Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

در سال 2016 دیدم که چگونه گوشی های هوشمند روابط میان انسان ها و میان افراد و برند ها را تغییر داد. در زمان حال، اجتماع و گوشی های هوشمند تاثیر زیادی بر بازارهای فروش و کسب و کار دارند. سال 2017 این روند، قطعا گسترده تر خواهد شد و تغییراتی در بازارهای فروش و کسب و کار ایجاد خواهد شد. اما تنها فاکتوری که در سال 2016 تغییر کرد، گوشی های تلفن همراه نبود. حال با توجه به تغییراتی که در سال 2016 در بخش بازاریابی و فروش به وجود امده است، می توان پیش بینی کرد روند این اتفاقات در سال 2017 به چه صورتی خواهد بود. در این مقاله این روند را بررسی خواهیم کرد.

تجربه مکالمه!

اپلیکیشن های پیام رسان در اکثر گوشی ها تلفن همراه جای پیش زمینه گوشی را نیز گرفته اند. همچنین روبات های چت نیز با انقلابی روبرو شده اند، و همانطور که قبلا هم ذکر شده بود، پلتفرم هایی مانند فیسبوک، گوگل، اسکایپ، وی چت، کیک، تلگرام و لاین از این روبات ها به وفور استفاده می کنند. کاربران هم به خوبی نشان دادند، که چقدر تمایل به استفاده از این روبات ها دارند. پس این موضوع به خوبی نشان می دهد، این روبات ها، جایگاه بسیار خوبی میان مردم دارند و این روند روز به روز بهبود پیدا می کند، و در سال 2017 کمپانی ها و کسب کارها، می توانند از این روش محبوب کاربران به خوبی استفاده ببرند.

محتوای همه جانبه!

سال 2017 زمان تعامل مخاطب با محتوا و محتوای ویدئویی است. پوکمون گو، نشان داد که چگونه محتوا می تواند به محیط واقعی افزوده شود و کاربران از این اتفاق لذت ببرند. برای سال 2017 نیز برند های زیادی به استفاده از این تکنولوژی روی خواهند آورد. محتوایی که مخاطب می تواند با آن تعامل داشته باشد، تمام نیاز های مخاطب را برآورده می سازد (حداقل در نگاه اول به این صورت خواهد آمد). 

از جهتی، ویدئو های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، Youtube و تلگرام و تعداد بازدید آنها به خوبی نشان می دهد، محتوای ویدئویی چقدر می تواند برای مخاطبین جذابیت داشته باشد.

بازاریابی تاثیر گذار!

بر اساس تحقیقات eMarketer نشان می دهد، در سال 2017 تبلیغات الکترونیکی، از میزان تبلیغات در شبکه های تلوزیونی پیشی خواهد گرفت. هزینه این تبلیغات کجا می رود؟ احتمالا شما هم ویدئو سازان Youtube و اسنپ چت را دیده اید، از آنجایی که این ویدئو ها بازدید بسیار گسترده ای دارد و به شدت میان مخاطبین محبوب است، بسیاری از این هزینه ها به جیب این افراد خواهد رفت. چرا؟ چون بازاریابی آنها تاثیر گذار است. پس یکی از جاهایی که می توانید تبلیغات موثر داشته باشید، در صفحات همین افراد است.

تکنولوژی بلوک های زنجیره ای

حدود 24 کشور در حال حاضر بر روی تکنولوژی بلوک های زنجیره ای برای خدمات دولتی سرمایه گذاری کرده اند، بانک مرکزی بیش از 90 کشور جهان در حال گفتگو برای استفاده از این تکنولوژی هستند، و در حدود 10 درصد تولیدات داخلی کشور های جهان برای سالهای 2025 – 2027 قرار است به وسیله این تکنولوژی داد و ستد شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که شرکت ها و کسب و کارها با این تکنولوژی آشنا شوند. چرا که تکنولوژی بلوک های زنجیره ای به زودی بسیاری از موسسات واسطه را کنار خواهد زد.

B2B

با  فشار فزاینده ملموس بازده سرمایه گذاری (ROI) بر روی بازاریابی و ارتباطات سرمایه گذاری، برند های B2B در حال افزایش استفاده از تکنولوژی هایی مانند بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM)، اتوماسیون بازاریابی و هدفگیری پیشرفته هستند. در سال 2017 انتظار می رود بازاریاب های B2B موفق در زیر فشار بازده سرمایه گذاری ، به سراغ آشنایی با تجربه مشتریان خواهند رفت و استراتژی هایی بنا خواهند کرد که بتواند با استفاده از بخش فروش، ارتباط، بازاریابی و IT مشتریان نهایی را راضی کند.

حفظ تعادل آنچه امروز کارآمد است و آنچه فردا کار امد خواهد بود

کسانی در کسب و کارههایشان در سال 2017 موفق هستند که بتوانند میان آنچه امروز برای کسب و کارشان کارآمد است و آنچه فردا کارآمد خواهد بود تعادل برقرار سازند. کسانی که این تعادل را به هر سمت آن از دست بدهند، آینده برایشان رضایت بخش نخواهد بود.

اینفوگرافیک شش روند دیجیتال تاثیر گذار بر بازاریابی و تبلیغات در سال 2017 

اینفوگرافیک شش روند دیجیتال تاثیر گذار بر بازاریابی و تبلیغات در سال 2017

نویسنده و مترجم: محمد علی عاشوری

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید