسید تا در نتایج گوگل رتبه بهتری به دست بیاورید.

سئو

کاربرپسندی: سئو سایت

اینکه آیا تجربه کاربر در سئو سایت موضوع تاثیر گذاری است هنوز مورد بحث است اما حتی اگر تجربه کاربر رنکینگ سایت شما را تحت تاثیر قرار ندهد، عقل سلیم به شما می گوید که به فکر فردای خود باشید. بنابراین اگر مطالب شما توسط کاربر کلیک بخورد و نیازهای آگاهانه و ناخواگاهانه جستجوگر را پاسخ بدهد و سرعت بالایی داشته باشد و کاربر را وادار به بازگشت به سایت شما کند، شما می توانید امتیاز خوبی در این زمینه کسب کنید. اگر رنکینگ بهتری کسب نکنید، حداقل کاربر را جذب کرده اید.

منبع: mcseo.ir

بازدید: 715