چاپ
دسته: مقالات

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

ممکن است بسیاری از شما محصولات و یا خدماتتان را از طریق شبکه های اجتماعی فروخته باشید، یا حتی ممکن است از شبکه های اجتماعی برای ارجاع مشتریان به سایت و تاثیرات آن در سئو سایت، استفاده کرده باشید. احتمالا متوه شده اید برخی اوقات مشتریان بیشتری با شما تماس می گیرند و برخی اوقات اصلا این موضوع مطابق نظر شما پیش نمی رود. اما آیا این موضوع اتفاقی است؟

بخشی از این موضوع ممکن است واقعا اتفاقی باشد، شاید در آن بازه زمانی به هر دلیلی کاربران کمتری نیاز به خدمات شما داشته باشند و یا عواملی مانند شرایط اقتصادی جامعه و یا مسائل این چنینی در فروش شما تاثیر داشته باشند.

فروش

اما باید بدانیم هر چقدر هم اتفاقات در کار باشند، دلیل نمی شوند ما دلسرد شویم. بلکه برعکس، باید تلاش کنیم تا در مقابل تمام آن اتفاقات پاسخ داشته باشیم. یکی از این چیز هایی که به نظر ما اتفاق می آیند اشتباه خود ماست نه هیچ اتفاق دیگری.

چه زمانی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی بهتر است؟

قصد دارم کمی واقعی تر موضوع را با مثالی روشن کنم. فرض کنید شما کالایی را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام می فروشید. بیایید یک بار برای امتحان این 3 محصول خدتان را در سه ساعت مختلف روی اینستاگرام بگذارید. اولی ساعت 8 صبح، دومی ساعت 3 بعد از ظهر و سومی در ساعت 9 شب.

شبکه های مجازی
اگر مشتری محصول و یا خدمات شما شرکت ها باشند همیشه صبح ها بهترین زمان به روز رسانی است. بگذارید تمام افراد صبحشان را با دیدن شما شروع کنند.

اگر مشتری و مخاطب شما جوانتر ها هستند، بیایید ساعت 9 را انتخاب کنیم. شبها زمان گشت و گذار افراد در شبکه های اجتماعی برای دیدن چیزهای جذاب است.

شبکه های اجتماعی

به سادگی بیایید همین سه زمان را با توجه به محصول و مخاطب خودتان امتحان کنید. به یاد بسپارید پس از گذشت چند ساعت، پس های دیگران جای پست های شما را برای مخاطب خواهند گرفت. پس پست های شما طول عمر مفیدی دارند که باید در بهترین زمان آن را مصرف کنید.

نویسنده: محمد علی عاشوری

بازدید: 747