Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی کیوآرکد
نمونه‌کار
کیوآرکد دائمی و همیشگی

یکی از پرسش‌هایی که همیشه با آن روبرو می‌شویم این است که آیا کیوآرکد Qr Code لولسا، دائمی و همیشگی است؟ با توجه به اینکه بسیاری از سایت‌ها کیوآرکدهای مدت‌دار به عنوان کیوآرکد رایگان به مخاطبین خود ارائه می‌دهند، لازم دیدیم در این پست همه چیز را برای شما به صورت کامل شرح دهیم.

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد دائمی و همیشگی

خدمات طراحی کیوآرکدهای لولسا دائمی و همیشگی است. به عبارتی شما نیاز نخواهید داشت برای داشتن یک کیوآرکد دوبار هزینه پرداخت کنید. می‌توانید هر نوع بارکد لینک، اطلاعات تماس، تصویر، ویدئو، لوکیشن، ایونت و سایر خدمات را یکبار برای همیشه خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کیوآرکد صرفا برای آنچیزی که شما می‌خواهید طراحی و ساخته می‌شود. لذا اصولا نمی‌توان اطلاعات آن را تغییر داد که نگران تاریخ انقضا باشید.

پس با اطمینان بدانید کیوآرکدی که تحویل می‌گیرید هیچ محدودیتی ندارد. نه بر اساس تعداد اسکن، نه زمان انقضا و نه هیچ چیز دیگر. تا هر زمان که خواستید با اطمینان از کد خودتان استفاده کنید. در ضمن توجه داشته باشید ما خدمات بسیار متنوعی برای طراحی کیوآرکد (بارکد دو بعدی) ارائه می‌کنیم. هر چیزی که فکرش را بکنید، ما برای آن یک خدمات با کیفیت ارائه کرده‌ایم. تلاش داریم تا این خدمات را افزایش داده و کیفیت آنها را نیز بهبود ببخشیم.

سفارش خدمات طراحی کیوآرکد

همانطور که متوجه شدید، ما انواع مختلفی از خدمات طراحی و ساخت qrcode را ارائه می‌دهیم. هزینه این خدمات با توجه به نوع آن متفاوت است. برای سادگی و راحتی شما عزیزان، کلیه اطلاعات به صورت آنلاین در سایت ارائه شده است. شما می‌توانید هر نوع کیوآرکدی که می‌خواهید را مشاهده کرده، از هزینه آن مطلع شوید، نمونه‌کار ببینید و دست آخر سفارشتان را آنلاین ثبت کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع کیوآرکدهای لولسا، به صفحه این خدمات مراجعه کنید:

اگر می‌خواهید بیشتر درباره کیوآرکد بدانید، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله‌های زیر رجوع کنید:

qr code چیست؟

طراحی Qrcode با لوگو یا بدون لوگو؟

تفاوت در ساخت qrcode داینامیک و استاتیک

تفاوت Qrcode و Barcode