Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

کسب و کار مثل یک مسابقه است! اگر قصد دارید در کسب و کارتان موفق باشید، باید از تمامی ابزارهایتان برای پیش افتادن از سایر رقبا استفاده کنید. و یکی از مهمترین ابزار ها و موثرترین آنها سئو می باشد. موفقیت در سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شامل رعایت موارد بسیار زیادی می باشد. اما الگوریتم موتورهای جستجو همواره در حال تغییر است و افرادی در سئو موفق تر هستند که سایت خود را با الگوریتم ها وفق می دهند. اگر میخواهید برای سئو 2017 آماده شوید، قصد دارم مواردی که در سال 2017 باید به انها توجه کنید را برایتان معرفی کنم.

1- افزایش محتوای با کیفیت و متراکم

احتمالا شما هم بارها تجربه این را داشته اید که به وب سایتهای مختلف رجوع کنید و در تمام آنها یک مطلب مشابه با تفاوتی جزئی در کلمات ببینید. گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتور های جستجو هم همین تجربه شما را بارها داشته اند. این موضوع هم شما و هم موتورهای جستجو را کلافه و خسته می کند. علاوه بر خسته شدن موتور های جستجو، اگر شما هم صاحب یکی از همین مدل وب سایتها باشید، به زودی خواهید دید که بازدیدکنندگان سایت شما از دست خواهند رفت. اگر سایت شما تفاوتی با سایتها مشابه دیگر در محتوا نداشته باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد مخاطب تنها به وب سایت شما مراجعه کند.

محتوای با کیفیت و متراکم

راه حل چیست؟ چطور این مشکل را حل کنیم؟

بسیاری از متخصصین سئو بر این باور هستند که سال 2017 زمان افزایش تراکم مطالب جدید و کامل است. این موضوع زمانی فایده خواهد داشت که محتوای شما با کیفیت بوده و تفاوت زیادی با محتوا های گذشته خودتتان و سایت های مشابه دیگر داشته باشد.

2 بسیاری از بند ها به برندسازی شخصی (Personal Branding) روی خواهند آورد

برند سازی شخصی یکی از سلاح های سرّی آنلاین در سال 2017 خواهند بود. تنها به کار آفرینانی فکر کنید که با کمی برند سازی شخصی مالتی میلیونر شده اند. افرادی مثل Casey Neistat، Pewdiepie و بسیاری نام های افرادی که در Youtube شناخته شده هستند مثال هایی از قدرت برند سازی شخصی می باشند. این افراد حتی محصولی نمی فروشند، اما در عین حال از بزرگترین جوانان موفقی هستند که در کسب و کار حرفه ای مشول به کارند.

اما برند سازی شخصی تنها ابزاری برای سرشناسان Youtube نیست! در حقیقت برند سازی شخصی یکی از مهمترین راه های موفقیت در بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و رشد کسب و کار می باشد. همانطور که می دانید، برند سازی شخصی راه است برای تسهیل روند داشتن پست های میهمان، تقویت و تشویق کاربران و به صورت کلی راهی برای افزایش ترافیک به سایت شما.

با وجود این موضوع، به صورت تعجب آوری تعداد شرکت های بسیار کمی از این ابزار قدرتمند استفاده می کنند. این موضوع نشان می دهد بسیاری از رقبای شما از این ابزار قدرتمند هوز استفاده نمی کنند. پس دست به کار شوید و در سال 2017 با برند سازی شخصی از رقبایتان در کسب و کار پیش بیافتید.

سئو 2017

3- تجربه کاربری UX سهم بزرگی در سئو خواهد داشت

در سال های گذشته، توقعات کاربران به صورت چشمگیری رشد فزاینده داشته است. کاربران دیگر تنها به سرعت خوب سایت و جا به جایی راحت در سایت رضایت نمی دهند.  آنها انتظار سرعت فوق العاده و شناختن محل های جا به جایی در سایت به سادگی کف دستشان را طلب می کنند.

بهینه سازی تجربه کاربری

به خاطر این افزایش توقعات، UEO یا همان بهینه سازی تجربه کاربری به نوعی هم معنی SEO (سئو) شده است. گوگل به سمت سایتهایی می رود که به سرعت لود (بارگذاری) می شوند و کاربران در گشت و گذار در آنها لذت می برند. اگر شما هم علاقه دارید در سال 2017 یکی از بهترین نتایج را رتبه دهی سئو داشته باشید، نیاز دارید به شدت در تجربه کاربری (UX) سایت خودتان سرمایه گذاری کنید.

پس پیش از آنکه برای رقابت عقب بیافتید و بسیار دیر شود، از همین امروز دست به کار شوید. و در سال 2017 به موفقیت دست بیابید.

اینفوگرافیک سه راهکار مهم بهبود سئو در سال 2017

اینفوگرافیک سه راهکار مهم بهبود سئو در سال 2017

نویسنده: محمد علی عاشوری