چاپ
دسته: تبلیغات خلاق

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

در این مجموعه آثار هنر مند تصویر ساز ایلیا شاپکو که با استفاده از نور فانتری طراحی شده را مشاهده خواهیم کرد. این هنرمند اهل روسیه و درس خوانده رشته گرافیک می باشد. در این مجموعه، بهترین آثار تصویر سازی با نور فانتزی این هنرمند را بررسی خواهیم کرد. تصویر سازی با استفاده از نور فانتزی، توهمی بصری برای مخاطب به وجود می آورد. احساس نور فلورسنت که از طرح مشاهده می شود، می تواند اثر را بسیار زنده نشان دهد. از آنجایی که این نوع تصویر سازی، برای انواع تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی هم دارد، قصد داریم تا با بررسی این مجموعه، شما را با قابلیت های این نوع تصویر سازی آشنا سازیم.

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

تصویر سازی خلاقانه با نور فانتزی

همان طور که مشاهده کردید، این نوع تصویر سازی بسیار جذاب می باشد. می تواند مخاطب را به هیجان آورده و او را به تصویر خیره کند. رنگ های به کار رفته در این مجموعه، بسیار محدود می باشد، اما این موضوع ضعف طراح نیست، بلکه نقطه قوت اوست. این هنرمند توانسته است پالت رنگی مربوط به خودش را پیدا کند. این پالت رنگی به طراح کمک می کند تا آثارش یک نوع امضای ناپیدا ولی همیشگی داشته باشد. بسیاری از طراحان در پیدا کردن پالت رنگی خودشان دچار مشکل می شوند. پیدا کردن پالت رنگی، نیازمند شناخت خوب علمی رنگ و آشنایی با تئوری رنگ ها می باشد. تنها از کنار هم قرار دادن رنگ ها این پالت به وجود نمی آید و نیازمند بررسی های بسیار زیادی می باشد.

اما جدا از پالت رنگی که مربوط به این هنرمند می باشد، خود این تکنیک تصویر سازی با رنگهای فانتزی را می توان در طراحی های مختلف به کار برد. بسیاری از برند های بزرگ از این ونوع تصویر سازی در تبلیغاتشان استفاده می کنند. به عنوان نمونه، شرکت ادوبی بارها در تصاویری که برای لودینگ نرم افزارهای خود استفاده می کند، از این نوع تصویر سازی بهره برده است.

بهره برداری شرکتی مانند ادوبی که خود تولید کننده قدرتمند ترین نرم افزارهای گرافیکی است، اهمیت بسیار زیادی به این نوع تصویر سازی می دهد. در مجموعه های بعدی تبلیغات خلاق، برخی از آثاری که با استفاده از این تکنیک تصویر سازی طراحی شده اند را به عنوان نمونه به شما نشان خواهیم داد. اما حتما شما هم نمونه های زیادی از این تکنیک را مشاهده کرده اید. این تصویر سازی، یادآور فیلم های فانتزی است که مخاطبین بسیار زیادی دارد. پوستر های فیلم های بسیار معروفی مثل فیلم آواتار با همین تکنیک طراحی شده اند.

در نظر داشته باشید، یک تبلیغات خلاق، می تواند از تکنیک های متفاوتی در طراحی استفاده کند، یکی از این تکنیک ها را در این مطلب به شما نشان دادیم، اما تکنیک های بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد، که هر کدام می توانند به نوبه خود، تاثیر گذاری زیادی داشته باشد. 

تهیه کننده و نویسنده مطلب: محمد علی عاشوری

بازدید: 183