چاپ
دسته: مقالات

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

اگر شما در یک کسب و‬ کار ساختمانی یا محلی هستید‬ باید بدانید که مشتریان بالقوه شما از موتورهای جستجو‬ برای پیدا کردن محصولات و خدمات استفاده نمایند‬ و موتورهای جستجو عملکرد خوبی در‬ ارائه مولفه های مورد نیاز‬ کاربران داشته و نتایج محلی‬ بسیار خوبی در جستجو ها نمایش می یابد.‬

فرض کنید که شما در تهران‬ هستید و دندان درد گرفتید و‬ باید سریعا تحت درمان قرار گیرید.‬ امروزه اولین کاری که انجام میدهید‬ این است که به موتورهای جستجو سر میزنید ‫”دندانپزشکی در تهران” را‬ مینویسید و به بازار محلی حاضر اطراف نگاهی می اندازید‬ و معمولا اینکار را در گوگل انجام میدهید.‬ در نتیجه شما لیستی از کسب‬ و کارهای ناحیه تهران را میبینید که‬ با جستجوی شما انطباق دارد.‬ شما لیست ویژه ای از علایم محل قرارگیری دیده و‬ نقشه ای را میبینید که محل‬ کسب و کارها را نشانتان میدهد.‬ وقتی بر علامتی کلیک میکنید، در ‫نهایت وارد رابط‬ Google Maps میشوید که نقشه ای از‬ نواحی اطراف کسب و کار نشانتان میدهد و‬ اطلاعات و بررسی های بسیاری در سمت چپ قرار دارد.‬

چرا باید بدانیم جستجوی محلی چیست

برای هر کسب و کاری که‬ میبینید، شما میتوانید بر لینک وب سایت‬ کلیک کرده و یا اینکه به ‫یک صفحه کسب و کار‬ Google+ Local بروید‬‬ که در آن بررسی ها، عکسها‬ و حتی افرادی که در دایره اجتماعی قرار دارند و‬ مربوط به کسب و کار میشوند را میبینید.‬ در نهایت اینکه ، اگر شما‬ دندان پزشکی در تهران باشید‬ این گونه لیست محلی را در‬ موتورهای جستجو نداشته باشید هرگز تماسی دریافت نخواهید کرد.‬ شما چطور کسب و کار خود‬ را در این نتایج جستجوی ویژه‬ یعنی نتایج جستجوی محلی قرار میدهید؟‬

خب کارهای مختلفی میتوانید انجام دهید،‬ اول از همه اینکه باید یک صفحه‬ Google+ Local بسازید‬ اگر هنوز عضو گوگل پلاس نشده اید، این زمان خوبی برای شروع اینکار است و شما میتوانید‬ فرایند ثبت نام اکانت گوگل پلاس و‬ Google+ Local را برای‬ کسب و کار خود طی کنید.‬ اگر شما یک اکانت Google Places‬ که به Google+ Local‬ متصل شده است دارید تنها کافی است وارد آن شده و‬ برای تغییرات جدید به روز رسانی های‬ لازم را انجام دهید.‬

جستجوی محلی

همچنین از مشتریان نظرشان را در صفحه ‬گوگل پلاس بپرسید.‬ هر چه نظرات بیشتر و مثبتتر‬ باشند، گوگل صفحات شما را در جایگاه بالاتری قرار میدهد‬ .سپس باید مفهوم نقل قول را درک کنیم.‬ هر چیزی که موتورهای جستجو در مورد نام،‬ آدرس یا شماره تلفن یا‫ کسب و کار پیدا میکنند‬ نقل قول به شمار میروند‬ و هر چه نقل قولهای بیشتری‬‬‬‬‬‬ ازکسب و کارهایی از منابع با کیفیت بدست آورند‬ موتورهای جستجو بیشتر اعتماد میکنند که‬ این یک جستجوی کاری است و‬ رتبه ی بالاتری میتواند در نتایج کسب کند.

وب سایت یک بخش حیاتی از استراتژی بازاریابی است.‬ شما باید مطمئن شوید که صفحات مجزایی برای هر خدمات‬ یا دسته ای از محصولات پیشنهادی دارید‬ و باید مطمئن شوید که نام،‬ آدرس و شماره تلفن در‬‬ وب سایت شما مشخص شده باشد‬ و البته استراتژی تولید محتوای خود‬ را به یاد داشته باشید و مطمئن شوید که‬ کلمات کلیدی مرتبطی دارید تا عملکرد جستجو را دریابید.‬ بر ساختن ، حفظ و رشد صفحه‬ Google+ Local تمرکز کنید‬ و به این صورت نقل قولهای‫ دائمی و با کیفیتی از‬‬ نامتان، آدرستان و شماره های تلفنتان در وب بدست میاید و تمرکز بر‬ محتوای وب سایت مولفه کلیدی‬‬‬ برای موفقیت در جستجوی بومی میباشد‬‬.

منبع: فست سئو

نویسنده: علی عطازاده

بازدید: 702