Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

پوستر های مواد غذایی یکی از جذاب ترین نوع تبلیغات هستند. رنگ بندی جذاب این پوستر ها نیز عموما بسیار جذاب و و تند می باشد. برای این بخش از مجموعه تبلیغات خلاقانه، پوستر هایی را برای شما انتخاب کرده ایم که در زمینه مواد غذایی و این بار با موضوع ژله می باشند. یک ماده غذایی خوش مزه، که بیشتر کودکان ان را دوست می دارند. در ادامه به بررسی این پوستر ها می پردازیم.

برند Gregg's Jelly برای این بخش از تبلیغات خلاق انتخاب شده اند. شعار اصلی این سری پوستر ها "غیر مممکن را بخور" انتخاب شده است که می تواند به عنوان یک ایده پردازی بسیار خوب، با توجه به طرح پوستر ها در نظر گرفته شود.

پوستر های خلاقانه ژله

 پوستر های خلاقانه ژله

پوستر های خلاقانه ژله

پوستر های خلاقانه ژله

کارگردان هنری: جیمز ماک، تونی کلیوت

آژانس طراحی کننده: DRAFT FCB

مشتری: Gregg's Jelly

کشور: نیوزیلند

تاریخ طراحی پوستر: سال 2011 میلادی

این سری پوستر ها هر ببینده ای را وسوسه می کند تا یکبار هم که شده، از محصولات این برند استفاده کند. اما موضوع قابل توجه ایده پردازی می باشد. اگر در اینگونه پوسترها توجه کنید، یکتا بودن و تک بودن ایده پردازی را به خوبی مشاهده می کنید. این موضوع بسیار مهمی در تبلیغات است. بسیاری از وقت ها مشاهده می شود شرکت ها و برند های ایرانی، به جای ایده پردازی در تبلیغات، به سراغ استفاده از ایده دیگران می روند و امکان تک بودن خودشان را در تبلیغات از بین می برند. به علاوه، باید در نظر داشت که اکنون دنیای اینترنت با سرعتی بیش از همیشه رو به پیشرفت است. تبلیغی که در آن سر دنیا طراحی می شود، تا چند ساعت بعد توسط مخاطب ایرانی دیده می شود. همین موضوع باعث می شود تا برندهایی که ایده پردازی و خلاقیت در انها جای خودش را به کپی برداری و استفاده از ایده های دیگران داده است، شکست بخورند. مخاطب شما بسیار هوشمند است. وقتی برند شما را کپی از محصولی خارجی ببیند، دلیلی به خرید محصول شما نخواهد داشت، همان محصول خارجی تک را می خرد، چرا که شما به او نشان داده اید، در بهترین شرایط کپی برداری نسبتا خوبی از یک برند داشته اید، اما چرا او نباید اصل کالا را بخرد و به سراغ مشابه برود؟

متاسفانه این موضوع هر روز گریبان گیر برندهای بیشتر و بیشتری می شود و انها خودشان را در سراشیبی شکست می اندازند. مجبور خواهند شد، چندین برابر هزینه کنند تا ضرر های ناشی از کپی برداری را جبران کنند! این موضوع تفاوت برند ها را به خوبی مشخص می کند: برندی که می خواهد موفق، قدرتمند و تک باشد یا برندی که می خواهد کپی، غیر اصیل و همیشه کهنه باشد. انتخاب با خودتان است. شکست را به بهای ارزان تجربه نکنید.

اگر به یک پوستر با ایده پردازی قوی و غیر کپی نیاز دارید، طراحان حرفه ای تیم طراحی و تبلیغات آگرین، این خدمات را برای شما انجام خواهند داد. کافی است به بخش طراحی پوستر سایت مراجعه کنید و یا با مراجعه به بخش فروش با ما تماس بگیرید. آگرین تمام آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

تهیه کننده و نویسنده مطلب: محمد علی عاشوری