Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در ادامه بخش قبلی مجموعه بیلبورد ها و تبلیغات محیطی خلاقانه، این بار بیلبورد ها و تبلیغات محیطی چند برند دیگر را با هم مشاهده خواهیم کرد. این مجموعه از بیلبورد ها که برای این بخش انتخاب شده اند، در شاخه های مختلف کسب و کار می باشند. بیلبورد ها به عنوان یکی از پر هزینه ترین شیوه های تبلیغاتی و در عین حال با امکانات بسیار زیادی که در اختیاز شما قرار می دهند، می توانند نقش بسیار بزرگی بر روی برند سازی و یا آموزش داشته باشند. اما همانطور که در بخش قبلی هم اشاره شده، متاسفانه بیشتر بیلبورد هایی که مشاهده می کنیم، از امکاناتی که یک بیلبورد برای آنها فراهم می کند به طور کامل و درست استفاده نمی کنند. بیلبورد های کسل کننده، بدون جذابیت بصری که هر روز از جلوی آنها هزاران نفر رد می شوند و هیچ کس به انها نگاه نمی کند را در یک سو قرار دهید و در سوی دیگر بیلبورد های خلاقانه این مجموعه. شما هم پس از مشاهده این مجموعه، اقرار خواهید کرد، بسیاری از شرکت ها و برندهایی که از بیلبورد های تبلیغاتی و تبلیغات محیطی استفاده می کنند، به نظر می رسد تلاش دارند شکست بخورند. به نظر می رسد می خواهند سرمایه خود را دور بریزند که تا این حد بد از امکانات خودشان استفاده می کنند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طراحی پوستر در شاخه هایی که برند های زیادی در آن به رقابت می پردازند، بسیار اهمیت دارد. یک پوستر خوب و قدرتمند می تواند منجر به پیروزی برند شده و یک پوستر ضعیف می تواند باعث شکست برند شود. آژانس های مسافرتی هم همین شرایط را دارند. رقبای کاری بسیار زیاد، خدمات مختلفی که هر روز یکی از برند ها ارائه می کنند و حتی شرکت های جدیدی که هر روز به رقبای جدید بدل می شوند، همه نشان دهنده کسب و کاری بسیار دشوار است. اما در این میان برخی شرکت ها بسیار موفق تر عمل می کنند و مسافرین بیشتر به آنها اعتماد می کنند. بخشی از این موضوع مربوط به کیفیت ارائه خدمات است. شرکتی که خدمات بهتری ارائه کند، با استقبال بیشتری روبرو می شود. اما همین موضوع هم بستگی بسیار زیادی به تبلیغات آن شرکت دارد. یک آژانس مسافربری که خدمات بسیار با کیفیتی به مسافرین خود ارائه می کند، ابتدا باید این خدمات را به شیوه ای به مسافرین معرفی کند، تا آنها از این خدمات مطلع شوند. و تبلیغات راهی است که این معرفی صورت می پذیرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

امروز قصد داریم تا یک سری از کارت ویزیت های خلاقانه را به شما نمایش دهیم. این سری از کارت ویزیت ها با استفاده از روش های مختلفی، توانسته اند مخاطبین بسیاری را به خود جذب کنند و محبوبیت زیادی به دست آورده اند. در این سری مانند سری های قبلی تنها با یک حالت خاص، مانند استفاده از برش سر و کار نداریم، خلاقیت چیزی نیست که تنها از یک راه ممکن باشد، به همین خاطر در این بخش قصد داریم با نمایش شیوه های مختلف، نشان دهیم خلاقیت همیشه از یک راه به دست نمی آید. می توان آنرا به شیوه های مختلفی به نمایش گذاشت. در ادامه، ابتدا این مجموعه را مشاهده خواهیم کرد  سپس به بررسی آن می پردازیم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در ادامه بخش های تبلیغات خلاق، اینبار قصد داریم تا شما را با تبلیغات بسیار حرفه ای و مدرن یک مدرسه آشپزی آشنا کنیم. در این مجموعه شش پوستر طراحی شده برای این مدرسه آشپزی را مشاهده خواهید کرد. برای بررسی و ارزیابی این تبلیغات، ابتدا بهتر از نگاهی به پوستر ها بی اندازیم، تا سپس بر اساس تصاویر، به بررسی و تحلیل این آثا بپردازیم. پیش از مشاهده، در نظر داشته باشید، قصد مشاهده ایده پردازی قدرتمند طراحی این پوستر ها را باید در نظر بگیرید و این مجموعه برای کپی برداری از این ایده پردازی نیست. ایده پردازی وقتی موفق است که برای بار اول مورد استفاده قرار بگیرد. اکنون با این توضیحات، در ادامه این مجموعه از تبلیغات خلاق را مشاهده می کنیم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اینفوگرافیک به خاطر خاصیت اطلاع رسان بودن، همیشه تاثیرات مستقیم و یا غیر مستقیم زیادی بر روی موفقیت برند ها دارد. یک اینفوگرافیک می تواند با ارائه اطلاعات مفید، مشتریان را تشویق به استفاده از محصولات و خدمات یک برند کند. در این بخش از تبلیغات خلاق، به بررسی چند اینفوگرافیک برند UBER خواهیم پرداخت. در این اینفوگرافیک ها، مقایسه ای میان استفاده از خدمات UBER و استفاده از ماشین شخصی، حمل و نقل عمومی و تاکسی به نمایش در آمده است تا مخاطبین را تشویق به استفاده از سرویس های UBER کند. این مجموعه را می توان یکی از موفق ترین، اینفوگرافیک های تبلیغاتی برشمرد که باعث افزایش چشمگیری در تعداد استفاده کنندگان از خدمات این برند (UBER) شده است.