Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی اینفوگرافیک
سفارش
هزینه
نمونه‌کار
خدمات طراحی اینفوگرافیک

خدمات طراحی اینفوگرافیک لولسا تنها چیزیه که برای داشتن یک اینفوگرافیک (inforgraphic) جذاب و پر مخاطب بهش نیاز داری. امروز می‌خواهیم شما را بیشتر با این خدمات جذاب لولسا آشنا کنیم.

طراحی اینفوگرافیک در لولسا

خدمات طراحی اینفوگرافیک لولسا در چندین سطح مختلف ارائه می‌شود. تفاوت این سطح‌ها در چیست؟ تعداد اتود و میزان تغییرات درخواستی! به عبارتی زمانی که شما درخواست طراحی یک کار گرافیکی می‌دهید، طراح برای شما طرح اولیه می‌زند. به این طرح اولیه می‌گوییم اتود. ممکن است شما بخواهید تعداد اتودها زیاد یا کم باشد. اینکار به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب بیشتر یا کمتر داشته باشید. موضوع دوم این است که پس از دریافت اتود، ممکن است شما نیاز به تغییرات داشته باشید. مثلا بخواهید رنگ تغییر دهید، جای لوگو را عوض کنید، یک تصویر جدید طراحی شود و کارهای مشابه. طبیعتا افراد ممکن است تغییرات کم یا زیاد بخواهند. لذا با توجه به تعداد اتود و تغییراتی درخواستی، ما در لولسا پلن‌های مختلفی را طراحی کرده‌ایم.

خدمات طراحی اینفوگرافیک

هزینه (تعرفه، قیمت) خدمات طراحی اینفوگرافیک در لولسا، بر اساس پلن‌هایی که در بالا گفته شد محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که موضوع اینفوگرافیک هیچ ارتباطی با هزینه آن ندارد. ممکن است شما بخواهید از اینفوگرافیک برای یک سایت فروشگاهی، آموزش آشپزی، الکترونیک، معرفی اپلیکیشن، موضوعات پزشکی و یا هر چیز دیگری استفاده کنید. این موضوعات هیچ تاثیری در هزینه خدمات نخواهند داشت.

توجه: طراح اینفوگرافیک یک متخصص گرافیک است! او هیچ تخصصی در کسب و کار شما ندارد. اطلاعات ارسالی برای طراحی اینفوگرافیک برای او باید کاملا گویا باشد. توجه کنید که نوشتن و مشخص کردن اطلاعات اینفوگرافیک کاملا بر عهده مشتری بوده و لولسا هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

سفارش طراحی اینفوگرافیک

برای سفارش خدمات، مشاهده هزینه، دیدن نمونه کار و اطلاعات تکمیلی خدمات طراحی اینفوگرافی لولسا، به صفحه این خدمات مراجعه کنید:

می‌توانید پیش از سفارش، نمونه قرارداد طراحی اینفوگرافیک را مشاهده کنید.

لولسا خدمات متنوعی در زمینه طراحی گرافیک ارائه می‌ده. می‌تونی بیشتر با برخی از این خدمات آشنا بشی:

طراحی اینفوگرافیک

اگر می‌خواهید بیشتر درباره اینفوگرافیک‌ها بدانید، خواندن مقالات زیر را فراموش نکنید: