Your browser does not support JavaScript!
تولید محتوا
سفارش تولید محتوا ویژه
سفارش تولید محتوا تالیفی
هزینه
شش شیوه برای به حرکت در آوردن موتور محرکه کسب و کار با استفاده از بازاریابی محتوایی

اگر تولید موتور محرکه کسب و کار باشد، بازاریابی محتوایی سوخت قدرتمند این موتور است. تولید محتوا شیوه‌ای است برای موفقیت شدن کسب و کارهایی که دوستدار رضایت مشتریانشان هستند. در این مقاله قصد دارم با معرفی شش راه بسیار ساده ولی تاثیر گذار که می‌توانید به وسیله آنها بازاریابی محتوایی خودتان را بسیار سودمندتر و قدرتمندتر از قبل به پیش برانید را به شما معرفی کنم. حرف بیل گیتس را هیچ گاه فراموش نکنید: محتوا پادشاه است! حرفی که سالها پیش بیل گیتس گفت، و اکنون به علت موفقیت برندهای بزرگ جهانی شده است.

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست؟

محتوایی عمیق بنویسید

اولین ترفند، ساده‌ترین ترفند است. برای اهدافی مانند سئو و برندینگ، محتوا طولانی همیشه نتایج بهتری دارد. نوشتن محتوایی طولانی‌تر و عمیق‌تر، باعث می‌شود شما محتوایی ارزشمندتر را در مقابل مخاطب بگذارید؛ پیام شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود و گوگل هم مطلب شما را دوست بدارد.

محتوای آسمان خراش چیست؟

برای وایرال شدن یک مطلب بهتر است تولید محتوایی با حدود 2400 کلمه داشته باشید. شاید کمی زیاد به نظر برسد، اما وقتی شما قرار است در شاخه مربوط به کسب و کار خودتان بنویسید، خیلی بیش از این تعداد کلمه را می‌توانید بیان کنید. در نظر داشته باشید تنها تولید محتوا کافی نیست، بلکه محتوای ارزشمند اهمیت دارد.

تولید محتوا چیست

وایرال چیست؟

تولید محتوا چیست؟

در تولید این نوع محتوا، در نظر داشته باشید تنها طولانی شدن را نباید در نظر گرفت. اگر این طولانی شدن، به معنی مطلبی باشد که خواننده پس از مراجعه به صفحه شما از خودش بپرسد برای چه روی این لینک کلیک کردم و وقتم را به هدر دادم؟ بی فایده خواهند بود. او دیگر صفحات سایت شما را باز نخواهد کرد و ترافیک شما به شدت کاهش می یابد و نرخ پرش شما افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. هر کلمه‌ای که می‌نویسید باید ارزشمند باشد.

تولید محتوای عمیق برای موفقیت در بازاریابی محتوایی

به‌روزرسانی محتوا به شیوه‌ای مغناطیسی را فراموش نکنید

تا به حال شده است وب سایتی را برای دستیابی به جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی باز کنید و ناگهان یک پاپ آپ باز شود که تلاش کند شما را به صفحه‌ای مربوط به پزشکی و یا تناسب اندام ببرد؟

اگر این تجربه را داشته‌اید، حداقل تا این حد بی‌ربط نبوده است. واضح است شما در محتوای خودتان برای نگهداری مخاطب، نمی‌توانید او را با موضوعات بی‌ربط به محتوای صفحه نگاه دارید. پس یک وبمستر که به صورت منطقی به مخاطبینش نگاه می‌کند دست به چنین کاری نمی‌زند.

اما در عوض فرض کنید شما به عنوان یک وبمستر، محتوای تکنیکی ارزشمندی دارید. بعد از مدتی محتوایی که ارتباطی با محتوا قبلی شما داشته است می‌نویسید. این دو مطلب می‌توانند یکدیگر را تکمیل کنند و مخاطبی که هر کدام از انها را می‌خواند، حتما به ان یکی مطلب دیگر هم علاقه خواهد داشت. برای این منظور، می‌توانید این محتوای نزدیک به هم را در صفحات مربوطه ذکر کنید و با یک لینک مخاطب را به مطلب دیگر راهنمایی کنید. به این شیوه، تولید محتوای شما در یک موضوع، با مقالات مختلف همواره برای مخاطب به روز می‌شود و او اطلاعات ارزشمندی را در سایت شما به دست می‌آورد. مانند یک آهنربا، مخاطب را از مطلبی به مطلب دیگر جذب کنید.

