Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تصویر سازی یکی از با اهمیت ترین و مهم ترین تکنیک های طراحی می باشد. هر روزه هزاران نفر طراح گرافیک دست به تصوی سازی می زنند. تصویر سازی قادر است به آثار گرافیکی روح بدهد. می تواند یک تبلیغات را جذاب و همه پسند کند. می تواند منجر به موفقیت یک برند شود. تصویر سازی بخشی از طراحی است، که نمی توان از آن چشم پوشید، لذا برای این بخش از تبلیغات خلاق، مجموعه پوستر های یک موسسه آموزشی را برای شما انتخاب کرده ایم که در آنها از تصویر سازی استفاده شده است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در بازار فست فودهای جهان نام شرکت های بسیار قدرتمندی به چشم می خورد، برگر کینگ یکی از همین برند های بسیار قدرتمند می باشد. در این مجموعه از تبلیغات خلاق، به سراغ پوستر های برند برگر کینگ رفته ایم تا بیشتر با تبلیغات این برند آشنا شویم. در این مجموعه پوستر ها، طراح با استفاده از تایپوگرافی و تکنیک های مدرنی طراحی سه بعدی، توانسته است مجموعه ای بسیار جذاب را در مقابل مخاطب قرار دهد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

پزشکان بدون مرز با سالها فعالیت یکی از شناخته شده ترین سازمان های جهانی می باشد. این سازمان تبلیغات بسیار گسترده و خلاقانه ای دارد. در این مجموعه، بخش از پوستر های خلاقانه و حرفه ای این سازمان را برای شما جمع آوری کرده و به بررسی و بحث پیرامون آن ها می پردازم. این مجموعه برای بخش درد بدون مرز این سازمان و در سال 2008 میلادی طراحی شده اند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

داشتن پوسترهای خلاق برای کسب و کار، یعنی داشتن ابزاری برای پیروزی در رقابت. با این که این موضوع را همه می دانند، اما واقعیت این هست که بسیاری از کسب و کارها، چنین پوسترهایی ندارد. دلیل این موضوع عدم خواست انها برای موفقیت نیست، بلکه طراحی پوستر خلاقانه، کاری است که از عهده همه طراحان بر نمی آید. فرض کنید یک نفر به دانشگاه می رود، درس گرافیک می خواند، کارکردن با نرم افزار ها و ابزارهای گرافیکی را یاد می گیرد و به کسی بدل می شود که به نام گرافیست او را صدا می زنند. در این روند، کجای راه است که خلاقیت به او داده شود؟ آیا مگر می توان خلاقیت را به کسی آموخت؟ اگر موضوع به همین سادگی بود، حتما همه گرافیست ها خلاقیت را می آموختند و تمام پوستر ها خلاقانه بودند. اما همه ما می دانیم که اصلا موضوع به این صورت نیست. چنین روندی در هیچ کجای جهان طی نشده و کسی هم قادر نخواهد بود خلاقیت را آموزش دهد. در این بخش از پوستر های خلاقانه، می خواهیم پوستر های گروهی از طراحان برجسته گرافیک را برای شما به نمایش بگذاریم، تا تفاوت میان یک اثر خلاق و پوستر های ضعیفی که هر روزه می بینیم را بیشتر احساس کنید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

ایده پردازی در طراحی هر کار تبلیغاتی اولین بخشی است که یک طراح باید به آن توجه کند. طراح باید بداند که پیام مورد نظر را نمی توان به هر شیوه ای به مخاطب نشان داد و انتظار داشت تا این پیام در او اثر بگذارد، و یا حتی اصلا به پیام توجهی داشته باشد. اهمیت ایده پردازی از کسی پوشیده نیست، اما از طرفی ایده پردازی کار بسیار آسانی هم نیست! ایده ای نو و خلاقانه، چیزی نیست که به سادگی به ذهن طراح بیاید. در این بخش قصد دارم شما را با مجموعه ای از پوستر های خلاق آشنا کنم، که ایده پردازی در آن ها بسیار خاص ولی بسیار موفق صورت گرفته است.