Your browser does not support JavaScript!

کارت های ویزیت مدت ها است که مورد استفاده تمام اشخاص، سازمان ها و افراد قرار می گیرد. کارت ویزت های ساده، می توانند اطلاعات تماس مورد نظر شما را در خود داشته باشند. اما بسیاری از افراد به دنبال کارت های ویزیت خلاقانه تری هستند. به طور کلی، کارت ویزیت باید برای مخاطب جذابیتی داشته باشد که همیشه آن را نزد خودش نگاه دارد.

تراکت (به فرانسوی tract و به انگلیسی Flyer) سالیان سال است که در تبلیغات همیشه جزئی بسیار مهم و همیشگی بوده است. تقریبا امکان ندارد در خیابان راه بروید و فردی یک تراکت به دست شما ندهد. یا حتی وقتی ماشین خودتان را پارک کرده باشید و موقع سوار شدن تراکتی زیر برف پاک کن ماشین خود نبینید. اکثر این تراکت ها پیش از خوانده شدن مستقیما در سطل آشغال ریخته می شوند و تعداد بسیار محدودی از آنها را افراد نگاه می دارند. 

تقویم یک وسیله ی عمومی و مورد استفاده تمامی افراد جامعه است. تقویم به اشکال مختلفی در زندگی تمامی افراد وجود دارد. از تقویم های رومیزی و دیواری گرفته تا تقویم های کامپیوتری و دیجیتال. از آنجا که تقویم استفاده همگانی دارد، می تواند یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی باشد. بسیاری از شرکت ها، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تقویم های خود را به مخاطبینشان هدیه می دهند و به این شیوه، تا پایان سال هر روز مقابل دیدگان مخاطبین و مشتریان قرار می گیرند. اما این کار اکنون بسیار عمومی شده  شرکت های زیادی اقدام به چنین تبلیغاتی می کنند، واضح است که در این شرایط تنها تقویم هایی از سوی مخاطبین نگاه داشته می شوند که بتوانند آنها را بیشتر جذب کنند.

ست اداری یکی از ملزومات اساسی تمامی شرکت ها، سازمان ها و افرادی که به کسب و کار مشغول هستند می باشد. داشتن کارت ویزیت، پاکت های نامه و سربرگ موضوعی است که همه به آن برخورده ایم و نیاز آن به خوبی برای همه ما مشخص است.

اینفوگرافیک یکی از بهترین شیوه ها در تبلیغات و آموزش می باشد. با استفاده از عناصر بصری به کار رفته در طراحی اینفوگرافیک ها، می توان با مخاطبان بسیار بیشتری ارتباط بر قرار کرد. به وسیله اینفوگرافیک ها می توان به سادگی اطلاعات بسیار زیادی را در اختبار مخاطبی خود قرار دهید. همچنین می‌توان از اینفوگرافیک ها به عنوان یکی از بهترین ابزار تبلیغات و بازاریابی نام برد. بسیاری از مشتریان پیش از هر خرید، تمایل دارد بیشترین اطلاعات ممکن را از کالا و یا خدمات به دست بیاورد و سپس اقدام به خرید کنند. اینفوگرافیک می توان بارها بیش از یک نوشته، اطلاعات را منتقل کند. بیشتر افراد با تصاویر بهتر از متون ارتباط بر قرار می کنند.