Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

از بسیاری جهات اصول برند سازی (برندینگ) بی زمان و بدون تغییر می باشد. تحقیق بر روی مشتریان، به دست آوردن ایده های قدرتمند، تولید محتوایی که بتواند ایده شما را منتقل کند و و در پایان پیدا کردن راه هایی برای آنکه طراحی ها را در مقابل مخاطب مورد نظر قرار دهیم. 

اما در سال 2016 پیدا کردن این مخاطبین به شدت سخت شد. تغییرات  بزرگ در تکنولوژی، خلق محتوا و ابزارهای فرهنگی هر کسی را که در کار برندینگ (برند سازی) فعالیت می کرد را وادار کرد تا با چشمان باز همواره دقت کند استراتژی درستی را در پیش بگیرد. به همین منظور برند هایی که قصد دارند در سال 2017 موفقیت بیشتری کسب کنند باید بتوانند از تکنولوژی های روز بهترین استفاده را ببرند. در این مقاله 5 مورد از جاهایی که می توانید به وسیله آن برند خودتان را در سال 2017 میلادی تقویت کنید و یا با استفاده از انها و با تکنولوژی های روز اقدام به برند سازی کنید را بررسی کرده ام.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اینفوگرافیک  یا همان داده نمایی  در حقیقت استفاده از هنر گرافیک و تصویر سازی به منظور رساندن اطلاعات است. غالبا زمانی از اینفوگرافیک ها استفاده می کنیم که توضیح ساده و سریع داده ها مد نظر ما باشد. با وجود تلاش های بسیار طراحان اینفوگرافیک برای ساده کردن موضوع و رساندن مطلب از طریق تصویر سازی درست، باز هم امکان دارد در برخی موارد بیننده قادر نباشد به طور کامل موضوع را  درک کند به همین منظور هنر پویا سازی تصاویر می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود. موشن گرافیک استفاده از تکنولوژی ویدئو یا انیمیشن در جهت ایجاد توهم حرکت تصویر است. تلفیق موشن گرافیک و اینفوگرافیک، موشن اینفوگرافیک را ایجاد خواهد کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

شاید شما هم قصد دارید برند جدیدی را به وجود آورید، و یا برند خودتان را تقویت کنید، اما برای شروع در فکر آن هستید که این کار را اصولی انجام دهید؛ اگر به دنبال کار اصولی هستید، حتما کلمه برند بوک (کتابچه برند) را بار ها دیده اید. اما آیا یک برند بوک می تواند به برند شما کمک کند و یا صرف هزینه ای اضافی است؟ این موضوع شما را به فکر وادار کرده باشد و اطمینان نداشته باشید که این کار برای شما مفید خواهد بود و یا خیر. در این مقاله قصد دارم عللی که نیاز به طراحی و داشتن برند بوک را برای ساخت و یا تقویت یک برند حیاتی می سازد را بیان کنم و شما نیز بتوانید زودتر اقدام به تصمیم گیری برای برندتان کنید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

روند پیشرفت طراحی پوستر از فرهنگ، مدیا، تکنولوژی، گذشته و آینده، صنعت مد و ...تاثیر می گیرد. آگاهی از این تغییرات به طراحان کمک خواهد کرد تا با علم به روز و مهارت بالا و خلاقیت خود طرح های با کیفیتی ساخته و در رساندن محتوا و تبلیغات خود بسیار موفق عمل کنند. در این مقاله مواردی از روند پیشرفت طراحی پوستر در سال  2016 - 2017 آورده شده است که امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شود.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

محبوب شدن سایت برای موتور های جستجو و سئو یکی مهمترین استراتژی های بازاریابی است و برای من بسیار عجیب است که بسیاری از شرکت ها هنوز از این استراتژی به درستی استفاده نمی کنند. همچنین سالیانه مبالغ زیادی بابت سئو از طرف شرکت ها هزینه می شود، اما نتایجی که بسیاری از این شرکت ها به دست می آورند در مقایسه با هزینه های انجام شده، هیچ گونه همخوانی ندارد. بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، همیشه به معنی هزینه های زیاد نیست، در این مقاله قصد دارم تا به شما 17 روش که به وسیله آنها می توانید سئوی سایتتان را به صورت رایگان و بدون نیاز به متخصصین سئو تقویت کنید را آموزش دهم. البته  این تمام راه نیست و یک کارشناس سئو، می تواند امکانات بسیار زیاد دیگری را نیز برای شما به ارمغان بیاورد، اما می توانید این 17 شیوه رایگان را خودتان اجرا کنید و از صرف هزینه برای این بخش سئو خودداری کنید. پس پیش به سوی روش های رایگان سئو.