سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
سئو کار
سه راهکار مهم بهبود سئو در سال 2017

کسب و کار مثل یک مسابقه است! اگر قصد دارید در کسب و کارتان موفق باشید، باید از تمامی ابزارهایتان برای پیش افتادن از سایر رقبا استفاده کنید. یکی از مهمترین ابزار ها و موثرترین آنها سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) می باشد. موفقیت در سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شامل رعایت موارد بسیار زیادی می باشد. اما الگوریتم موتورهای جستجو همواره در حال تغییر است و افرادی در سئو موفق تر هستند که سایت خود را با الگوریتم ها وفق می دهند. اگر میخواهید برای سئو ۲۰۱۷ آماده شوید، قصد دارم مواردی که در سال ۲۰۱۷ باید به آنها توجه کنید را برایتان معرفی کنم.

۱- افزایش محتوای با کیفیت و متراکم

احتمالا شما هم بارها تجربه این را داشته اید که به وب سایتهای مختلف رجوع کنید و در تمام آنها یک مطلب مشابه با تفاوتی جزئی در کلمات ببینید. گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتور های جستجو هم همین تجربه شما را بارها داشته اند. این موضوع هم شما و هم موتورهای جستجو را کلافه و خسته می کند. علاوه بر خسته شدن موتور های جستجو، اگر شما هم صاحب یکی از همین مدل وب سایتها باشید، به زودی خواهید دید که بازدیدکنندگان سایت شما از دست خواهند رفت. اگر سایت شما تفاوتی با سایتها مشابه در محتوا نداشته باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد مخاطب تنها به وب سایت شما مراجعه کند.

 

تولید محتوا و سئو

برای اطلاعات بیشتر به مقالات زیر مراجعه کنید:

تولید محتوا چیست؟

اصطلاحات تولید محتوا

راه حل چیست؟ چطور این مشکل را حل کنیم؟

بسیاری از متخصصین سئو بر این باور هستند که سال ۲۰۱۷ زمان افزایش تراکم مطالب جدید و کامل است. این موضوع زمانی فایده خواهد داشت که محتوای شما با کیفیت بوده و تفاوت زیادی با محتواهای گذشته خودتتان و سایت های مشابه دیگر داشته باشد.

۲- بسیاری از برند ها به برندسازی شخصی (Personal Branding) روی خواهند آورد

برند سازی شخصی یکی از سلاح های سرّی آنلاین در سال ۲۰۱۷ خواهند بود. تنها به کار آفرینانی فکر کنید که با کمی برند سازی شخصی مالتی میلیونر شده اند. افرادی مثل Casey Neistat، Pewdiepie و بسیاری نام های افرادی که در Youtube شناخته شده هستند مثال هایی از قدرت برند سازی شخصی می باشند. این افراد حتی محصولی نمی فروشند، اما در عین حال از بزرگترین جوانان موفقی هستند که در کسب و کار حرفه ای مشول به کارند.

اما برند سازی شخصی تنها ابزاری برای سرشناسان Youtube نیست! در حقیقت برند سازی شخصی یکی از مهمترین راه های موفقیت در بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و رشد کسب و کار می باشد. همان طور که می دانید، برند سازی شخصی راهی است برای تسهیل روند داشتن پست های میهمان، تقویت و تشویق کاربران و به صورت کلی راهی برای افزایش ترافیک به سایت شما.

با وجود این موضوع، به صورت تعجب آوری تعداد بسیار کمی از شرکت ها از این ابزار قدرتمند استفاده می کنند. این موضوع نشان می دهد بسیاری از رقبای شما از این ابزار قدرتمند هنوز استفاده نمی کنند. پس دست به کار شوید و در سال ۲۰۱۷ با برند سازی شخصی از رقبایتان در کسب و کار پیش بیافتید.

سئو 2017

۳- تجربه کاربری UX سهم بزرگی در سئو خواهد داشت

در سال های گذشته، توقعات کاربران به صورت چشمگیری رشد فزاینده داشته است. کاربران دیگر تنها به سرعت خوب سایت و جا به جایی راحت در سایت رضایت نمی دهند. آنها انتظار سرعت فوق العاده و شناختن محل های جا به جایی در سایت به سادگی کف دستشان را طلب می کنند.

بهینه سازی تجربه کاربری

به خاطر این افزایش توقعات، UEO یا همان بهینه سازی تجربه کاربری به نوعی هم معنی SEO (سئو) شده است. گوگل به سمت سایتهایی می رود که به سرعت لود (بارگذاری) می شوند و کاربران در گشت و گذار در آنها لذت می برند. اگر شما هم علاقه دارید در سال ۲۰۱۷ یکی از بهترین نتایج را رتبه دهی سئو داشته باشید، نیاز دارید به شدت در تجربه کاربری (UX) سایت خودتان سرمایه گذاری کنید.

تجربه کاربری و سئو

پس پیش از آن که برای رقابت عقب بیافتید و بسیار دیر شود، از همین امروز دست به کار شوید. و در سال ۲۰۱۷ به موفقیت دست بیابید.

اینفوگرافیک سه راهکار مهم بهبود سئو در سال ۲۰۱۷

اینفوگرافیک سه راهکار مهم بهبود سئو در سال 2017