Your browser does not support JavaScript!
تبدیل ویدئو به کیوآرکد
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد ویدئو

آیا می‌توان از ویدئو کیوآرکد ساخت؟ می‌توان ویدئو را به یک کیوآرکد تبدیل کرد؟ همین سوالات بود که ما را به فکر راه‌اندازی خدمات جدید تبدیل ویدئو به Qrcode انداخت. اما برای شروع بد نیست کمی بیشتر با این خدمات ما آشنا شوید.

خدمات طراحی کیوآرکد (qr code) فیلم و کلیپ

فایل‌های ویدئویی ممکن است شامل اطلاعات مختلفی باشند. مثلا یک فیلم، کلیپ آموزشی یا تبلیغاتی، یک تیزر معرفی یا هر نوع فایل ویدئویی دیگری که فکرش را بکنید. اما باید بتوان تمامی این فایل‌ها را به یک کیوآرکد تبدیل کرد. حداقل هدف ما از راه‌اندازی این خدمات دقیقا همین بوده است.

از طرفی یک ویژگی مهم کیوآرکد باید دائمی بودن و بدون تاریخ انقضا بودن آن باشد. هیچ کس دوست ندارد کیوآرکدش پس از مدتی دیگر فعال نباشد و از بین برود. خب نگران نباشید! لولسا به شما کیوآرکدهای دائمی می‌دهد که برای همیشه می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید و نگران تاریخ انقضا نباشید.

سومین ویژگی این است که بتوانیم روی کیوآرکد لوگو برندمان را به نمایش بگذاریم. قطعا شما هم می‌دانید وجود لوگو روی کیوآرکد چقدر در اسکن شدن بیشتر آن موثر است.

توجه: شما مجبور به قراردادن لوگو روی کیوآرکد نخواهید بود. این موضوع تنها با درخواست مشتری انجام می‌شود و شما آزاد هستید هر شکلی که می‌خواهید کد خودتان را سفارش دهید.

خب ما خدمات به شما ارائه می‌دهیم که نه محدودیت موضوع داشته باشد، نه تاریخ انقضا و بتوانید روی آن لوگو خودتان را درج کنید.

سفارش ساخت کیوآرکد ویدئو و کلیپ

برای سفارش این خدمات، دیدن نمونه و اطلاع از هزینه‌ها تنها کافی است تا به صفحه این خدمات در سایت لولسا مراجعه کنید:

اگر می‌خواهید کمی بیشتر با کیوآرکد (qrcode) آشنا شوید به مقاله‌های زیر مراجعه کنید:

کیوآرکد

همچنین شایان توجه است که ما در لولسا خدمات متنوعی برای طراحی و ساخت کیوآرکد ارائه می‌دهیم. اگر می‌خواهید بیشتر با سایر خدمات لولسا آشنا شوید، به بخش‌های زیر مراجعه کنید: