Your browser does not support JavaScript!

پیشنهادات و انتقادات شما مسیر راه را برای ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا باز مشخص می کند. به همین جهت از کلیه مشتریان کاربران سایت درخواست داریم تا با ارائه نظرات ارزشمندشان، ما را در این مهم یاری رسانند. تجربه شما بسیار ارزشمند است و می تواند به ما کمک کند تا نقاط ضعف خود را شناخته و خدمات مناسبتری به مشتریان محترم ارائه دهیم.

روش های دریافت انتقادات و پیشنهادات

برای ارسال پیشنهادات و انتقادات، میتوانید با آدرس ایمیل info[a]agerin.ir با ما در تماس باشید.

جهت راحتی حال مشتریان، بخشی به عنوان پیشنهادات و انتقادات در قسمت تیکت های پشتیبانی راه اندازی شده است. به این شیوه می توانید با ما مستقیما از طریق تیکت پشتیبانی در ارتباط باشید.

از یاری شما عزیزان سپاسگزار هستیم و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیازهای شما به بهترین شکل ممکن باشیم. 

تبلیغات در سایتها می تواند بر روی بازدید وب سایت مشتریان همیشه تاثیرات مثبتی بگذارد. از افزایش بازدید گرفته، تا آشنایی مخاطبین بیشتر با وب سایت. تیم طراحی و تبلیغات لولسا نیز در این راستا بخشی را برای تبلیغات در وب سایت خود در نظر گرفته است.

سوالات متداول خدمات ارائه شده در تیم طراحی و تبلیغات لولسا:

قوانین و مقررات تیم طراحی و تبلیغاتی لولسا برای تمامی خدمات تبلیغاتی و طراحی به شرح زیر است. در صورت عدم مطالعه از سوی مشتری بروز هر گونه مشکل بر عهده مشتری است، لذا پیش از سفارش لطفا قوانین و مقررات را به صورت کامل مطالعه فرمایید. این قوانین و مقررات برای تمامی خدمات است. این موارد تنظیم شده اند تا بتوانیم کار تمامی مشتریان را در زمان های اعلام شده تحویل داده و مشتریان نیز از خدماتی با کیفیت استفاده کنند.

نمونه قرار داد طراحی سایت، خدمات طراحی گرافیک و انیمیشن، طراحی اپلیکیشن و آموزش تیم طراحی و تبلیغات لولسا. فضاهای خالی در زمان قرار داد و بسته به نوع قرار داد پر می شوند.