Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

اگر با غذای آهسته (Slow Food) آشنایی ندارید، این مجموعه تبلیغات خلاقانه یک شروع بسیار خوب برای شما خواهد بود. غذای آهسته جنبشی است که از 1986 و در کشور ایتالیا در مقابله با فست فود ها به وجود آمده است. غذای آهسته تنها مربوط به نوع خوراک نبوده و بیش از آن یک سبک زندگی را شامل می شود. در این مجموعه قصد دارم تا با تبلیغات خلاقانه این جنبش، شما را بیشتر با آن آشنا کنم.

پوستر های خلاقانه غذای آهسته

پوستر های خلاقانه غذای آهسته

پوستر های خلاقانه غذای آهسته

پوستر های خلاقانه غذای آهسته

کارگردان هنری: پیتر برونیمان

آژانس تبلیغاتی: Leo Burnett

سفارش دهنده: Slow Food (غذای آهسته)

کشور: سوییس

سال انتشار: 2013 میلادی

شاید اگر ابتدا تنها لوگو ی غذای آهسته را نگاه می کردید، انتظار این مجموعه پوستر های جذاب را نمی توانستید داشته باشید. یک حلزون، به عنوان آرم غذای آهسته طراحی شده است. غذای آهسته تلاش دارد تا مردم جهان را به فکر استفاده از مواد غذایی کاملا طبیعی وادار کند. آنها خودشان دست به کار شوند و با سبک زندگی سریع که هیچ گونه فرصتی برای فکر کردن و آرامش داشتن را به فرد نمی دهد مقابله کنند. نگاهی انتقادی نیز به صنایع غذایی و اقتصاد مربوط به صنایع غذایی دارد و قصد دارد تا مردم را تشویق کند تا سبک زندگی هایشان را تغییر دهند.

اگر یک نگاهی به پوستر های مجموعه بی اندازید، به خوبی می توانید از جهت گیری این جنبش اطلاع کسب کنید. شعار تبلیغاتی شما هر آن چیزی را می خورید که غذای شما می خورد، را در کنار تصویر حیوانی که شبیه به یک قرص کپسول شده است، به خوبی نشانگر جهت گیری این جنبش می باشد. یک ترکیب بندی بسیار موفق میان شعار تبلیغاتی و تصویر توانسته است به خوبی پیام پوستر را برای مخاطبین خود قابل فهم کند.

این گونه پوستر ها، معمولا توانایی جذب مخاطبین بسیار زیادی دارند و همین موضوع باعث گسترش طرفداران آن می شود. باید در نظر داشت، راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توان به وسیله آنها پوستری موفق طراحی کرد. تنها نقطه مشترکی که می توان در تمامی پوستر های موفق مشاهده کرد، وجود یک ایده پردازی است.

تهیه کننده و نویسنده مطلب: محمد علی عاشوری