Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تبلیغات چاپی یکی از راه های انتقال سریع پیام به جامعه هدف می باشد. شاید به طور خلاصه بتوان گفت که آن دسته از تبلیغات چاپی به موفقیت خواهند رسید که در آثار خود از خلاقیت، شوخ طبعی، متمایز بودن و درگیر کردن احساسات مخاطبان خود بیشترین بهره را می جویند. در این مقاله کوشش نموده ایم تا مجموعه ای از تبلیغات چاپی جذاب و موفق موجود در مجلات و یا روزنامه ها را به شما نشان داده و رمز موفقیت آنها را توضیح دهیم. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

صنعت طراحی آیکون راه پر فراز و نشیبی را در یک دهه ی اخیر پیموده است و توانسته است تا به پیشرفت های قابل قبولی در این زمینه دست یابد. امروزه استارت آپ ها و شرکت ها به اهمیت بسیار و پتانسیل بالای آیکون ها در کارهای تبلیغاتی خود پی برده اند. طراحی آیکون فرآیندی است که به طراحی سمبل های گرافیکی می پردازد و نشان دهنده ی موتیف های واقعی، فانتزی و یا آبستره، ماهیت و یا عملی می باشد. در زمینه ی برنامه های نرم افزاری آیکون نمایش دهنده ی یک برنامه، یک عملکرد، اطلاعات و یا مجموعه ای از اطلاعات موجود در سیستم  کامپیوتری است. یک آیکون به طور مستقیم یک ایده، مفهوم، عمل و یا حرکت است. آیکون ها یک عمل را به طور ساده شده و خلاصه شده به کمک یک طرح گرافیکی به کاربر نشان می دهند.  در این مقاله ما سعی داریم تا به ۵ مورد مهم در روند طراحی آیکون بپردازیم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

با نگاهی به سال ۲۰۱۶ می توان به راحتی متوجه تغییرات و پیشرفت های بسیار فضای دیجیتال شد. در سال ۲۰۱۶ ما شاهد مواردی نظیر تولید محتوا های روزانه و زودگذر در اینستاگرام، تغییرات در گوگل ادوردز، نوآوری در جریان ها مجازی که به صورت پخش زنده اجرا می گشتند، الگوریتم به روز رسانی ها و تمرکز بر بازاریابی محتوی خلاق و منحصر به فرد بوده ایم. 

صاحبان کسب و کار با استفاده از تمامی تحولاتی که در سال گذشته اتفاق افتاده است می توانند استراتژی خود را بهبود ببخشند. در این مقاله سعی داریم تا با پیشنهاد ۵ ایده ی بازاریابی دیجیتال که شما را قادر خواهد ساخت تا در سال ۲۰۱۷ برند خود را بهبود ببخشید آشنا سازیم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

این روز ها اسلاید شو های مربوط به پرزنتیشن در فرهنگ بازاریابی از اهمیت بسیاری بهره مند شده است. برای ساخت اسلاید شو ها به نحو احسن معمولا نیاز است تا شما با نرم افزار های همچون پاورپوینت، پرتزی و اسلاید شیر آشنایی کامل داشته باشید. شاید خیلی از افراد به کمک آشنایی با این نرم افزار ها قادر به ساخت اسلاید شو باشند اما ساخت اسلاید ها به گونه ای که سبب جذب مخاطب هنگام ارائه بی آنکه تمرکز خود را از مطالب ارائه شده از دست دهد کار ساده ای نیست. آشنایی با یک نرم افزار - حتی اگر با تمام بخش های یک نرم افزار - برای اینکه بتوان به صورت تخصصی، خلاقانه و موفق از آن استفاده کرد کافی نیست. در این مقاله سعی داریم تا با هفت راه خلاقانه و موثر جهت ساخت اسلاید شو ها و ارائه ی آنها به شیوه ای کارآمد و جذاب آشنا گردیم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

از دیرباز تجارت های گوناگون به دنبال برقراری رابطه ای طولانی مدت و دربردارنده ی منافع مشترک بین خود و مشتریان خود بوده اند. مهم ترین اصل در ساخت یک چنین رابطه ای جلب اعتماد مصرف کننده با ایجاد شفافیت می باشد. برای جلب اعتماد مصرف کنندگان خود نیازمند این خواهید بود تا بر ۵ اصل وفادار بمانید: شفافیت، پذیرش اجتماعی، ثبات، سرویس دهی مناسب، داشتن قابلیت اعتماد و اطمینان.

زمانی که یک کسب و کار به کمک این ۵ اصل موفق به جلب اعتماد مصرف کنندگان خود شود می توان انتظار داشت تا ارتباط خود با مشتریان را پایدار حفظ کرده و بر تعداد مصرف کنندگان خود بیفزاید. به خاطر داشته باشید زمانی که مردم به شما اعتماد کنند در صورت نیاز مجددا به شما سفارش می دهند، تجربه ی شخصی خود را در خصوص برند شما بیان کرده و برند شما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می دهند. در این مقاله به ۵ راه موثر در بازاریابی محتوا و جلب اعتماد مصرف کننده های پرداخته خواهد شد.