Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

یکی راه موفقیت پوستر برای جذب مخاطب استفاده از عنصر طنز می باشد. طنز در یک پوستر می تواند مخاطبین را به خوبی با شما همراه سازند و مهمتر از همه، منجر شوند تا پوستر شما بسیار سریع در شبکه های اجتماعی توسط کاربران منتشر شده، و هزاران و شاید میلیون ها مخاطب جدید به همین شیوه برای شما به وجود بیاید. در پوستر ها و تبلیغات مدرن، استفاده از عنصر طنز، جایگاه بسیار مهمی را باز می کند. بسیاری از برند ها و شرکت های معتبر را می بینیم، که تبلیغاتشان را بر پایه همین عنصر طنز قرار می دهند. در این مجموعه، مجموعه پوستر هایی را مشاهده خواهیم کرد که با استفاده از همین عنصر توانسته اند بسیار موفق عمل کنند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

پوستر های خلاقانه و مدرن در تبلیغات کار شما را بسیار ساده می کنند، آنها به سرعت با مخاطب وارد مکالمه شده و انها را تحت تاثیر قرار می دهند. اصلا شاید بتوان گفت وظیفه تبلیغات هم همین است، باید بتواند با مخاطب خود به گفتگو بنشیند و او را تحت تاثیر قرار دهد. در این سری از مجموعه تبلیغات خلاق، به سراغ پوستر هایی رفته ایم که در مورد معلولیت کودکان می باشند. لذا با توجه به موضوع مورد تاکید پوستر، می توان انها را زیر مجموعه پوستر های اجتماعی قرار داد، پوستر هایی که هدفشان فروش و یا بازاریابی نیست، بلکه مخاطبین آنها تمام افراد اجتماع هستند و می خواهند نوعی اگاهی رسانی انجام دهند. همین موضوع یکی از سخت ترین بخش های طراحی این گونه پوستر ها می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در این مجموعه به سراغ پوستر های خلاقانه ی برند Pattex می رویمه که تولید کننده چسب می باشد. محصولی که تقریبا تمامی افراد از آن بارها و بارها استفاده می کنند و بازار مصرف بسیار بزرگی دارد، اما به همان نسبت برند های بسیار زیادی هستند که هر کدام می خواهند سهم بیشتری از بازار مصرف را به دست آورد. این موضوع به خوبی نشان می دهد گسترده بودن بازار مصرف تنها عامل مهم در فروش یک برند نیست، بلکه باید در نظر داشت این بازار مصرف میان چه تعداد برند تولید کننده محصول و با چه نسبتی تقسیم می شوند. تمام این توضیحات به خوبی نشان می دهند که تبلیغات در این شاخه از کسب و کار با دشواری های زیادی روبرو است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

پوستر های مواد غذایی یکی از جذاب ترین نوع تبلیغات هستند. رنگ بندی جذاب این پوستر ها نیز عموما بسیار جذاب و و تند می باشد. برای این بخش از مجموعه تبلیغات خلاقانه، پوستر هایی را برای شما انتخاب کرده ایم که در زمینه مواد غذایی و این بار با موضوع ژله می باشند. یک ماده غذایی خوش مزه، که بیشتر کودکان ان را دوست می دارند. در ادامه به بررسی این پوستر ها می پردازیم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طراحی کاراکتر یکی از شیوه هایی که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از برند های بزرگ دنیا کاراکترهای شناخته شده ای دارند، از کاراکتر میشلین من تا روناد مک دونالد و کاراکتر های M&M که بار ها و بارها انها را دیده ایم. این کاراکتر ها می توانند نقشی در برندینگ و تبلیغات بازی کنند که شاید هیچ المان گرافیکی دیگری قادر به انجام ان نیست. یک کاراکتر می تواند هویت برند شما را در ساختار یک کارکتر (که می تواند انسانی و یا غیر انسانی باشد) پیاده سازی کنند. تمام آن هویتی که با ابزرهای غیر مستقیم می خواهید برای برند خود به نمایش در آورید را یک کاراکتر بدل به شخصیت می کند و از آن پس می توانید در انواع انیمیشن ها و تیزرهای تبلیغاتی گرفته تا پوستر ها از آن ها استفاده کنید. در این مجموعه، بخشی از کاراکتر هایی که در سالیان اخیر طراحی شده اند را مشاهده خواهید.