چاپ
دسته: مقالات

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

برای هر کسی که کسب و کاری را راه اندازی و مدیریت می کند، حتما بارها پیش آمده است که ترافیک و سنگینی کارها، او را از برنامه هایش عقب بی اندازد. این موضوع برای مدیر یک برند که در بازار رقابتی تنگاتنگی حظور داشته باشد، بسیار بیشتر تاثیرات منفی خواهد گذاشت. اما خوشبختانه تکنولوژی به سرعت پیشرفت کرده است و به کمک انسان آمده است. در این مقاله، ادامه ابزارهایی که در قسمت اول مقاله برای شما گفته ام را آورده ام. این ابزارها به شما کمک می کنند تا کارهایی که پیشتر، زمان زیادی از شما می گرفتند، با سرعتی بسیار بالا و به آسانی انجام شوند. پس اگر مدیریت یک برند و کسب و کاری را بر عهده دارید، به شما پیشنهاد می کنم، این ابزارها را به دقت بررسی کنید و حتما برای فعالیت های خودتان از آنها استفاده کنید.

1- Voila Norbert

پیدا کردن آدرس ایمیل یک شرکت در وب سایت آن اغلب کاری وقت گیر و دشوار است؛ Voila Norbert آدرس ایمیل های درست را حتی وقتی به طور واضح و آشکار در وب سایت بیان نشده اند، می یابد. فقط کافی است نام مخاطب ایمیل و نام دومین شرکت را بدانید. 

2- Sidekick

Sidekick یک ابزار الحاقی هوشمند برای ایمیل است و برای این ساخته شده که مشخص کند وقتی ایمیلی برای کسی می فرستید، آن شخص ایمیل را باز می کند یا نه. این ابزار اطلاعاتی از قبیل اینکه دریافت کننده چه زمانی، چند بار و از کجا ایمیلی که فرستاده اید، را باز می کند نشان می دهد.

این ابزار زمانی به شما کمک می کند که می خواهید یک کمپین جدید راه اندازی کنید یا یک خبرنامه راه اندازی کنید.

3- 99 Desingns

99 Desingns ابزاری برای پیدا کردن لوگو و لندینگ پیجی است که شما واقعا به دنبال آن هستید. 

پروسه ی استفاده از آن بسیار راحت است: ابتدا یک خلاصه ی طرح مشخص می کنید، یک پکیج می خرید، و یک مسابقه اجرا می کنید. طراحان از سراسر دنیا می توانند ثبت نام کرده و یک یا چند طرح طراحی کنند و برای شما ارسال کنند. بعد از دریافت نتایج، شما می توانید بهترین آن طرح ها را برگزینید و برنده را مشخص کنید. و طرح مورد نظر خود را از این طریق بیابید.

4- Canva

یک پلت فرم آنلاین برای طراحی گرافیک است. من اغلب برای تولید آرت ورک برای وبسایت خود استفاده می کنم. البته Canva جایی برای پیدا کردن طراحان نیست. شما خودتان در آن جا طراح هستید. 

یک ابزار درگ اند دراپ (Drag and drop) طراحی با یک کتابخانه با بیش از یک میلیون تصویر، گرافیک، و فونت است که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. Canva دسترسی رایگان به انواع گوناگونی از ابزار طراحی و گزینه ها را برای شما فراهم می کند که با کمک آن می توانید هر چیزی طراحی کنید؛ از جلد کتاب تا اینفوگرافیک.

5- Fiverr

Fiverr یک مارکت پلیس ارزان قیمت (همه ی خدمات آن از 5 دلار آغاز می شود) است که امکاناتی از قبیل طراحی فوری، ترجمه، افزایش رتبه سئو، کارت ویزیت و هر چیز دیگری که ممکن است برای کسب و کار خود احتیاج داشته باشید پیشنهاد می دهد. 

6- Clarify.FM

آیا به مشاوره های یک فرد با تجربه در زمینه ی کاری خود احتیاج دارید؟ دیگر لازم نیست وقت خود را با جستجو کردن وبلاگ های مختلف تلف کنید. Clarify.FM به همراه مجموعه ای از افراد با تجربه با شما ارتباط برقرار می کند. شما می توانید فرد مورد نظر خود را بر اساس نام شخص یا زمینه ی کاری، بسته به نوع مشاوره ای که به دنبال آن هستید، پیدا کنید. اغلب داشتن یک مکالمه ی شخصی با یک کارآفرین با تجربه و ماهر بهترین راه برای پیدا کردن پاسخ سوالات است.

7- Typeform

Typeform یک سرویس رایگان است که با آن می توانید بررسی های عالی بسازید. همه ی ما از فرم های آنلاین برای بازخورد گرفتن از خواننده ها، شنوندگان و مشتریان خود استفاده می کنیم. متاسفانه بررسی های خسته کننده اغلب نادیده گرفته می شوند. و این باعث می شود که شما متوجه نشوید که آیا کارتان را به درستی انجام می دهید یا نه. 

بررسی های زیبا، تمیز و قابل باز شدن در موبایل Typeform به شما کمک می کند تا فید بک مورد نظر خود را بدون تلاش اضافه بگیرید. 

کارفرمایان اغلب ترجیح می دهند کار هایشان را خودشان انجام دهند و دستشان در جیب خودشان باشد. اما گاهی اوقات گفتن بسیار راحت تر از انجام دادن است. در واقعیت ما زمان کافی برای مراقبت از تمامی بخش های کسب و کار خود را نداریم. به کمک این ابزار ها و خدمات می توانید کسب و کار خود را سر و سامان دهید و آن را در سطح حرفه ای و شخصی خود مدیریت کنید.

ابزارهای ضروری تحت وب برای صاحبان کسب و کار بخش اول

نویسنده و مترجم: زینب عاشوری

بازدید: 359