Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

در دنیای امروز که همیشه باز است، گاهی برخی از کسبو کارها می خواهند یک روز را تعطیل کنند و به سایتشان را برای یک روز ببندند. برای هر کسب و کاری زمان هایی وجود دارد که باید در حظور آنلاین کمی توقف کرد. در این مقاله آموزشی برخی از شیوه هایی که می توانید وب سایتتان را برای یک یا چند روز ببندید، اما اینکار باعث تاثیر منفی در حظور شما در صفحات نتایج جستجو (SERP) نشود و تاثیر مخربی روی سئو سایت به وجود نیاورد را خواهم گفت.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

موتور جستجو

عملگر کامپیوتری است که اطلاعات مربوط به جستجو ها را از طریق کلمات کلیدی٬ سایر اصطلاحات مشخص و یا برنامه ای که شامل این عملکرد می باشد٬ بر روی اینترنت قابل دسترس کاربران  قرار می دهد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

URLها ی قابل فهم می توانند به آسانی محتوای اطلاعات را انتقال دهند. ساختن مجموعه های توصیفی و نام فایل ها  برای اسناد موجود در وب سایت ها نه تنها می تواند  در سازمان دهی بهتر سایتتان کمک کننده باشد٬  بلکه قادر است تا خزنده ی موتورهای جستجو را به سمت اسناد سایت شما به خوبی هدایت  کند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

خلاصه ها می تواند برای هر صفحه تعریف شود. متا تگ توصیفی یک صفحه به گوگل و موتورهای جستجو دیگر خلاصه ای از این که صفحه درباره ی چیست را ارائه می دهد.
با در نظر گرفتن این که عنوان یک صفحه می تواند شامل چند کلمه یا یک عبارت باشد٬ متا تگ توصیفی ممکن است یک یا دو جمله و یا یک پاراگراف کوتاه باشد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

نشان دادن عناوین صفحه  به کمک تگ های عنوان

یک تگ عنوان هم  به مخاطبین و هم  به  موتورها ی جستجو می گوید که موضوع به خصوص سایت چیست. 
تگ <title> باید درون تگ <head> موجود در سند اچ تی ام ال (HTML) قرار بگیرد. به طور ایده آل شما باید برای هر صفحه ی سایت خود یک عنوان یکتا بسازید.

زیر مجموعه ها