Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در تمام مدتی که بر روی فروش اینترنتی، و بازاریابی محتوایی کار کرده ام، همواره برای مشتریان جدید یک سوال در ذهنم وجود داشته است: آیا باید بیشتر بر روی سئو تمرکز کرد و یا بر روی تبلیغات کلیکی؟ این سوال را در ذهن خودتان داشته باشید. جستجوی ارگانیک یا پرداختی دو اصل مهم و متفاوت، اما دو روی یک سکه هستند. ایجاد مسیر برای سایت از طریق سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجو) و یا تبلیغات کلیکی هر دو برای ورود کاربران به سایت شما کمک می کنند. چیزی که هر دوی این استراتزی ها را به هم مرتبط می کنند یکی است: افزایش بازدید سایت! 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اگر شما هم می خواهید در سال 2017 یکی از کسب و کارهای موفق باشید، باید برای آن آماده شوید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که رویه ی دیجیتالی شرکت خود را تنظیم کنیم. در زیر 10 رویه دیجیتال برندینگ و کسب و کارها در سال 2017 آورده شده است. به شما پیشنهاد می کنم، تک تک موارد را به دقت مطالعه و تحلیل کنید. برای مقابله و یا استفاده ازآنها اماده شوید، تا بتوانید یکی از موفق ترین کسب و کارها در سال 2017 باشید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

کسب و کار مثل یک مسابقه است! اگر قصد دارید در کسب و کارتان موفق باشید، باید از تمامی ابزارهایتان برای پیش افتادن از سایر رقبا استفاده کنید. و یکی از مهمترین ابزار ها و موثرترین آنها سئو می باشد. موفقیت در سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شامل رعایت موارد بسیار زیادی می باشد. اما الگوریتم موتورهای جستجو همواره در حال تغییر است و افرادی در سئو موفق تر هستند که سایت خود را با الگوریتم ها وفق می دهند. اگر میخواهید برای سئو 2017 آماده شوید، قصد دارم مواردی که در سال 2017 باید به انها توجه کنید را برایتان معرفی کنم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

با وجود اینکه تبلیغات در اینترنت راه موثری برای معرفی کسب و کار شما محسوب می شود اما به خاطر داشته باشید که یک تبلیغ متنی ساده فاقد طرح زیبا و چشم گیر، مخاطب را به سوی شما جذب نخواهد کرد. به هر صورت تبلیغات در فضای مجازی نقش مهمی در موفقیت شما در کارتان ایفا می کند و باید نهایت خلاقیت و "علم" طراحی خود را جهت تاثیرگذار بودن آن به کار برید. وب بنر ها (بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها) در حقیقت پیام های تبلیغاتی هستند که در سطح وب به کار برده  می شوند، این تبلیغات با استفاده از طراحی های  هنرمندانه ای از تصاویر و متون پیام خود را به مخاطب بیان می کنند و به سه صورت  ثابت، متحرک و تعاملی ساخته می شوند. در این مقاله کوشش شده تا راه های ساخت بنر تبلیغاتی تاثیرگذار به منظور جذب هر چه بیشتر افراد به سمت شما و وب سایت شما معرفی گردد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

کافی است تا به وب سایت های کمپانی های بزرگ مراجعه کنید تا متوجه تغییرات مجذوب کننده ی آنها شوید. چرا که تمامی آنها با آشنایی به علم به روز اعصاب شناختی (نورو ساینس)  و روانشناسی و تحقیقات مناسب در این زمینه طراحی خود را انجام داده اند و بدین صورت اقدام به تلفیق علم و هنر کردند. یک طراح وب موفق باید توانایی این را داشته باشد تا آخرین تحقیقات علمی و تکنیک های جدید را با تکنولوژی مورد نیاز خود ترکیب کرده و طراحی هوشمندانه ای را خلق کند. ما در این مقاله تلاش داریم تا به چگونگی استفاده از آخرین تحقیقات علوم اعصاب شناختی و روانشناسی در طراحی به گونه ای که بیشترین تاثیر را از آن گرفته باشد بپردازیم.