Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

برای سالیان سال، مدیران شرکت های فکر می کردند که مهمترین بخش در بازاریابی و فروش دیجیتال آنها به وب سایتشان خلاصه می شود و تمامی انرژی خود را در این بخش می گذاشتند. اما این موضوع دیگر به این شکل صادق نیست! اگر چه هنوز وب سایت یکی از مهمترین بخش های کسب و کار شما است، تغییر رفتار کاربران، این نتیجه گیری که وب سایت مهم ترین بخش در بازاریابی و فروش دیجیتال است را تغییر داده. به عنوان مثال نقشه گوگل در بسیاری موارد نتایج بسیار زیادی در تقویت کسب و کار ها دارد. شبکه های اجتماعی بدل به یکی از مهمترین بخش ها شده اند و بیشتر کاربران از موبایل برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. همه این موارد نشان دهنده تغییر رفتار کاربران می باشد، پس در نتیجه شما هم باید خودتان را با این تغییرات وفق دهید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

روزانه بیش از چهار میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود. بگذارید این طور تکرار کنم: 4 میلیاد! چهار میلیارد آدم با یک نیاز. کسب و کارهایی که می توانند آن نیاز ها را بر طرف کنند، کسب و کارهای موفق هستند. برای یک بازاریابی در سطح اینترنت، بسیار مهم ایت تا رفتار کاربران را به درستی بشناسیم. بدانیم کاربران زمانشان را چگونه در اینترنت سپری می کنند و چه چیزهایی منجر به خرید از سوی آنها می شود. با شناخت این موارد، می توانید شما هم به جمع کسب و کارهایی اضافه شوید، که 4 میلیارد مشتری در آن صف کشیده اند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طراحی پوستر نیاز داشتید اما طراح گرافیک شما نتوانسته است پوستری موفق به شما ارائه کند؟ هر مدیری پس از پرداخت هزینه طراحی، این امید را دارد که طراح پوستری به او تحویل دهد که باعث موفقیتش شود. این خواست بسیار منطقی است، اما در بیشتر مواقع این اتفاق نمی افتد. دلایل زیادی وجود دارد که منجر به چنین اتفاقی می شوند. در این مقاله قصد دارم تا شیوه هایی را به شما بگویم که بتوانید با طراح گرافیک به شیوه ای تعامل کنید تا اثری موفق را به شما تحویل دهد. همیشه این موارد را در نظر داشته باشید، موارد که ذکر می شوند موانع رسیدن شما به پوستر خلاقانه می باشند و باید این موانع را کنار بزنید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

وب سایت های زیادی وجود دارند که به وسیله آنها می توانید برای استخدام به آنها مراجعه کنید. بسیاری از افراد از ابزاری مانند لینکداین برای این کار استفاده می کنند، که امکانات بسیار زیادی به آنها می دهد. اگر تا کنون موفق به پیدا کردن شغل مورد نظر خود نشده اید، از این پس می توانید از گوگل برای این موضوع استفاده کنید. گوگل در سرویس جدید خود، امکان ثبت  شغل را به موتور جستجو اضافه کرده است. از این پس مدیران وب سایت ها، می توانند برای استخدام نیروی انسانی جدید، سایت را با استفاده از ساختار مورد نظر گوگل تنظیم کرده تا در نتایج جستجوی این بخش، استخدام هایشان به نمایش در آید. پیش بینی می شود با توجه به پیشینه شرکت گوگل، در آینده ای نزدیک به یک بازیگر اصلی این خدمات تبدیل شود. در این مقاله این سرویس جدید را به شما معرفی خواهم کرد و همچنین راه حلی که مدیران وب سایت ها می توانند به وسیله آن استخدام هایشان را در این سرویس به نمایش بگذارند را معرفی خواهم کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تصویرفضای خالی یکی از زمینه های الهام بخش در دنیای طراحی به حساب می آید. زمانی که طراحان از در طراحی خود از فضاهای خالی بهره می برند، آژانس ها از این شانس برخوردار خواهند بود تا معانی متعددی را در طرح لوگو های خود به طور ترکیبی داشته باشند. استفاده از فضای خالی در لوگو به معنای استفاده از پس زمینه خالی تصویر به منظور ایجاد تصویری دیگر در همان تصویر می باشد. این فضای خالی به شیوه ای منحصر به فرد طراح را قادر می سازد تا چندین مفهوم و چندین تصویر را در قالب یک تصویر به بیننده ارائه دهد. این شیوه از تصویر سازی برای لوگو سبب می گردد تا مخاطبان بیش از بیش جذب طرح شده و از کشف معانی متعدد لذت ببرند. برای آشنایی هر چه بیشتر با چگونگی استفاده از فضاهای خالی جهت ساخت لوگو های خلاقانه و تاثیر گذار، مثال های زیر جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفته شده است.