ابتدا باید بدانیم استفاده از کلمات کلیدی هدفمند در تولید محتوا یک اصل مهم محسوب میشود. و همچنین بدانیم که عنوانهای فرعی (زیر عنوان) از جمله عبارتهای بسیار مهم در محتوا هستند؛ که متن را به قسمتهای کوچکتر برای درک بهتر موضوع تقسیم میکنند. استفاده از کلمات کلیدی در عنوانهای فرعی یکی از کارهای مهمی است که نقش موثری در بهینهسازی محتوا ایفا میکند و نتیجه رتبهبندی در موتورهای جستجو را بهبود میبخشد. برای اطلاع بیشتر، در ادامه همراه من باشید.
نحوه نگارش زیر تیترها و استفاده از کلمات کلیدی در آنها
در تولید محتوا معمولا در زیر تیترها از کلمات کلیدی استفاده میشود. در صورتی که از خود کلمات کلیدی استفاده نشود، بهتر است یا از کلمات کلیدی مترادف و یا از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنیم. توجه کنید که بهتر است در تمامی زیرعنوانها از کلمه کلیدی استفاده نکنید. مخصوصا در زیرعنوانهای H2 و H3 حداکثر در ۷۰ درصد آنها کلمه کلیدی را به کار ببرید. بهینهسازی بیش از اندازه و تکرار کلمه کلیدی همیشه مفید نیست و گاهی میتواند منجر به کاهش ارزش محتوا شود.
تعداد کلمات یک زیر عنوان باید محدود باشد (حدود ۵ الی ۸ کلمه) و کلمه کلیدی به درستی در آن استفاده شود. به زبانی دیگر از کلمه کلیدی در جای درست و به تعداد مناسب استفاده کنید.
بسیار مهم است که بدانیم استفاده بیش از حد کلمات کلیدی در زیر تیترها اشتباه است. توجه شود که بهتر است کلمات کلیدی ابتدای متن استفاده شود زیرا هم بر ادامه محتوا تاکید کرده و همچنین مناسب افرادی است که به سرعت وب سایت را اسکن میکنند.
تلاش کنید زیرتیترها را به زبانی که مردم صحبت میکنند بنویسید. به این معنی که برای خواننده زیرعنوان شما قابل درک بوده و خواندن آن را دشوار نکند. تلاش کنید برای خواننده بنویسید، تعامل او بهترین راهکار برای بهبود رتبه سئو خواهد بود.
منابع برای مطالعه بیشتر: