Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

همه دوست دارند نرخ کلیک سایتشان بالا برود و جایگاه خوبی در الگوریتم های جستجوی گوگل به دست بیاورند. اما وقتی به این تجارت نگاه می کنیم، می بینیم گوگل بیش از 200 فاکتور برای رتبه دهی برای هر سایت دارد – برخی از انها ثابت شده هستند، برخی از آنها موقتی هستند و برخی دیگر بسیار قدیمی – تمرکز کردن روی فاکتور ها برای بهینه سای سایت بسیار مشکل خواهد شد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

بازاریابی محتوایی می تواند برای دستیابی به ترافیک بالا و کمک به موفقیت در کسب و کار بیانجامد. اما برخی از صاحبان کسب و کارها می گویند تولید محتوا برایشان موثر نیست و یا حداقل آن طور که فکر می کردند موثر نبوده است. در این مقاله به شما برخی از دلایلی عمومی شسکت بازاریابی محتوایی، و شیوه های رهایی از این مشکلات را برای شما خواهم گفت.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

حتما برایتان اتفاق افتاده است که به قصد شروع کردن یک پروژه پشت کامپیوتر خود بشینید، اما بعد از گذشتن دو ساعت هیچ کاری نکنید. چرا با اینکه می دانیم کار حتما باید انجام شود، به آن بی اعتنایی می کنیم؟

تحقیقات نشان می دهد که ذهن ما به دو شیوه بر انگیخته می شود. ما یا با عوامل درونی انگیزه ی رسیدن به یک هدف را پیدا می کنیم و در ذهن خود مورد تشویق قرار می گیریم و یا با عوامل بیرونی برانگیخته می شویم؛ مثل وقتی که پاداش یا تنبیهی در کار باشد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

برندینگ همیشه مهم بوده است، اما هیچ زمانی به اندازه امروزه اهمیت نداشته است. به لطف اینترنت، در هر ساعت ده ها و با شاید صدها مشتری که پتانسیل خرید محصولی که شما ارئه می کنید را دارند، در اینترنت به جستجو مشغولند.  در حالی که قیمت، کیفیت و دسترسی همگی در خرید مشتری نقش خودشان را بازی می کنند، اما اعتماد کلید پیروزی در فروش است. برندینگ یکی از راه هایی است که می توانید به وسیله آن اعتماد سازی کنید، پس اهمیت دارد که چگونه برندسازی کنید. در این مقاله پنج شیوه که به وسیله رسانه های جدید می توانید فروش و برندینگ خود را انجام دهید به شما معرفی خواهم کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

یک طراحی خوب، طراحی است که خوانا باشد. بدون یک پیام مشخص، معنای اعضای به کار گرفته شده در طرح  از بین می رود. به همین دلیل این موضوع حیاتی است که هر طرح موفقی باید خوانا باشد. طراحی خوانا یکی از درس های هنر تایپوگرافی می باشد. به کار گیری تضاد کلید افزایش خوانا بودن متن است و همچنین کمک خواهد کرد تا روندی ایجاد شود که در خلال آن کلمات به یک شیوه ی منطقی در معرض نمایش گذاشته شوند به طوری که کاربر به طور کامل از آنچه قرار است بیان شود مطلع گردد.