Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

از ماه می سال 2016 کارتهای گرانبهای گوگل (Google Rich Cards) برای فیلم ها و دستور پخت غذاها برای ارائه پیش نمایش در صفحات نتایج جستجوی SERP گوگل برای مدیران وب سایت ها در دسترس قرار گرفت. در روز 21 نوامبر 2016  گوگل اعلام کرد دو مدل جدید از کارتهای گرانبها برای آمریکا (برای رستوران های محلی و دوره های آنلاین) نیز در دسترس می باشد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و گوگل چند کارت گرانبهای جدید دیگر را در ماه های پس از آن معرفی کرد. در مدل جدید گوگل کارتها به صورت عمودی طراحی شده اند. به این وسیله کاربران در صفحات نتایج گوگل می توانند این کارتها را با اسکرول کردن به چپ و راست در کنار هم مشاهده کنند. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

یک وب سایت مدرن باید دارای زیبایی بصری خیره کننده ای باشد تا نگاه بیننده را به خود جذب کرده و در عین حال او را به سوی قسمت های مختلف سایت هدایت کرده و اطلاعات مورد نیاز را به او منتقل کند، یکی از را های مدرن به کار رفته برای تحقق این هدف طراحی وب انیمیشن می باشد. 

استفاده از گرافیک متحرک در هنگام طراحی سایت به منظور های مختلف منجر به ساخت وب انیمیشن می شود. در ابتدا گمان برده می شد که استفاده از انیمیشن تنها برای تزئین سایت است، اما با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات اینترنتی این نوع طراحی گرافیک مزایای عملی بیشتری را در بر می گیرد. امروزه با استفاده از زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال دینامیک، جاوااسکریپت  و یا با استفاده از کدنویسی سی اس اس عناصر متحرک به سایت افزوده می شوند بی آنکه حجم زیادی به سایت دهند و یا سرعت سایت را کم کنند.  نکته ی مهمی  که وجود دارد این است که افزودن حرکت به عناصر سایت نه فقط باعث زیبایی و جذابیت سایت شود، بلکه عاملی برای بهبود تجربه ی کاربری شده و کار کردن برای سایت را آسان تر سازد. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

Fomo یا همان ترس از دست دادن (Fear of Missing out) سندرمی است که با ورود گوشی های تلفن هوشمند به وجود آمد. به صورت خلاصه می توان ترس از دست دادن (FoMo) را این گونه تعریف کرد: "ترس از این که در زمان غیبت فرد در شبکه های اجتماعی، او از اتفاقات مهمی بی خبر بماند." از آن جایی که گوشی های هوشمند تلفن همراه و شبکه های اجتماعی امکان ارتباط بسیار نزدیکی میان افراد به وجود آوردند و اطلاعات بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی رد و بدل می شود، هر ساعت عدم حظور یک فرد در شبکه های اجتماعی معمولا به منزله این است که از اطلاعات بسیار زیادی که در انحا رد و بدل شده است عقب مانده است. در این مقاله قصد دارم شما را کمی بیشتر با FoMo، شبکه های اجتماعی که FoMo در آنها شدید تر است و نحوه استفاده از FoMo برای بازاریابی شبکه های اجتماعی و تقویت برند را توضیح دهم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

از بسیاری جهات اصول برند سازی (برندینگ) بی زمان و بدون تغییر می باشد. تحقیق بر روی مشتریان، به دست آوردن ایده های قدرتمند، تولید محتوایی که بتواند ایده شما را منتقل کند و و در پایان پیدا کردن راه هایی برای آنکه طراحی ها را در مقابل مخاطب مورد نظر قرار دهیم. 

اما در سال 2016 پیدا کردن این مخاطبین به شدت سخت شد. تغییرات  بزرگ در تکنولوژی، خلق محتوا و ابزارهای فرهنگی هر کسی را که در کار برندینگ (برند سازی) فعالیت می کرد را وادار کرد تا با چشمان باز همواره دقت کند استراتژی درستی را در پیش بگیرد. به همین منظور برند هایی که قصد دارند در سال 2017 موفقیت بیشتری کسب کنند باید بتوانند از تکنولوژی های روز بهترین استفاده را ببرند. در این مقاله 5 مورد از جاهایی که می توانید به وسیله آن برند خودتان را در سال 2017 میلادی تقویت کنید و یا با استفاده از انها و با تکنولوژی های روز اقدام به برند سازی کنید را بررسی کرده ام.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اینفوگرافیک یا همان داده نمایی  در حقیقت استفاده از هنر گرافیک و تصویر سازی به منظور رساندن اطلاعات است. غالبا زمانی از اینفوگرافیک ها استفاده می کنیم که توضیح ساده و سریع داده ها مد نظر ما باشد. با وجود تلاش های بسیار طراحان اینفوگرافیک برای ساده کردن موضوع و رساندن مطلب از طریق تصویر سازی درست، باز هم امکان دارد در برخی موارد بیننده قادر نباشد به طور کامل موضوع را  درک کند به همین منظور هنر پویا سازی تصاویر می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود. موشن گرافیک استفاده از تکنولوژی ویدئو یا انیمیشن در جهت ایجاد توهم حرکت تصویر است. تلفیق موشن گرافیک و اینفوگرافیک، موشن اینفوگرافیک را ایجاد خواهد کرد.