Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تبلیغات منافع عمومی که جزو تبلیغات غیر تجاری محسوب می شوند نقش به سزایی در فرهنگ سازی و افزایش آگاهی های مردم یک اجتماع ایفا کرده و داشتن جامعه ای ایده آل را برای آنها ممکن می سازد. با توجه به اهمیت فراوان محیط زیست و بحران های فراوانی که جامعه بشری امروز در این راستا با آن مواجه می باشد انسان ها بیش از هر زمانی نیاز به هم فکری و تلاش همگانی جهت حفظ محیط زیست خود دارند. یک هنرمند متعهد نیز وظیفه دارد تا به عنوان عضوی از جامعه انسانی برای حفظ طبیعت پیرامون خود خلاقیت و مهارت خود را به کار گرفته تا در این فرهنگ سازی سهیم بوده و در افزایش آگاهی و تشویق افراد به حفظ محیط زیست، به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

در پوستر های خلاقانه ای که در ادامه مشاهده می کنید، طراح به سادگی و زیبایی هر چه تمام تر به بیننده نشان می دهد که تمیز ماندن محیط زیست ملزم به این امر است تا انسان ها با هم متحد شده و به کمک یکدیگر زباله ها را از طبیعت خود به دور کنند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی پوستر مهمترین عامل موفقیت آن خواهد بود. در کنار این موضوع استفاده به جا و درست از رنگ و قاب بندی نیز می تواند قدرت اثر را بسیار بیشتر کند. در این مجموعه تعدادی از پوسترهایی که در آنها خلاقیت در کنار استفاده درست از رنگ و قاب بندی به کار رفته است را معرفی می کنیم. این پوستر ها به شما نشان خواهند داد تبلیغات با استفاده از خلاقیت چقدر قدرتمند و موفق عمل خواهد کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 مارشال مک لوهان منتقد ادبیات و رسانه های ارتباطی کانادایی، دانایی انسان را را به سه افق تاریخی توسط رسانه تقسیم بندی می کند و نام هر افق را یک کهکشان می گذارد. کهکشان شفاهی که از آغاز پیدایش انسان تا اختراع دستگاه چاپ (1436) که در این دوران اساس دانایی و ارتباط در این کهکشان شنیداری بود. کهکشان گوتنبرگ که از زمان اختراع دستگاه چاپ تا اختراع تلفن و تلگرام بود که در این دوران اساس ارتباط و دانایی بر خواندن استوار بود. و کهکشان سوم که با ابداع وسایل ارتباط همگانی و انقلاب های انفورماتیک به وقوع پیوست. که در این دوران او اساس دانایی و ارتباط را مبتنی بر شنیدن، خواندن و دیدن می داند.

سپس مک لوهان رسانه را به دو نوع رسانه سرد و رسانه گرم تقسیم بندی می کند. در رسانه گرم ارتباط رساننده معنا است و  مخاطب در ساختن معنا نقشی ندارد، رسانه خودش معنا است. مثال او از رسانه گرم کتاب و رادیو است. در مقابل رسانه گرم رسانه سرد قرار دارد که معنا سازی بر عهده مخاطب است و متعلق به کهکشان سوم است. او نمونه رسانه سرد را تلوزیون می داند. در کلیت او به نقش مثبت رسانه توجه داشت و معتقد بود رسانه همان پیام است.  در پوستر های زیر به شیوه ای خلاقانه به تاثیر یکی از انواع رسانه گرم که همان کتاب می باشد پرداخته شده است. شما در زمان غرق شدن در سطور یک کتاب می توانید زیست در قالب شخصیت دیگری در فضا ها و موقعیت های آن کتاب را تجربه نمایید و با زاویه دید جدیدی به کیفیت هر چه تمام تر آشنا گردید. در ادامه چند نمونه از پوستر هایی که با این موضوع ایده پردازی و طراحی شده اند را مشاهده خواهید کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

ویدئو چت یک تکنولوژی مفید جهت برقراری ارتباط صوتی و تصویری به صورت مجازی محسوب می شود. شما به کمک این فناوری قادر خواهید بود تا به طور همزمان با فرد مورد نظر خود در مکان دیگر، حتی واقع در مسافتی بسیار دور ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنید. نیاز به این گونه برقراری ارتباط در دنیای امروز ما به شدت احساس می شود چرا که ارتباطات امروز مسافت نمی شناسد و از طرفی حفظ زمان برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

از طرفی همه ی ما عزیزانی داریم که ممکن است به علت مهاجرت از ما بسیار دور باشند و ما دلتنگشان باشیم و امکان ارتباط حضوری برای ما مقدور نباشد. پوستر های زیر به شیوه ای خلاقانه شما را ترغیب می کند تا با افرادی که دوستشان دارید و از شما دور هستند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود در دست هایتان ارتباط برقرار کنید به طوری که چهره آن ها را ببینید و صدایشان را بشنوید و تجربه ای بسیار نزدیک به تجربه ی ارتباط غیر مجازی و واقعی با آنها را داشته باشید و از روی حالات چهره ی آنها به احساسات و واکنش هایشان به صحبت هایتان در هر لحظه آگاه شوید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اهدای عضو یکی از انسانی ترین کارهایی است که با کمک علم پزشکی توانسته است جان میلیون ها انسان را نجات دهد و به بسیاری از افراد زندگی دوباره ببخشد. تبلیغات زیادی برای تشویق مردم به انجام این کار انجام شده اند که همیشه موثر و یا تاثیر گذارد نبوده اند. اما تبلیغات زمانی که با خلاقیت انجام شود می تواند موثر واقع شود. در این میان پوستر های اهدای عضو فرانسه یکی از بهترین، خلاقانه ترین و تاثیر گذارترین تبلیغات برای تشویق مردم به این کار می باشد. در این مجموعه پوستر های اهدای عضو فرانسه را مشاهده خواهید کرد.