چاپ
دسته: تبلیغات خلاق

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

خنده یکی از بهترین شیوه های جذب مخاطب در تبلیغات است. با خنده دیواری که خشکی و مقاومت مخاطب برای عدم برقراری ارتباط با تبلیغات و محصولات شما است به این وسیله شکسته می شود. بسیاری از کمپانی ها و شرکت های بزرگ، از کمکی که خنده و شوخی، برای جذب مخاطب می تواند به انها بکند، آگاه هستند. شما هم بارها در تبلیغات برند های بزرگ،  پوستر ها، تبلیغات محیطی، کارت های ویزیت و سایر وسایل تبلیغاتی دیده اید که از شوخی و خنده مخاطب برای جذب مشتری استفاده کرده اند. عموما این نوع تبلیغات، از اقبال بلندی برخوردار می شود و مخاطبین بسیار زیادی پیدا می کند. در این بخش از تبلیغات خلاقانه، مجموعه ای از تبلیغات برند های مختلف، که با شوخی مخاطب را جذب می کنند را به شما نشان خواهیم داد، و سپس با استفاده از نمونه های ارائه شده، برخی از علت های موفقت اینگونه تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

پوستر هایی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده اند، در شاحخ های مختلف کسب و کار می باشد. هدف از این گستردگی موضوع پوستر های، این است که بدانید مهم نیست در چه شاخه ای از فعالیت باشید، با خلاقیت می توان در هر شاخه ای از کسب و کار با مخاطب شوخی کنید و او مجذوب برند شما شود.

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

پوستر های خلاقانه با استفاده از شوخی

همانطور که مشاهده کردید، پوستر ها موضوعات مختلفی داشتند، اما در همه آنها نوعی شوخی نهفته بود. اگر به نام برند های هر پوستر هم نگاه کنید، با اسامی بسیار بزرگی رو به رو می شوید. برند های بسیار موفق و شناخته شده ای هستند که هر کدام در شاخه کاری مربوط به خود، یکی از غول های بازار جهانی می باشند. اما چرا شوخی و چرا خنده؟

پیش از هر خرید و سفارشی، مخاطب با برندی روبرو می شود که باید انتخاب کند آیا این محصولات را از طریق آن برند تهیه کند و یا از طریق برند های دیگر. حتی در مواردی که محصول و کالا در نظر اول برای مخاطب کالا و یا محصولی که نیاز به استفاده نداشته باشد کار شما را سخت تر می کند. مخاطب در برابر شما و تبلیغات شما مقاومت بسیاری دارد. قرار است هزینه ای بپردازد و پرداخت هزینه برایش خوشایند نیست. حتی گاهی اعتماد خوبی ندارد و به همین خاطر به همه برند ها و شرکت ها مشکوک است. با استفاده از یک شوخی جذاب، شما می توانید این مقامت را بشکنید. با یک لبخند که بر لب مخاطب بنشیند، مقاومت او تا حدود بسیار زیادی فروکش کرده و ارتباط شما نزدیک تر می شود. 

اما فایده یک شوخی در تبلیغات تنها به شکستن مقاومت مشتری نیست. به عنوان مثال همین مجموعه را نگاه کنید. برای شما هم پوستر ها جذاب بودند، شاید انها را برای دوستانتان هم بفرستید و بارها نگاه کنید. یا در شبکه های مجازی افراد با توجه به این جذابیت، خودشان پوستر را به اشتراک بگذارند. این جذابیت و شوخی، کمک می کند تا پوستر بتواند بیشتر و توسط خود مخاطبان دوباره منتشر شود. همین موضوع باعث خواهد شد، مخاطبین جدیدی برای این پوستر به وجود بیایند.

هیچ گاه امکانات این چنینی را دست کم نگیرید، تبلیغات باید بتواند شما را معرفی کند، باید بتواند مخاطب به دست بیاورد، اگر این اتفاق نیافتد، هزینه هایی که بابت آن پرداخت کرده اید به هدر رفته است. لذا ترس را کنار بگذارید، برند های بزرگی از شوخی برای تبلیغات استفاده کرده اند و این موضوع به نفع انها تمام شده است. از این تجربه استفاده کنید و باعث موفقیت برندتان شوید. فراموش نکنید، یک شوخی جذاب، یعنی یک ایده پردازی قدرتمند.

در صورت آنکه برای برند و یا شرکتتان نیازمند طراحی پوستر هستید و می خواهید این پوستر بسیار خلاقانه و جذاب باشد، آگرین تمام چیزی است که شما نیاز دارید. تنها کافی است به بخش طراحی پوستر سایت مراجعه کنید و به جمع مشتریان ما بپیوندید.

تهیه کننده و نویسنده مطلب: محمد علی عاشوری

بازدید: 155