Your browser does not support JavaScript!
دریافت پروپوزال
دریافت پروپوزال و پیشنهاد برای بهبود کسب و کار اینترنتی

خدمات جدیدی تحت عنوان دریافت پروپوزال در روزهای گذشته به مجموعه خدمات لولسا اضافه شده است. می خواهیم در اینجا شما را بیشتر با این خدمات آشنا کنیم.

دریافت پروپوزال برای تبلیغات و بازاریابی

اگر شما هم یک کسب و کار آنلاین دارید، احتمالا با چالش‌های مختلفی روبرو شده‌اید. ممکن است بارها این سوال برایتان پیش آمده باشد که چطور می‌توانید کسب و کار خودتان را بهبود ببخشید. چطور می‌توانید فروشتان را زیاد کنید؟ روی چه چیزهایی باید بیشتر تمرکز کنید؟ و سوالات مشابه بسیاری که یک کسب و کار آنلاین بارها با آن‌ها مواجه است.

خدمات دریافت پروپوزال به این صورت طراحی شده که ابتدا شما کسب و کارتان را به ما معرفی می‌کنید. همکاران ما در لولسا به صورت دائمی کسب و کار شما را بررسی می‌کنند. این کسب و کار می‌تواند یک وب سایت یا یک صفحه در شبکه‌اجتماعی باشد. البته می‌توانید هم وب سایت و هم چندین شبکه اجتماعی را ثبت کنید. برای معرفی تنها کافی است تا فرم مربوط به این خدمات را تکمیل کنید. سپس همکاران ما به بررسی می‌پردازند. اما بررسی انجام شده به صورت دوره‌ای خواهد بود. به این معنی که ممکن است کسب و کار شما هر هفته بررسی شود.

در نتیجه این بررسی‌ها در هر مرحله، پیشنهاداتی تهیه و به مشتریان محترم ارائه خواهند شد. این پیشنهادات در زمینه‌های گوناگونی همچون بهبود سرعت، تولید محتوا، بهبود سئو، طراحی تجربه و رابط کاربری، برندینگ و غیره باشد. در عمل ما در زمینه‌های گوناگون کسب و کار شما را بررسی و به شما به صورت دوره‌ای پیشنهاد ارائه خواهیم داد.

قابل توجه است که دریافت پیشنهاد شامل هیچ هزینه‌ای نخواهد بود. همچنین هیچ اجباری برای انجام پیشنهادات ارائه شده وجود ندارد. 

با استفاده از این خدمات، می‌توانید کسب و کار آنلاین خودتان را در مسیر پیشرفت همیشگی قرار دهید. ما در کنارتان هستیم تا با هم یک کسب و کار آنلاین را حرفه‌ای کنیم. برای شروع تنها کافی است تا فرم درخواست بررسی و ارائه پروپوزال را تکمیل کنید. برای این منظور به لینک زیر مراجعه کنید: