Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تبلیغات محیطی و بیلبورد های یکی از قدرتمند ترین شیوه ها در تبلیغات می باشند. به همین دلیل بیشتر برند های قدرتمند و بزرگ دنیا، از این شیوه تبلیغات استفاده می کنند. بیلبورد ها از انجایی که با ابعاد بسیار بزرگ در زندگی روزمره انسان ها حظور پیدا می کنند، می توانند تاثیرات بسیار زیادی بر روی مخاطبین خود داشته باشند. البته باید در نظر داشت تنها یک بیلبورد تبلیغاتی باعث نمی شود که یک تبلیغ موفق باشد. بسیاری از بیلبورد هایی که در شهر ها می بینیم (شاید بهتر باشد بگویم اکثریت آنها) نه تنها جذابیتی ندارد، بلکه می توان به خوبی مشاهده کرد که یک شکست بزرگ در تبلیغات برای برند ها هستند. هزینه های یک بیلبورد به نسبت بسیاری از دیگر تبلیغات، بسیار زیاد است، پس اگر نتواند یک بیلبورد به خوبی مخاطبین زیادی را جذب کند، به معنی هزینه ی زیاد و نتیجه گیری کم هستند که اصلا اقتصادی و اصولی نمی باشد. در این مجموعه قصد داریم تا مجموعه ای از بیلبورد ها و تبلیغات محیطی خلاقانه را برای شما نمایش دهیم، تا به اهمیت و کارکردی که خلاقیت در بیلبورد ها داشته باشد بیشتر آشنا شویم. این بیلبورد ها به ما نشان می دهند، یک هزینه، اگر به درستی صرف شود، چقدر می تواند ماندگار و مفید واقع شود.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

با ظهور تبلیغات مدرن، شاهد حظور هنر های مختلف در تبلیغات هستیم. از هنر هایی مانند تصویر سازی، تایپوگرافی، نقاشی و عکاسی گرفته تا هنرهای نو ظهورتری مانند هنر بدن (Body Art). در این مجموعه قصد داریم شما را با تبلیغات خلاقانه ی یک برند تولید کننده مایع دستشویی آشنا کنیم که با استفاده از هنر بدن (Body Art) توانسته است پوستر های قدرتمندی را تولید کنید. 

اگر چه هنر بدن شاید از سالیان بسیار دور در تاریخ بشر با رنگ آمیزی ها و خالکوبی های اقوام مختلف وجود داشته است، اما هنر بدن در دنیای مدرن زمان بسیار کوتاهی از ظهورش می گذرد. استفاده از این هنر مدرن به خوبی نشان می دهد، گرافیست و طراح این تبلیغات به خوبی با هنر آشنا می باشد. اصولا طراحانی که می توانند با استفاده از هنر دوران خود، و با آشنایی با هنر دوران طراحی خود را انجام دهند، بسیار موفق تر هستند و آثار آنها بسیار جذاب تر می شود. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طراحی یک لوگو برای یک گروه موسیقی مناسب ترین راه برای برند کردن آن گروه موسیقی می باشد و می تواند به این امر کمک کند که طرفداران آن گروه موسیقی با دیدن تنها یک طرح لوگو به سرعت به یاد آن گروه موسیقی بیافتند. طراحان لوگو باید به خاطر داشته باشند که طرح آنها باید با سبک و ویژگی های خاص آن گروه موسیقی همخوانی داشته و جذابیت بصری کافی را برای طرفداران آن نوع خاص از موسیقی به همراه داشته باشد چرا که آن لوگو به عنوان نماد آن گروه بر روی جلد آلبوم ها، پوستر ها، بیلبورد های تبلیغاتی و حتی طرح تاتو طرفداران آن گروه موسیقی نقش خواهد بست.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

موشن گرافیک به نوعی تصویر سازی متحرک است که قواعد طراحی گرافیک را در محیط فیلم سازی  و با بهره جستن از امکانات موجود در آن پیاده می کند. موشن گرافیک ها که ساختار محتوایی داشته و به منظور انتقال پیام و یا موضوع به مخاطبان ساخته می شود در رسانه هایی چون تلویزیون، اینترنت و فضای بازی های رایانه ای به نمایش در می آیند. به طور خلاصه می توان گفت که موشن گرافیک تلفیقی از طراحی گرافیک و دنیای واقعی است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

پوستر های مدرن بر خلاف پوستر های سنتی، از عناصر و ابزارهای بسیار گسترده تری برخوردار هستند. ابزار هایی که در طراحی پوستر های مدرن استفاده می شوند، هیچگاه قابل مقایسه با ابزارهای طراحی پوستر سنتی نمی باشند. نرم افزار ها و سخت افزار هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، قدرت و امکاناتی را برخوردار هستند که شاید یک هنرمند پوستر ساز چند دهه پیش، حتی فکر داشتن چنین امکاناتی هم برایش مقدور نبود. اما امروز با توجه به امکانات بسیار زیادی که در دستان گرافیست ها و طراحان پوستر است، پوستر سازی مدرن، بیش از همیشه با قدرت پیش می رود. در این مجموعه، قصد داریم پوسترهای شرکت AUDI که یک برند بسیار شناخته شده در شاخه تولید اتومبیل می باشد را به شما معرفی کنیم.