Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

ایجاد هویت بصری یا برندسازی چیزی نیست جز ساخت طرح لوگو و تعیین تم مشخص طراحی و پالت رنگ مخصوص آن برند. در این میان، طراحی لوگو در موفق سازی یک برند نقش بسیار مهمی را ایفا می کند چرا که بیننده برای نخستین بار از طریق  مشاهده طرح لوگو برند را شناسایی کرده و به یاد خود می سپارد.

در این قسمت قرار است تا طراحی های لوگو های تجاری خلاقانه و قدرتمند در سال ۲۰۱۷ که توسط طراحان گرافیست برجسته جهان ایده پردازی شده است را مشاهده و بررسی کرده و در صورت امکان از آنها ایده بگیریم.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طراحی لوگو یکی از مشکل ترین و مهمترین بخش برندینگ می باشد. هویت بصری یک برند توسط طراحان خلاق می تواند مخاطبین زیادی جذب کند و به خوبی در ذهن آنها بماند. در بخش دوم این مجموعه قصد داریم تا شما را با برخی از نمونه های جدید و جذاب برندینگ آشنا سازیم. مشاهده این مجموعه که توسط خلاق ترین طراحان گرافیک جهان انجام شده اند، می تواند به شما برای خلق یک برند جدید کمک زیادی کند. در این مجموعه سادگی در عین جذابیت را خواهید دید. تمام کارهای این مجموعه فوق العاده زیبا هستند، پس شما را دعوت می کنم به تصاویر توجه بفرمایید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طراحی خطی و یا هنر خط قادر است تا آثار هنری خلاقانه و مینیمالیستی را به وجود آورد. این سبک به ویژه در طراحی لوگو بسیار مناسب و تاثیر گذار خواهد بود. طراحی خط و یا هنر خط سبکی است که در آن تصاویر از خطوط مستقیم و یا منحنی جدا از هم بر روی پس زمینه ای معمولا ساده و بدون سایه و رنگ (در صورت رنگی بودن دارای رنگی متضاد با خطوط به کار رفته) تشکیل شده اند. 

از آنجا که لوگو یکی از مهم ترین شاخه های گرافیک محسوب می شود که معرف یک هویت، یک مجموعه و یا یک شغل می باشد و در برندسازی نیز نقش به سزایی ایفا می کند بنابراین طراحی خلاقانه آن کاری با ارزش تلقی خواهد شد چرا که یک لوگو  به نحوی حکم مهر و امضا را بازی می کند.

مجموعه ای از لوگو ها که قرار است در این قسمت به شما نشان داده شود، شامل طراحی های متنوع بر مبنای هنر خط می باشد که در اغلب آنها تکنیک استفاده از خطوط باریک طرح های لوگو مینیمال و در عین حال جذابی را به وجود آورده است. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در این قسمت قصد داریم تا شما را با یکی از حرفه ای ترین افراد کارتونیست، گرافیست و یکی از طراحان پرتره  برجسته جهان آشنا سازیم و گزیده ای از آثار برجسته تصویر سازی پرتره با آبرنگ او را مشاهده نماییم. 

Hector Trunnec  متولد والنسیا اسپانیا و فارغ تحصیل هنرهای زیبا می باشد. او قادر است تا هر چیزی را به خوبی طراحی کند، اما مهارت خارق العاده اش در زمینه طراحی پرتره و کمیک می باشد. او یک هنرمند آزاد است و در طراحی، گرافیک، نقاشی  و کار با آبرنگ مهارت دارد. در ادامه برخی از آثار این هنرمند که غالبا پرتره های کشیده شده با آبرنگ هستند، را مشاهده خواهیم کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 برندینگ چند سالی است که به شدت در میان ایرانیان اهمیت پیدا کرده است، با رشد چشمگیر کسب و کار ها و شرکت های خصوصی در ایران و ارتباط بیش از گذشته با جهان و تجارت جهانی، باعث شده است برندینگ جایگاه ویژه ای در میان صاحبان این شرکت ها و کسب و کارها پیدا کند. اما برندینگ یک عمل خشک و یکسان سازی روباتی نیست. طراحی یک برند نیازمند خلاقیت و ایده پردازی بسیار زیادی است. به وسیله همین خلاقیت و ایده پردازی است که یک برند خودش را از رقبا جدا می کند و شناخته شده تر و قدرتمند تر می شود. 

با توجه به این جایگاه ویژه طراحی برند، در این مطلب، مجموعه ای از طراحی های خلاقانه برند را جمع اوری کردیم تا مدیران و تصمیم گیران کسب و کارهای ایرانی، با قدرتی که این طراحی می تواند داشته باشد و مخاطب را بیش از گذشته جذب کند آشنا شود، و برند های ایرانی بتوانند میان برند های جهانی جایگاه قدرتمندی و مناسبی به دست آورند.