Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی کیوآرکد
نمونه‌کارها
خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد

طراحی و ساخت کیوآرکد (qrcode) حرفه‌ای و ساده از قدیم در لیست خدمات لولسا بود. اما در حدود یک ماه گذشته این خدمات شامل تغییرات زیادی شد و امکانات فراوانی برای استفاده کنندگان این خدمات ارائه شد که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

طراحی و ساخت کیوآرکد qrcode

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد عکس و تصویر

با استفاده از این خدمات شما می‌توانید هر تصویر یا عکسی که داشته باشید را به یک کیوآرکد تبدیل کنید. فرمت‌های مختلف JPG، PNG و GIF را در کمتر از چند ساعت به یک کیوآرکد (qr code) دائمی تبدیل کنید.

برای اطلاع از این خدمات، مشاهده نمونه و ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد متن

اگر یک متن دارید و می‌خواهید آن را به یک کیوآرکد (qr code) تبدیل کنید، هیچ جای نگرانی نیست. بر خلاف خدمات عمومی که محدودیت در تعداد کلمات متن دارد، خدمات لولسا بدون محدودیت خواهد بود و می‌توانید حتی متن‌های طولانی خودتان را به یک کد کیوآر بدل کنید.

برای اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه، هزینه و ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد فایل PDF

با استفاده از این خدمات می‌توانید انواع فایل‌های PDF را به یک کیوآرکد حرفه‌ای تبدیل کنید. فایل پی‌دی‌اف شما ممکن است یک منو رستوران یا کافه، بروشور، رزومه، کاتالوگ، پوستر، اینفوگرافیک، تراکت و یا هر چیز دیگری باشد. 

برای اطلاع کامل‌تر از این خدمات، دیدن نمونه، اطلاع از هزینه و ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد لینک

این یکی از قدیمی‌ترین خدمات لولسا است. با استفاده از این خدمات می‌توانید هر لینکی که دارید تبدیل به یک کیوآرکد کنید. این لینک می‌تواند آدرس سایت، آدرس یک صفحه مشخص، آدرس پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی و هر نوع لینکی باشد.

برای اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و اطلاع از تعرفه خدمات به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد کانتکت

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین انواع کیوآرکد (qr code)، کدهای مربوط به کانتکت (Contact) یا همان کیوآرکد اطلاعات تماس هستند. با استفاده از این خدمات و پس از اسکن کد، افراد می‌توانند اطلاعات تماس شما را در گوشی همراه خود ذخیره کنند.

برای اطلاع از این خدمات، ثبت سفارش و مشاهده هزینه به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد ویدئو و کلیپ

اگر می‌خواهید ویدئوهای خود را به یک کیوآرکد (qrcode) تبدیل کنید، این خدمات مناسب شما خواهد بود. این ویدئو می‌تواند معرفی، آموزش یا یک ویدئوی تبلیغاتی باشد.

برای مشاهده نمونه، ثبت سفارش، اطلاع از هزینه‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد صوتی

آیا می‌خواهید موزیک، پادکست و فایل صوتی خودتان را تبدیل به یک کیوآرکد کنید؟ بهترین راهکار شما استفاده از خدمات ساخت کیوآرکد (qrcode) صوتی لولسا است.

برای اطلاع بیشتر، مشاهده نمونه، ثبت سفارش و دیدن هزینه‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد ایمیل

آیا می‌خواهید افراد با اسکن کیوآرکد یک ایمیل ثابت برای شما ارسال کنند؟ این موضوع مخصوصا برای افرادی که ثبت نام یا سیستم فروششان بر پایه ایمیل است بسیار کاربردی خواهد بود. کاربر پس از اسکن کیوآرکد (qr code) به شما یک ایمیل ارسال خواهد کرد و نیاز نیست آدرس ایمیل، سابجکت و حتی متن ایمیل را خودش بنویسید. همه چیز اتوماتیک در کیوآرکد شما قرار گرفته است.

