Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

شروع هر شناختی با معرفی شروع می شود. لوگوی شما اولین معرفی بصری شما به مخاطب است. اگر لوگوی بدی داشته باشید، آن لوگو در تمام اوراق اداری، کارت های ویزیت، وب سایت ها و محصولات شما قرار می گیرد و همه جا با لوگوی بد معرفی خواهید شد. تغییر لوگو در آینده نیز برای شما هزینه های سنگینی به وجود خواهد آورد. تمام آن تبلیغات گذشته و شناخت بصری مخاطب از شما با تغییر لوگو باید از روز اول شروع شود و شما زمان و هزینه های زیادی را از دست خواهید داد.

لوگو را دست کم نگیرید

هیچ وقت به سادگی از روی طراحی لوگوی خودتان نگذرید. لوگو اولین چیزی است که در حافظه بصری مخاطبان از شما شکل می گیرد. نیاز نیست لوگو تمام محصولات شما را یک جا نمایش دهد. کدام شرکت بزرگ را می شناسید که چنین لوگویی داشته باشد؟

لوگوی شرکت هایی مانند نایکی، اچ پی و ... را بارها و بارها دیده اید. شرکت نایکی در لوگوی خود کفش، تی شرت و کلاه را به نمایش نگذاشته است. حتی نقطه ای اضافه در آن طراحی نشده است. به یاد داشته باشید، هر فردی که نرم افزاری مانند فتوشاپ بر روی سیستم خود نصب کرده است، کفایت آنرا نخواهد داشت که شما را به مخاطبان معرفی کند. طراحی لوگو تلفیقی است از هنر، اصول برندیگ، روانشناسی، جامعه شناسی و مدیریت و نیازمند دانش گسترده ای در زمینه شناخت عناصر بصری و رنگ دارد. نه دانش مدیریت به تنهایی کار ساز خواهد بود، نه دانش هنری و نه دانش تکنیکی، بلکه تلفیق آنها برای طراحی لوگو نیاز است.

لوگو آگرین
پس تنها اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید کارهایتان را درست و اصولی شروع کنید و یا می خواهید همین امروز گذشته اشتباه را تغییر دهید با ما تماس بگیرید. تیم طراحی و تبلیغات آگرین با به کارگیری متخصصین خود همراه شما خواهد بود.

مقالات مفید

تیم طراحی و تبلیات آگرین تمامی امور طراحی و تبلیغاتی خود را بر اساس استانداردها و اصول بین المللی و به روز دنیا انجام می دهد. برای اطلاع بیشتر در مورد لوگو، اصول و اهمیت آن و همچنین آشنایی با مواردی که ما در آگرین آنها را برای طراحی لوگو رعایت می کنیم می توانید مقالات ما در این زمینه مطالعه کنید و با اطمینان به جمع مشتریان تیم طراحی و تبلیغات بپیوندید:

روند طراحی لوگو در سال ۲۰۱۷

سه نکته مهم درباره ی لوگو که برند شما را قدرتمند می سازد!

تاریخچه طراحی لوگو و اهمیت استفاده از آن

روند برند سازی (برندینگ) در سال 2017

چرا برای برند سازی نیاز به طراحی و نوشتن برند بوک (کتابچه برند) دارید؟

برند بوک (کتابچه برند) چیست؟ و چه عناصری را شامل می شود؟

هزینه ها، سفارش و نمونه کارها

برای مشاهده لیست هزینه ها می توانید به بخش لیست قیمت های سایت آگرین مراجعه نمایید. همچنین برای سفارش، به بخش فروش سایت مراجعه کرده و از یکی از روش های فروش اقدام نمایید. همچنین برخی از نمونه کارهای انجام شده توسط تیم آگرین در بخش نمونه کارها برای شما قابل مشاهده هستند. همچنین برای دیدن برخی نمونه کارهای گرافیکی می توانید به بخش گالری سایت مراجعه فرمایید.

برای دیدن نمونه قرارداد اینجا را کلیک فرمایید. به علاوه برای مطالعه قوانین و مقررات به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.