Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

پزشکان بدون مرز با سالها فعالیت یکی از شناخته شده ترین سازمان های جهانی می باشد. این سازمان تبلیغات بسیار گسترده و خلاقانه ای دارد. در این مجموعه، بخش از پوستر های خلاقانه و حرفه ای این سازمان را برای شما جمع آوری کرده و به بررسی و بحث پیرامون آن ها می پردازم. این مجموعه برای بخش درد بدون مرز این سازمان و در سال 2008 میلادی طراحی شده اند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

داشتن پوسترهای خلاق برای کسب و کار، یعنی داشتن ابزاری برای پیروزی در رقابت. با این که این موضوع را همه می دانند، اما واقعیت این هست که بسیاری از کسب و کارها، چنین پوسترهایی ندارد. دلیل این موضوع عدم خواست انها برای موفقیت نیست، بلکه طراحی پوستر خلاقانه، کاری است که از عهده همه طراحان بر نمی آید. فرض کنید یک نفر به دانشگاه می رود، درس گرافیک می خواند، کارکردن با نرم افزار ها و ابزارهای گرافیکی را یاد می گیرد و به کسی بدل می شود که به نام گرافیست او را صدا می زنند. در این روند، کجای راه است که خلاقیت به او داده شود؟ آیا مگر می توان خلاقیت را به کسی آموخت؟ اگر موضوع به همین سادگی بود، حتما همه گرافیست ها خلاقیت را می آموختند و تمام پوستر ها خلاقانه بودند. اما همه ما می دانیم که اصلا موضوع به این صورت نیست. چنین روندی در هیچ کجای جهان طی نشده و کسی هم قادر نخواهد بود خلاقیت را آموزش دهد. در این بخش از پوستر های خلاقانه، می خواهیم پوستر های گروهی از طراحان برجسته گرافیک را برای شما به نمایش بگذاریم، تا تفاوت میان یک اثر خلاق و پوستر های ضعیفی که هر روزه می بینیم را بیشتر احساس کنید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

ایده پردازی در طراحی هر کار تبلیغاتی اولین بخشی است که یک طراح باید به آن توجه کند. طراح باید بداند که پیام مورد نظر را نمی توان به هر شیوه ای به مخاطب نشان داد و انتظار داشت تا این پیام در او اثر بگذارد، و یا حتی اصلا به پیام توجهی داشته باشد. اهمیت ایده پردازی از کسی پوشیده نیست، اما از طرفی ایده پردازی کار بسیار آسانی هم نیست! ایده ای نو و خلاقانه، چیزی نیست که به سادگی به ذهن طراح بیاید. در این بخش قصد دارم شما را با مجموعه ای از پوستر های خلاق آشنا کنم، که ایده پردازی در آن ها بسیار خاص ولی بسیار موفق صورت گرفته است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در این بخش از تبلیغات خلاق، قصد داریم تا شما را با مجموعه پوستر های یک شرکت بیمه در کشور برزیل آشنا کنیم. پوستر های این شرکت توسط فیلیپ موتا در سال 2015 طراحی و اجرا شده اند. در این مجومعه بسیار موفق، فیلیپ موتا توانسته است با استفاده درست از یک شعار تبلیغاتی پوستر های بسیار جذابی را طراحی کند. در ادامه ابتدا پوستر های این مجموعه را مشاهده خواهیم کرد و سپس به بحث و بررسی پیرامون علل موفقیت این مجموعه خواهیم پرداخت.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

ادوبی فوتوشاپ بی دلیل به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای گرافیکی بدل نشده است. امکاناتی که این نرم افزار در دستان یک طراح می گذارد بسیار زیاد می باشد و دست طراح بسیار باز است. اما با این ابزار قدرتمند، چرا هنوز بیشتر پوستر هایی که می بینیم هیچ گونه خلاقیتی ندارند؟ دلیل عدم خلاقیت و ایده پردازی طراح گرافیک (گرافیست) است. یک طراح گرافیک برای آنکه بتواند پوستری خلاقانه تولید کند، به ابزارهای قدرتمندی نیاز دارد. برخی از این ابزارها مانند نرم افزار فوتوشاپ قابل نصب هستند، اما مهمترین ابزار در طراحی را بسیاری از طراحان ندارد: خلاقیت و ایده پردازی قدرتمند. وقتی طراح بدون یک ایده پردازی، شروع به طراحی یک پوستر می کند و در آن هیچ گونه خلاقیتی از خود نشان نمی دهد، انتظار نا به جایی است اگر بخواهیم پوستر خلق شده موفق و جذاب باشد. در این بخش، قصد دارم نمونه ای از یک طراح موفق، که تمامی ابزارهای مورد نیاز دارد را به شما نشان دهم. طراحی این مجموعه، هم نرم افزار و سخت افزار مناسب دارد، و هم ایده پردازی و خلاقیت!