Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

احتمالا بارها و بارها صفحات برندهای مختلف را در اینستاگرام دیده اید، برخی از برندها صفحات بسیار جذابی دارند، در مقابل برند ها اصلا صفحه مربوط به اینستاگرامشان دارای هیچ گونه جذابیتی نیست. اما از انهجا که اینستاگرام یکی از بزرگترین و پر کاربردترین شبکه های اجتماعی است، و در نتیجه یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی شبکه های اجتماعی، در نظر دارم تا در این مقاله، چند راه بسیار تاثیر گذار، برای جذاب کردن و حرفه ای کردن صفحات اینستاگرام یک برند را بگویم. در اینستاگرام، زمان بسار کمی برای موفقیت یک تصویر و یا یک ویدئو دارید. وقتی کاربر وارد صفحه شما می شود در کمتر از چند ثانیه صفحه شما را بالا و پایین می کند، اگر برای او جذابیتی نداشته باشید، سریعا از صفحه شما خارج می شود.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تولید محتوا به هر صورت که باشد، امری بسیار زمان بر است. و در بسیاری مواقع، محتوایی که ساعت ها زمان برای تولید آن صرف کردید، نمی تواند تاثیر مورد نظر را داشته باشد. وبلاگ نویسی هم به همین صورت است. زمان زیادی می گیرد و برای بسیاری از کسب و کارها، بسیاری از محتوای وبلاگ، ترافیک مورد نظر را از گوگل دریافت نمی کنند. 

قانون پارتو (Pareto Principle) – که آنرا به عنوان قانون 80 – 20 هم می شناسند – در مورد وبلاگ ها هم صادق است. به این معنی که 20 درصد از مقالات شما 80 درصد ترافیک شما را به وجود می آورند. زمانی که محتوایی که ترافیک را به همراه می اورد را آنالیز و بررسی می کنید، توجه ویژه ای به مقالاتی داشته باشید که مدتها قبل منتشر کرده اید. به دقت نگاه کنید تا ببینید از زمان انتشار آن مطلب، چه چیزهایی تغییر کرده اند. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

هیچ محدودیتی در تعداد اپلیکیشن ها و ابزارهایی که برای شبکه های اجتماعی طراحی شده اند وجود ندارد. بسیاری از این اپلیکیشن ها و ابزارها آنقدر مفید هستند که با اطمینان می توانم بگویم بدون آن ها نمی توان شبکه های اجتماعی را مدیریت کرد، یا حداقل باید ساعت ها زمان گذاشت تا این کار انجام شود. بسیاری از این بخش های این ابزارها رایگان هستند، اما برای استفاده از بخش های حرفه ای آنها باید ماهیانه هزینه ای پرداخت کنید. به طور قطع اگر لیستی از ابزارهای کاملا رایگان وجود داشت، می توانستید هر زمان که تمایل داشتید یکی از آنها را انتخاب و نصب کنید و تمام مشکلات شما حل می شد. خوشبختانه این ابزارهای تماما رایگان نیستند. فرض کنید کاملا رایگان بودند، انوقت دیگر صفحه شبکه اجتماعی یک کسب و کار، تفاوتی با یک صفحه شخصی پیدا نمی کرد. هیچ تفاوتی میان صفحه شما و صفحه هیچ شخصی نبود. همه مانند هم استفاده می کردند و هیچ برتری نمی توانستید به دست بیاورید. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در قرن بیست و یکم، تمامی کسب و کارها به بازاریابی دیجیتال مرتبط هستند. نه اینکه تمام بازاریابی و روابط کسب و کار تنها به صورت دیجیتال باشند، اما بازاریابی دیجیتال نشان داده است که به تمامی کسب و کارها نیرو و قدرت بسیار زیادی می بخشد. بهینه سازی موتورهای جستجو، یا همان سئو بخش جدانشدنی از هر استراتژی بازاریابی الکترونیک است. یک عنصر بسیار مهم برای رساندن مشتریان به کسب و کار شما در جهان آنلاین. بازاریابی مدرن، دیگر بدون سئو امکان پذیر نیست. در این مقاله، چند راه برای کسب و کارهای کوچکی که در ابتدای کار خودشان هستند و بودجه زیادی برای بازاریابی ندارند، ذکر کرده ام.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اگر از گوگل بپرسید بهترین راه برای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) چیست، به شما پاسخ می دهد تمرکز بر روی مخاطب داشته باشید و همه چیز را بر اساس آنها تنظیم کنید. امروزه، سئو تماما مربوط به تولید محتوای یکتا و با کیفیت است که مخاطبین را جذب کند. بازاریاب ها با این خبر به وجود می آیند، به خاطر اینکه می توانند به مسائل تکنیکی سئو خداحافظی کنند. بسیاری از نظریه پردازان معتقدند سئو مدرن هیچ نیازی به تجارب تکنیکی ندارد. شخصا کاملا با این موضوع موافق نیستم، که نیاز به مسائل تکنیکی نیست، اما این به معنی درست نبودن بخش مربوط به تمرکز روی مخاطب نیست. سئو ارگانیک، اساسا بر روی همین تمرکز بر مخاطب شکل گرفته است. اما در میان این موضوع، مواردی رخ می دهد که همین تمرکز بر روی مخاطب می تواند باعث تخریب سئو سایت شود. در این مقاله، این موارد را برای شما باز گو خواهم کرد.