Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

قوانین و مقررات تیم طراحی و تبلیغاتی آگرین برای تمامی کار های تبلیغاتی و طراحی به شرح زیر می باشد و در صورت عدم مطالعه از سوی مشتری بروز هرگونه مشکل بر عهده ایشان می باشد، لذا پیش از هرگونه سفارش لطفا قوانین و مقررات را به صورت کامل مطالعه فرمایید. این قوانین و مقررات برای تمامی خدمات ما می باشد.

عمومی

1. قوانین و مقررات بصورت عمومی بر تمامی قرارداد ها اعمال می شود و هرگونه تغییر این قوانین منوط به ذکر در قرار داد می باشد.

2. قرارداد در دو نسخه تهیه شده و یک نسخه آن به مشتری تحویل داده می شود. مشتری موظف است قرار داد را تا پس از تحویل کار در نزد خود محفوظ بدارد.

3. مطالعه کامل قرار داد و قوانین و مقررات بر تمامی مشتریان الزامی می باشد و در صورت عدم مطالعه، عواقب ناشی از آن بر عهده ی مشتری خواهد بود.

4. جلسه مشاوره و سفارش حداکثر دو ساعت بوده و در صورت نیاز مشتری به جلسات بیشتر، این موضوع برای او هزینه در بر خواهد داشت.

5. کلیه جلسات (سفارش، مشاوره، امضای قرارداد، تحویل و آموزش) در محل مشتری برگذار خواهد شد.

 

مالی

1. پس از انتخاب پک، مشتری موظف است 30 درصد از هزینه ذکر شده در قرار داد اولیه را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نماید تا هر گونه کار طراحی و برنامه نویسی شروع شود.

2. باقی هزینه باید حداکثر تا روز تحویل کار و (پیش از جلسه آموزشی برای موارد دارای آموزش) به صورت کامل پرداخت شود.

3. در صورتی که زمان تحویل کار از طرف مشتری به تعویق افتد، مشتری موظف است مابقی هزینه (70% باقی مانده) را حداکثر تا سه روز پس از پایان کار پرداخت کرده و در اولین زمان ممکن برای مشتری، جلسه آموزش و تحویل کار برگزار خواهد شد.

4. مشتری موظف است در صورت پرداخت از طریق بانک، اینترنت و یا دستگاه خودپرداز شماره پرداخت خود را نگهداری نماید.

5. پس از تایید پرداخت، رسید برای مشتری ایمیل خواهد شد.

6. توجه داشته باشید در زمان انجام کار افزودن هر بخش به هزینه ذکر شده در قرار داد اولیه مبلغی اضافه خواهد کرد، لذا در افزودن بخش ها و امکانات پس از نوشته شدن قرار داد توجه فرمایید هزینه ها بیش از امکان پرداخت شما نشوند.

7. پس از تایید افزودن هر بخش امکان حذف مالی آن بخش میسر نمی باشد چرا که برنامه نویس و یا طراح برای شما فعالیتی انجام داده که قابل بازگشت نمی باشد و شما موظف به پرداخت آن هزینه می باشید. پس در انتخاب خود دقت نمایید. 

 

امنیت

1. امنیت سایت شما در زمان طراحی و برنامه نویسی و تا پیش از زمان مشخص شده برای تحویل کار بر عهده ی ما می باشد.

2. مشکلات امنیتی و هک در صورت آن که مربوط به سرور باشد بر عهده ی ما نیست و باید با شرکتی که هاستینگ را از آن تهیه کرده اید تماس بگیرید.

3. پس از تحویل کار، نگهداری بر عهده مشتری می باشد و در صورت نگهداری درست، بک آپ گیری به موقع و رعایت مطالبی که در جلسه آموزشی توضیح داده می شوند و به روز رسانی به موقع مشکلی برای شما رخ نخواهد داد.

4. بک آپ گیری بر عهده مشتری می باشد مگر آنکه در قرار داد ذکر شده باشد.

5. افزودن فایل ها و سایت های دیگر در هاستینگ شما مسئولیت امنیت را از عهده ما خارج کرده و به عهده مشتری خواهد بود.

 

پایان کار

1. در زمان نوشتن قرار داد زمان پایان کار ذکر خواهد شد.

2. مشتری موظف است مطالب و محتوایی که قرار دادن آنها در سایت و یا فایل گرافیکی و انیمیشی بر عهده ی ما می باشد (مطالب اولیه که می تواند شامل، نوشته، عکس، ویدئو و ... باشد) در زمان تعیین شده برای ما ارسال نماید و در صورت تاخیر، زمان پایان کار به میزان روزهای تاخیر مشتری به علاوه حداقل 4 روز به تاخیر خواهد افتاد و مسئولیت آن بر عهده ی مشتری می باشد.

 

تحویل کار

1. زمان تحویل سایت حداکثر ده روز پس از تاریخ پایان کار می باشد که مشتری موظف است زمان آن را تعیین و به کارفرما اعلام نماید.

2. در زمان تحویل کار یک عدد لوح فشرده که شامل طرح گرافیکی کار و قالب سایت است به مشتری تحویل داده می شود.

