چاپ
دسته: مقالات

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بخش چهارم و نهایی چک لیست سئو 2016 را با معرفی برخی دیگر از مواردی که می توانند روی سئوی سایت شما تاثیر بگذارند شروع می کنیم. در این بخش از مقاله قصد دارم برخی از جدیدترین امکاناتی که سایتهایی همچون بینگ و گوگل در اختیار وبمستر ها قرار دهند شروع کنم. باز هم یاد آوری می کنم، سئو نیازمند استراتژی و صبر است؛ پس از همین امروز استراتژی سئوی سایت خودتان را با استفاده از این ابزار ها و مواردی که در پایین ذکر خواهم کرد طرح ریزی کنید.

چک لیست سئو

1. افزودن سایت خود به Bing places for business.

2. افزودن بخش های سایت خود به Bing news PubHub.

3. ارائه اپلیکیشن برای سایت.

4. استفاده از Tag Managere google در هدر سایت.

5. ثبت سایت در الکسا.

6. ثبت محصولات ارائه شده سایت در Google Merchant Center.

7. راه اندازی بخش Newsletter در سایت.

8. استفاده از ابزار های تست Spider.

9. ثبت سایت و ذخیره سایت در Archive.org.

10. استفاده از Bing Ads.

11. ثبت سایت در Yahoo Gemini.

12. بررسی Server Header.

13. استفاده از Adsense گوگل.

14. استفاده از ابزار وبمستر Yandex.

15. پاک کردن لینک های حذف شده سایت از ایندکس گوگل وبمستر.

16. بررسی رنک (رتبه) محلی سایت.

17. بررسی سئو سایت با ابزار های MOZ.

18. ثبت سایت در موتور های جستجوی داخلی (محلی مانند ریسمون، پارسی جو، ریسمون و ...).

19. ثبت سایت در دایرکتوری های داخلی.

20. کم کردن حجم عکس های استفاده شده در سایت.

21. ایجاد مطلب در ویکی پدیا در مورد وب سایت و برند خود.

به پایان این مقاله چهار قسمتی می رسیم. در این مقاله سعی داشتم تا تمام مواردی که می توانند بر سئوی سایت شما تاثیر بگذارند را بیان کنم. البته به واقع باید گفت که هنوز موارد دیگری نیز مانده که به علت طولانی شدن این مطلب از بیان ادامه آنها خود داری می کنم. البته موارد اصلی و مهم همین هایی بود که در این چهار بخش ذکر شد. امیدوارم این چک لیست بتواند به شما کمک زیادی کند تا رتبه سایت خودتان را بهبود ببخشید. بسیاری از این موارد ذکر شده مستقیما رتبه سئوی شما را بهبود نخواهند بخشید، اما به صورت غیر مستقیم می توانند تاثیرات شگرفی بر رتبه سایت شما بگذارند.

و به عنوان نکته آخر: سئو بهینه سازی برای موتور های جستجو است. اگر چه محبوب ترین موتور جستجوی مورد استفاده همان گوگل است، اما باید فراموش نکنیم موتور های جستجوی دیگری هم وجود دارند که آنها را نباید فراموش کنیم. شاید بزرگترین طرفداران وب سایت شما از موتور جستجوی غیر از گوگل شما را پیدا کنند.

بخش های دیگر مقاله:

 

چک لیست سئو 2016 بخش اول

چک لیست سئو 2016 بخش دوم

چک لیست سئو 2016 بخش سوم

چک لیست سئو 2016 بخش چهارم

نویسنده: محمد علی عاشوری

 

بازدید: 987