Your browser does not support JavaScript!
موشن گرافیک
لوگو موشن

موشن گرافیک به نوعی تصویر سازی متحرک است که قواعد طراحی گرافیک را در محیط فیلم سازی  و با بهره جستن از امکانات موجود در آن پیاده می کند. موشن گرافیک ها که ساختار محتوایی داشته و به منظور انتقال پیام و یا موضوع به مخاطبان ساخته می شود در رسانه هایی چون تلویزیون، اینترنت و فضای بازی های رایانه ای به نمایش در می آیند. به طور خلاصه می توان گفت که موشن گرافیک تلفیقی از طراحی گرافیک و دنیای واقعی است.

طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

پوستر های مدرن بر خلاف پوستر های سنتی، از عناصر و ابزارهای بسیار گسترده تری برخوردار هستند. ابزار هایی که در طراحی پوستر های مدرن استفاده می شوند، هیچگاه قابل مقایسه با ابزارهای طراحی پوستر سنتی نمی باشند. نرم افزار ها و سخت افزار هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، قدرت و امکاناتی را برخوردار هستند که شاید یک هنرمند پوستر ساز چند دهه پیش، حتی فکر داشتن چنین امکاناتی هم برایش مقدور نبود. اما امروز با توجه به امکانات بسیار زیادی که در دستان گرافیست ها و طراحان پوستر است، پوستر سازی مدرن، بیش از همیشه با قدرت پیش می رود. در این مجموعه، قصد داریم پوسترهای شرکت AUDI که یک برند بسیار شناخته شده در شاخه تولید اتومبیل می باشد را به شما معرفی کنیم.

طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

یکی راه موفقیت پوستر برای جذب مخاطب استفاده از عنصر طنز می باشد. طنز در یک پوستر می تواند مخاطبین را به خوبی با شما همراه سازند و مهمتر از همه، منجر شوند تا پوستر شما بسیار سریع در شبکه های اجتماعی توسط کاربران منتشر شده، و هزاران و شاید میلیون ها مخاطب جدید به همین شیوه برای شما به وجود بیاید. در پوستر ها و تبلیغات مدرن، استفاده از عنصر طنز، جایگاه بسیار مهمی را باز می کند. بسیاری از برند ها و شرکت های معتبر را می بینیم، که تبلیغاتشان را بر پایه همین عنصر طنز قرار می دهند. در این مجموعه، مجموعه پوستر هایی را مشاهده خواهیم کرد که با استفاده از همین عنصر توانسته اند بسیار موفق عمل کنند.

طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

پوستر های خلاقانه و مدرن در تبلیغات کار شما را بسیار ساده می کنند، آنها به سرعت با مخاطب وارد مکالمه شده و انها را تحت تاثیر قرار می دهند. اصلا شاید بتوان گفت وظیفه تبلیغات هم همین است، باید بتواند با مخاطب خود به گفتگو بنشیند و او را تحت تاثیر قرار دهد. در این سری از مجموعه تبلیغات خلاق، به سراغ پوستر هایی رفته ایم که در مورد معلولیت کودکان می باشند. لذا با توجه به موضوع مورد تاکید پوستر، می توان انها را زیر مجموعه پوستر های اجتماعی قرار داد، پوستر هایی که هدفشان فروش و یا بازاریابی نیست، بلکه مخاطبین آنها تمام افراد اجتماع هستند و می خواهند نوعی اگاهی رسانی انجام دهند. همین موضوع یکی از سخت ترین بخش های طراحی این گونه پوستر ها می باشد.

طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

در این مجموعه به سراغ پوستر های خلاقانه ی برند Pattex می رویمه که تولید کننده چسب می باشد. محصولی که تقریبا تمامی افراد از آن بارها و بارها استفاده می کنند و بازار مصرف بسیار بزرگی دارد، اما به همان نسبت برند های بسیار زیادی هستند که هر کدام می خواهند سهم بیشتری از بازار مصرف را به دست آورد. این موضوع به خوبی نشان می دهد گسترده بودن بازار مصرف تنها عامل مهم در فروش یک برند نیست، بلکه باید در نظر داشت این بازار مصرف میان چه تعداد برند تولید کننده محصول و با چه نسبتی تقسیم می شوند. تمام این توضیحات به خوبی نشان می دهند که تبلیغات در این شاخه از کسب و کار با دشواری های زیادی روبرو است.