برای کسب اطلاع بیشتر، مشاهده نمونه، اطلاع از هزینه‌ها و ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد اتصال به وای فای (wifi)

برای کسب و کارها و مجموعه‌هایی که اینترنت رایگان در محوطه خود به کاربرانشان ارائه می‌دهد، این خدمات یکی از بهترین انتخاب‌ها است. به عنوان مثال در یک کافه افراد تنها با اسکن کیوآرکد می‌توانند به WiFi شما وصل شود. می‌توانید وای‌فای را در حالت پنهان قرار داده و تنها افرادی که کد را اسکن می‌کنند بتوانند به آن متصل شوند. با این خدمات دیگر نیاز نیست نام کاربری و رمز عبور را به افراد ارائه دهید، تنها کافی است تا کد را اسکن کنند.

برای اطلاعات بیشتر از این خدمات و ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد لوکیشن

برای اینکه یک لوکیشن را در اختیار کاربران خود قرار دهید، می‌توانید از یک کیوآرکد (Qr Code) استفاده کنید. دیگر نیاز نیست یک نقطه را در نقشه پین کرده و آن را تک به تک به افراد بدهید، آنها می‌توانند کد را اسکن کرده و با استفاده از اپلیکیشن نقشه‌ای که در گوشی تلفن همراه خود دارند، لوکیشن شما را پیدا کنند.

جهت ثبت سفارش، اطلاع از هزینه‌ها و دیدن نمونه به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد ارسال پیامک

آیا می‌خواهید برای سیستم فروش و یا باشگاه مشتریان خود از سیستم پیامک استفاده کنید؟ یکی از معمول‌ترین روش‌ها این است که یک شماره تماس را اعلام کرده و به مخاطبین بگویید یک عدد مشخص را به آن شماره تماس ارسال کنند. اما با استفاده از خدمات کیوآرکد ارسال پیامک، دیگر نیاز به اینکارها نیست. شماره سیستم پیامک و کد مورد نظر را در لولسا ثبت می‌کنید، از این پس افراد پس از اسکن کیوآرکد مستقیما کد را به شماره شما ارسال خواهند کرد.

برای اطلاع بیشتر از این خدمات، ثبت سفارش، دیدن نمونه و اطلاع از هزینه‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد تماس تلفنی

آیا می‌خواهید تعداد تماس‌های تلفنی را افزایش دهید؟ با استفاده از این خدمات کاربران پس از اسکن کیوآرکد (qr code) مستقیما با شماره شما تماس خواهند گرفت. با استفاده از این خدمات دیگر نیاز نیست کاربر حتی شماره تلفن شما را در گوشی خود ذخیره کند.

برای اطلاع بیشتر، ثبت سفارش و مشاهده هزینه به لینک زیر مراجعه کنید:

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد ایونت

آیا می‌خواهید یک ایونت (Event) برگزار کنید؟ از کیوآرکد (qrcode) بهره ببرید! با استفاده از این نوع کیوآرکدها ایونت شما در گوشی مخاطب ذخیره می‌شود. می‌توانید نام ایونت، تاریخ و ساعت شروع و پایان، توضیحات و سایر اطلاعات را تبدیل به یک کیوآرکد حرفه‌ای کنید.

برای اطلاع بیشتر، ثبت سفارش، دیدن نمونه و تعرفه خدمات به لینک زیر مراجعه کنید:

طراحی کیوآرکد دائمی و همیشگی

کلیه خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد دائمی و همیشگی هستند. به این معنی که کیوآرکد شما هیچ‌گاه منقضی نخواهد شد. تنها شما یکبار باید سفارش را ثبت کنید و دیگر نگران کار نکردن کیوآرکد نخواهید بود.

طراحی کیوآرکد با لوگو

در تمامی خدمات اعلام شده می‌توانید کیوآرکدهای ساده و یا حرفه‌ای (همراه با لوگو و رنگبندی) سفارش دهید. اگر می‌خواهید روی برندتان بیشتر کار کنید، کیوآرکدهای حرفه‌ای با نمایش لوگو شما بهترین انتخاب هستند.

ما در لولسا در تلاش هستیم تا خدمات متنوع، کاربردی و خاص برای استفاده از کیوآرکد را در اختیار شما کاربران محترم قرار دهیم. به همین دلیل این خدمات در آینده‌ای نه چندان دور بسیار متنوع‌تر نیز ارائه خواهد شد.