Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

شرکت هایی که از پلتفرم های جدید استفاده می کنند، معمولا از این سرمایه گذاری بیشترین نفع را می برند. این موضوع یکی از طلایی ترین قوانین کسب و کار است که می تواند برای بسیاری از بیزینس ها مفید باشد. مثلا در دهه 1990 کسب و کارهایی که به سمت استفاده تجاری از ایمیل رفتند نتایج بسیار درخشانی به دست آوردند. زمانی که AdWords گوگل راه افتاد، با هزینه هایی بسیار پایین شرکت ها موفق می شدند برای بهترین کلمات کلیدی مورد نظرشان تبلیغ کنند و نتایجی فوق العاده ای از این تبلیغات بگیرند. زمانی که تبلیغات فیسبوک شروع شد، هزینه یک تبلیغ بسیار پایین بود و آن شرکت هایی که تبلیغاتشان را در فیسبوک گذاشتند، بازدهی بالایی به دست آوردند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

رشد بازاریابی محتوایی تاثیرات شگرفی در دید صاحبان کسب و کار به سئو به وجود آورده است. به جز خدمات تکنیکی مانند ساخت لینک، طراحی صفحاتی موبایلی و غیره بسیاری از تیم های ارائه دهنده خدمات سئو، خدماتی مانند تولید و تقویت محتوا را به خدمات خود افزوده اند. مشخص است که محتوا جای سئو را نگرفته است، مخصوصا که بسیاری از عناصر سئو کاملا تکنیکی هستند و ربطی به بازاریابی محتوایی ندارند. بازاریابی محتوایی نسر هدفی بسیار متفاوت با بهینه سازی برای موتورهای جستجو را دنبال می کند. در حالی که سئو بر روی تقویت دیده شدن و به دست آوردن مشتریان جدید تلاش می کند، بازاریابی محتوایی چندین هدف را دنبال می کند؛ از فراگیری محتوا در جهان اینترنت، خدمات مشتریان، پرورش رهبران، قدرتمند ساختن تعامل کاربران با محتوا تا روابط عمومی جز مسائلی هستند که بازاریابی محتوایی به آنها می پردازد.

بهترین شیوه برای صاحبان کسب و کارها و برندها برای افزایش راه نفوذ به سمت مخاطبین، بررسی و قدرتمند ساختن تقابل و همکاری در سئو و بازاریابی محتوایی است. در این مقاله برخی از شیوه های این همکاری را برای شما خواهم گفت.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طراحی یک اینفوگرافیک بی شباهت به طراحی یک وب سایت نمی باشد و طراحی آن با یک محتوا، هدف مشخص و انتخاب یک قاب مناسب شروع می گردد. تنها تفاوتی که بین طراحی سایت و اینفوگرافیک وجود دارد این است که در اینفوگرافیک تمامی اطلاعات در یک صفحه به نمایش گذاشته می شود در حالی که در وب سایت محتویات در صفحات مختلفی نشان داده می شود. شما همچنین قادر هستید تا یک وب سایت تک صفحه ای به عنوان اینفوگرافیک طراحی کنید!

در این مقاله ۵ اصل مهم و ضروری در طراحی اینفوگرافیک آورده شده است که امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اینترنت فضایی بسیار عالی برای کسب و کارهای کوچک است تا در انجا بتوانند با برندهای بزرگ رقابت کنند. به مخاطبین دسترسی پیدا کنند، اشتراک گذاری عمومی و امکانات فروش و بازاریابی نامحدود که شرکت های بزرگ و کچک را در یک رده قرار می هد. اما، هنوز هم بیشتر کسب و کارهای کوچک در این فضا کنار می روند. یا استراتژی بازاریابی انلانی ندارند، یا استراتژی ای آنها ناکافی است و در نتیجه منجر به عدم موفقیت می شود. پرا بسیاری از کمپانی های کوچک از موقعیت اینترنت به که می تواند ابزاری قدرتمند باشد درست استفاده نمی کنند؟

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

آیا سرعت وب سایت شما کم می باشد؟ کاربران انتظار دارند تا وب سایت شما به سرعت هر چه تمام تر لود شود و در ادامه به سرعت مطالب بدون هیچ تاخیری به نمایش در آیند. اگر وب سایت شما چنین مشکلی را داشته باشد و برای آن راهی نیاندیشید بی شک کاربران خود را از دست خواهید داد. در این مقاله تلاش شده تا به شما بهترین راه حل  برای رفع این مشکل پیشنهاد گردد.