Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

روند پیشرفت (Trend) به عنوان تغییراتی شناخته می شود که در تمامی بخش های طراحی اتفاق می افتد و  از آزمایش و نوآوری می آید که در طراحی وب سایت نیز از این قائده مستثناء نیست. 

اغلب موارد و منجر به حرکت رو به جلوی هر صنعت و کسب و کاری می شود. وب سایت یک محیط منحصر به فرد به شمار می رود که دائما دچار تغییر و تحول می شود. ما در این مقاله در این راستا به تغییراتی که پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۷ در طراحی دیجیتال رخ می دهد و یا بیشتر محبوب خواهد بود  می پردازیم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

قراردادن کسب و کار در مقابل مشتریان راه کلیدی موفقیت آن کسب و کار است. بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، یکی از راه هایی است که می توانید به وسیله ان این کار را انجام دهید. با بیش از 6 بیلیون جستجو روزانه، با توجه به اینکه بازدیدکنندگانی که از طریق جستجو سایتی پیدا می کنند بیشتر از دیگر بازدیدکنندگان سایت به فروش نزدیک تر هستند، تعجب آور خواهد بود آنکه نتایج جستجو نتواند به کسب و کار کمک کند.

با این وجود، تمام کمپین های سئو به طور مساوی نتیجه بخش نیستند. در حالی که برخی از کسب و کارها از نتایج سئو سود بسیار بزرگی به دست می آورد، اما برخی دیگر رتبه سئو نتیجه مناسبی برای کسب و کارشان به وجود نمی آورد و هزینه ای بدون کسب سود را مشاهده می کنند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

برندبوک (راهنمای برند) چیست؟

برند بوک (راهنمای برند، کتابچه برند و یا کتاب برند) سندی است که بکارگیری تمامی عناصر یک برند را به صورت دقیق مشخص کرده است. این سند باید بتواند حظور متحد و یکپارچه برند شما را به صورت دقیق مشخ کند. برند بوک (کتابچه برند) شامل همه چیز از طرای لوگو و چگونگی استفاده از آن، تا اوراق اداری، ظاهر وب سایت تا ارتباطات افراد با مخاطبین، می باشد. از کتابچه برند برای این استفاده می شود که افراد (کارکنان) به درستی نحوه استفاده و ارتباط پیام برند،  اهداف برند و فلسفه وجودی شرکت را از آن بیاموزند. به علاوه برای پاسخ به این سوالات کلیدی نیز از ان استفاده می شود:  نحوه درست نوشتن نام برند و نام برد چگونه است؟ چه تصاویری می توانند برای ارتباط با برند و خطوط تولید استفاده شوند؟ لوگو شرکت به چه شیوه ای باید استتفاده شود؟ چه تاکتیک های بازاریابی باید استفاده شوند و از چه تاکتیک هایی نباید استفاده شود؟ 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

برند سازی شخصی یک عبارت نسبتا جدید به شمار می رود و به معنای این است که افراد و تخصص آنها همانند برند های تجاری علامت گذاری شوند. برای اینکه بتوانید خود را به عنوان برند مطرح کنید باید شخصیت منحصر به فرد، حرفه ای و قدرتمندی داشته باشید و این پیام را به مخاطبین انتقال دهید که شما در حرفه ی خود از سایرین متمایز هستید. اگر شما برند شخصی شناخته شده ای داشته باشید، متقابلا شرکت و یا به طور کلی کسب و کار شما نیز از اثرات مثبت آن بهره مند می شود چرا که مخاطب شما وقتی شما برایش محبوب و قابل اعتماد هستید مطمئنا محصول کار شما نیز برایش ارزش بالاتری از محصول  کار سایرین خواهد داشت و به آن نیز اعتماد خواهد کرد. در این مقاله مواردی را که برای داشتن یک برندسازی موفق باید بدانیم آورده شده است، امیدوارم که برای شما مفید واقع شود.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

وردپرس به یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا، در سطح جهانی است و این محبوبیت بی دلیل نیست. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت وردپرس، پلاگین های سئو برای این سیستم مدیریت محتوا می باشد. این پلاگین ها امکانات بسیار خوبی در اختیار وبمستر ها برای سئوی سایتشان قرار می دهد، اما آیا تمامی وب مستر ها از این پلاگین ها استفاده می کنند؟ جواب این سوال خیر است. به همین خاطر، قصد داریم برخی از پلاگین های وردپرس که برای سئوی سال 2017 میلادی، برای هر وبمستری که سئو برایش اهمیت دارد، مورد نیاز است را معرفی کنیم. پس پیش به سوی سئو 2017 برای وردپرس!