Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

به عنوان مالک یک وب سایت، ممکن است شما محتوای تولیدی خودکاری در بخش کامنت ها یا انجمن های گفتگوی سایت داشته باشید. زمانی که این محتوا در صفحات شما تولید می شود، نه تنها کاربران سایت را متوجه خود می کند، بلکه حتی ممکن است شما مایل نباشید چنین محتوایی را موتور های جستجو و بیش از همه گوگل در سایت شما ببینند و سایت شما را با ان محتوا ربط دهند. در این مقاله قصد داریم چند شیوه که به وسیله آن می توانید سایت خودتان را از اینگونه محتوا در سایت و انجمن گفتگو (فروم) محافظت کنید را برای شما بگوییم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

با توجه به کاربران زیاد دستگاه های موبایل، داشتن یک سایت موبایل فرندلی (Mobile-Freindly) دارای اهمیت زیادی می باشد. گوگل برای این منظور ابزار تست آنلاین و رایگانی دارد که می توانید به وسیله این ابزار به سادگی بررسی کنید که آیا سایت شما از نظر گوگل موبایل فرندلی است یا خیر. اما گوگل برای این منظور ابزاری جدید برای کاربران فراهم آورده است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تبلیغات مدرن از رشته های هنری مختلف همچون تایپوگرافی، طراحی طرح های گرافیکی سه بعدی، انیمیشن سازی و عکاسی بهره می جوید تا حداکثر جذابیت ممکن را برای مخاطبان فراهم  سازد. برخلاف نوشته های یک متن، عکس ها می توانند در نشان دادن سریع اتفاقات و ارتباط های انسانی موثر تر عمل کنند. این نوع به تصویر کشیدن می تواند به منظور  نشان دادن یک محصول، یک فرهنگ، یک نوع سبک زندگی و یا احساسات استفاده شود. شما می توانید عکس تبلیغاتی خود را چاپ کرده و یا به صورت اینترنتی در معرض دید عموم قرار داده و  در تنها چند ثانیه پیام خود را به بیننده انتقال دهید و مردم را مجاب کرده تا به تبلیغ شما نگاه نزدیک تر و دقیق تری بیندازند. عکس ها عناصر بسیار با ارزشی برای توصیف یک برند و ماندگاری آن در ذهن مردم محسوب می شوند. این مقاله به شما خواهد گفت تا چگونه می توان از هنر عکاسی در تبلیغات نوین بهترین استفاده را کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

روز هایی که شرکت ها برای جلب مشتری نام خود را در کتاب های زرد ثبت می کردند گذشته است. امروزه مردم برای اطلاع یافتن از محصولات، رستوران ها و شرکت ها از جستجوی اینترنت استفاده می کنند. طبق گزارش های سایت Hosting Facts در حدود 64% فروش ها، اینترنتی انجام می شوند و بر اساس آمار سایت Adweek حدود 81% مردم برای جستجوی محصول، خدمات و یا شرکت های مورد نظر خود از موتور های جستجو استفاده می کنند. با توجه به این آمار ها استارتاپ ها برای موفقیت نباید نقش پر رنگ جستجو های اینترنتی را نادیده بگیرند. اگر وب سایت یک شرکت در صفحه ی نتایج جستجو (SERP) و یا حتی بد تر از آن، اصلا نشان داده نشود، آن شرکت سریعا سقوط خواهد کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

عکاسی یکی از عناصر مهم در موفقیت کمپین های تبلیغاتی به شمار می آید. عکاسی صنعتی شاخه ای از عکاسی به شمار می آید که در آن عکاس باید با استفاده از وسایل عکاسی مناسب و نورپردازی ماهرانه به نمایش دقیق، واضح و موثر از ظاهر محصول مورد نظر بپردازد. هر نوع عکسی که در زمینه معرفی، تبلیغ و یا فروش محصولی گرفته شده باشد جز عکاسی صنعتی محسوب می شود. در عکاسی تبلیغاتی عکاس باید بر مبنای هدف صاحبان کسب و کار بر نشان دادن محصول و یا ایده ی فعالیت آنها به طور موثر برای جذب بیننده به تصویر و نشان دادن اطلاعات ظاهری کامل کوشش کافی را به عمل آورد. برای انجام این کار به نحوه احسنت عکاس باید اطلاعات تکنیکی و تجربی کافی در عکاسی پرتره، عکاسی اجسام بی جان، عکاسی معماری و تصویر سازی داشته باشد. در ادامه قصد داریم تا شما را با نکاتی که می تواند در این نوع از عکاسی کمک کننده باشد  آشنا سازیم.