3. در صورت به تاخیر انداختن زمان تحویل کار از سوی مشتری عواقب ناشی از تاخیر در تحویل کار بر عهده خودش می باشد.

4. تحویل کار و آموزش (درصورت نیاز به جلسه آموزشی)  در یک روز صورت می گیرد. 

 

آموزش

جلسات آموزش مختص سایتهای دینامیک می باشد و برای سایتهای استاتیک تنها در صورت ذکر در قرارداد و یا نیاز صورت خواهد گرفت.

1. هر جلسه آموزش حداکثر 2 ساعت به طول خواهد انجامید.

2. آموزش بصورت فردی می باشد مگر آنکه در قرار داد "آموزش گروهی" ذکر شده باشد.

3. ضبط صوتی و یا تصویری جلسات آموزشی توسط یاد گیرنده بلامانع می باشد.

4. فرد یاد گیرنده باید دارای حداقل آشنایی متوسط با سیستم عامل و اینترنت باشد.

5. دقت فرمایید عدم توجه مناسب و کافی شما و یا آشنایی نداشتن با سیستم عامل و اینترنت ممکن است زمان جلسات را طولانی تر کرده و هزینه ی شما افزایش دهد.

6. در جلسات آموزشی تمام تمرکز یادگیرنده باید به آموزش بوده تا بتواند در زمان مقرر یادگیری را به پایان برساند.

7. در صورت آن که زمان جلسات آموزشی بیشتر از میزان تعیین شده (در قرار داد) شود و علت آن مشتری باشد جلسات آموزشی اضافی تشکیل خواهد شد و مشتری باید برای هر جلسه آموزشی اضافی پرداخت نماید.

8. پیش از آموزش مشتری نیاز است فرد دفتری برای ثبت مطالب آموزشی تهیه کرده باشد.

9. مطالب آموزشی بسیار ساده و قابل فهم می باشد لذا مشتری در صورت تمرکز به سادگی قادر خواهد بود در جلسه یا جلسات آموزشی ذکر شده در قرارداد کلیه مطالب را بیاموزد.

10. زمان جلسات محدود می باشد لذا توجه فرمایید کارهای دیگرتان را به زمان دیگری موکول کرده تا زمان آموزش شما برای انجام فعالیت های دیگر از بین نرود. 

11. پیش از جلسه آموزشی مشتری باید سیستمی متصل به اینترنت و دارای حداقل سرعت اتصال به اینترنت Mbps512 برای آموزش تهیه کند.

12. آموزش در محل کاری شما صورت خواهد گرفت.

 

محتوا

1. مشتری موظف است تمامی مطالب اولیه ی نوشتاری را به صورت فایل های ورد (word) و با فونت Tahoma در اختیار ما بگذارد.

2. کلیه ی فایل های عکس باید توسط مشتری به سایز مورد نظر در بیاید، مگر آن که در قرار داد غیر از آن آمده باشد.

3. رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در مطالب منتشر شده الزامی می باشد. عواقب ناشی از تخلف بر عهده مشتری می باشند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای سایت بر عهده ی ما نمی باشد.

4. هر گونه محتوای اولیه که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد از طرف ما پذیرفته نشده و منتشر نخواهد شد. 

5. مشتری مسئول صحت مطالب و نداشتن ایرادات نگارشی و املایی بوده و کارفرما هیچ گونه مسئولیتی در قبال اصلاح فایل های ارسالی ندارد مگر آنکه سفارش اصلاح و نگارش از سوی مشتری داده شده باشد که هزینه آن جداگانه محاسبه خواهد شد.

 

گرافیک

1. برای هر مورد کار گرافیکی 3 اتود برای مشتری ارسال خواهد شد، در صورت نیاز به اتود های بیشتر هزینه هر اتود اضافه 10 درصد مبلغ طرح می باشد.

2. مشتری در هر اتود می تواند حداکثر تا 30 درصد تغییر داده و هزینه تغییرات بیش از آن جداگانه محاسبه خواهد شد.

3. مشتری می تواند برای هر طرح تا دو بار اصلاحات مورد نظر خود را ارسال نماید و در صورت ارسال اصلاحات در نوبت های بیشتر هزینه جداگانه بابت اصلاح باید بپردازد.

4. کلیه متن های به کار رفته تا زمان ارسال کار نهایی پیش از چاپ به صورت لورم اپسوم می باشد.

5. هزینه های مربوط به تصویر سازی، عکاسی، اسکن، ترجمه، ترمیم تصاویر و تایپ جداگانه محاسبه می شوند.

6. کلیه کارهای مربوط به چاپ بر عهده مشتری می باشد.

7. کلیه هزینه های چاپی اعمم از نمونه و یا کار نهایی و هزینه های ارسال بر عهده مشتری می باشد.

8. تمامی حق الزحمه پیش از ارسال فایل نهایی باید از سوی مشتری پرداخت شود و در غیر اینصورت فایل قابل چاپ برای او ارسال نخواهد شد.

9. فایل های ارسالی برای مشاهده مشتری پیش از پرداخت کامل هزینه به صورت سه بعدی  و غیر قابل چاپ برای او ارسال می شود.