Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

محققان می گویند افرادی که بیش از دو ساعت از روزشان را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند، دو برابر بیش از افرادی که کمتر از یک ساعت در این شبکه ها می گذرانند، احساس انزوای اجتماعی می کنند. فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی برای ارتباط با افراد هستند، اما تحقیقات نشان می دهند که ممکن است مخالف این موضوع عمل کنند. به عنوان مثال تحقیقات دانشگاه پیتسبوگر نشان می دهد هر چه جوانان بیشتر در شبکه های اجتماعی می گذرانند بیشتر احساس انزوا می کنند. این تحقیق روی 1787 فرد بین 19 الی 32 سال انجام شد و نشان می دهد افرادی که بیش از دو ساعت در شبکه های اجتماعی می گذرانند، بیش از دو برابر شانس انزوای اجتماعی نسبت به دیگر افراد جامعه دارند. به علاوه این تحقیقات نشان می دهد آنهایی که بیش از 58 بار در هفته شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنند، بیش از سه برابر در معرض انزوای اجتماعی نسبت به افرادی که کمتر از 9 بار در هفته این کار را می کنند، هستند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

سال ها  اداره ی کسب و کار های متفاوت و کار کردن با انبوهی از بنیانگذاران استارتاپ ها و مدیران عامل بر روی استراتژی هایشان، به من نشان داده است دلایل مشخصی وجود دارد که برخی استارتاپ ها در کار خود موفق شده و برخی دیگر شکست می خورند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اینفوگرافیک یکی از بهترین راه های ساخت محتوی می باشد. تحقیقات نشان داده است که اینفوگرافیک بیشترین محتوایی است که توسط مردم به اشتراک گذاشته می شود! یک اینفوگرافیک نسبت یک یک متن ۳۰ برابر بیشتر احتمال خوانده شدن دارد. در این مقاله سعی داریم تا شما را با ۵ راه بازاریابی از طریق اینفوگرافیک آشنا سازیم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

شرکت هایی که از پلتفرم های جدید استفاده می کنند، معمولا از این سرمایه گذاری بیشترین نفع را می برند. این موضوع یکی از طلایی ترین قوانین کسب و کار است که می تواند برای بسیاری از بیزینس ها مفید باشد. مثلا در دهه 1990 کسب و کارهایی که به سمت استفاده تجاری از ایمیل رفتند نتایج بسیار درخشانی به دست آوردند. زمانی که AdWords گوگل راه افتاد، با هزینه هایی بسیار پایین شرکت ها موفق می شدند برای بهترین کلمات کلیدی مورد نظرشان تبلیغ کنند و نتایجی فوق العاده ای از این تبلیغات بگیرند. زمانی که تبلیغات فیسبوک شروع شد، هزینه یک تبلیغ بسیار پایین بود و آن شرکت هایی که تبلیغاتشان را در فیسبوک گذاشتند، بازدهی بالایی به دست آوردند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

رشد بازاریابی محتوایی تاثیرات شگرفی در دید صاحبان کسب و کار به سئو به وجود آورده است. به جز خدمات تکنیکی مانند ساخت لینک، طراحی صفحاتی موبایلی و غیره بسیاری از تیم های ارائه دهنده خدمات سئو، خدماتی مانند تولید و تقویت محتوا را به خدمات خود افزوده اند. مشخص است که محتوا جای سئو را نگرفته است، مخصوصا که بسیاری از عناصر سئو کاملا تکنیکی هستند و ربطی به بازاریابی محتوایی ندارند. بازاریابی محتوایی نسر هدفی بسیار متفاوت با بهینه سازی برای موتورهای جستجو را دنبال می کند. در حالی که سئو بر روی تقویت دیده شدن و به دست آوردن مشتریان جدید تلاش می کند، بازاریابی محتوایی چندین هدف را دنبال می کند؛ از فراگیری محتوا در جهان اینترنت، خدمات مشتریان، پرورش رهبران، قدرتمند ساختن تعامل کاربران با محتوا تا روابط عمومی جز مسائلی هستند که بازاریابی محتوایی به آنها می پردازد.

بهترین شیوه برای صاحبان کسب و کارها و برندها برای افزایش راه نفوذ به سمت مخاطبین، بررسی و قدرتمند ساختن تقابل و همکاری در سئو و بازاریابی محتوایی است. در این مقاله برخی از شیوه های این همکاری را برای شما خواهم گفت.