مطلب خودتان مستقیما به وبینارها لینک کنید

وبینارها یکی از موثرترین شیوه‌های تاثیرگذار برای تولید و بازاریابی محتوایی هستند. وبینارهای برای افرادی که به تازگی می‌خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند، بسیار مفید واقع می‌شوند. اما قدرت آنها تا زمانی که به شیوه‌ای موثر استفاده نشوده قابل مشاهده نیست.

باید تلاش کنید در تولید محتوای خودتان وبینار را در جای مناسب لینک کنید. اشاره به مقالات خودتان در آن وبینار داشته باشید و ویدئوهای وبینار را منتشر کنید. 

اما چرا این موضوع بر روی تولید محتوای شما تاثیر می‌گذارد؟ شرکت و نمایش شرکت شما در یک وبینار، نشان دهنده ارزشمند بودن محتوای شماست. محتوایی که توانسته است در یک وبینار شرکت کند، محتوای ارزشمندی است و این موضوع باعث می‌شود مخاطبین اعتماد بسیار زیادی به شما پیدا کنند. پس در وبینارها شرکت کنید و در محتوای خودتان در وبینار و مقالاتتان را لینک کنید.

استفاده از کمپین‌هایی که در توسعه بازاریابی محتوایی به شما کمک می‌کنند

بدل شدن به یک رهبر در کسب و کار بسیار خوب است، اما پس از تولید یک محتوا شما کیلومترها از این هدف دور هستید تا بتوانید اعتماد مشتریان را به دست بیاورید و باعث خرید آنها شوید. این موضوع نشان می‌دهد محتوایی که بتواند توسعه پیدا کند، یکی از نیازهای اساسی برای کسب و کارهایی که می‌خواهند به تازگی در دنییای مدرن شروع به کار کنند.

شما نیاز به طراحی کمپینی دارید تا به شما کمک کند به صورت مستمر پیشرفت کنید؛ و آن قدر توسعه پیدا کنید تا بتوانید رابطه‌ای دوستانه با مخاطب برای خرید او به ایجاد کنید. باید محتوایی تولید کنید که قابلیت توسعه داشته باشد و دست شما را نبندد.

از جملاتی که قابلیت توییت شدن به عنوان یک نقل قول ارزشمند دارند در بدنه مقاله استفاده کنید

این شیوه یکی از راه‌های بسیار قدرتمند برای توسعه بازاریابی محتوایی شما است. در مقاله خودتان تلاش کنید از جملاتی استفاده کنید که انقدر ارزشمند و مهم باشند که بتوان از آنها به عنوان یک نقل قولی استفاده کرد که مخاطبین با آن ارتباط موثری برقرار کنند.

توییتر قدرت بسیار زیادی به شما در بازاریابی محتوایی می‌دهد. کلمات محدودی که می‌توانید در هر توییت استفاده کنید به این شیوه، به بخش مثبت توییتر برای شما بدل می‌شود. یک نقل قول ارزشمند و لینک مقاله باعث خواهد شد هزاران نفر روی لینک مقاله شما کلیک کنند و آن را به دقت بخوانند.

تولید  محتوایی که قابلیت توییت شدن داشته باشد

در صفحات محتوای خودتان از دکمه‌های اشتراک گذاری استفاده کنید

دکمه‌های به اشتراک‌گذاری، در بازاریابی محتوایی شما تاثیرات بسیار زیادی می‌گذارند. مخاطبی که یک مطلب ارزشمند را می‌خواند و می‌خواهد آن را با دوستانش به اشتراک بگذارند. آن‌ها به سادگی یک کلیک در صفحه شما این کار را خواهد کرد. اما فرض کنید این دکمه نباشد، بسیاری از کاربران روند کپی کردن لینک شما و سپس بازکردن اکانتشان در شبکه اجتماعی، کپی لینک و کلیک بر روی دکمه اشتراک، را دوست ندارند، برایشان کاری طولانی است و منصرف می‌شوند. حال وقتی لینکی در صفحه شما باشد که در همانجا، مخاطب بتواند این اشتراک‌گذاری را انجام دهد، این پروسه بسیار کوتاه می‌شود، و در نتیجه مخاطبین بیشتری دست به اشتراک گذاری مطالب شما خواهند زد.

استفده از دکمه به اشتراک گذاری برای موفقیت در بازاریابی محتوایی

تکنیک‌هایی که در بالا ذکر شد بسیار ساده اما تاثیر گذار هستند. البته در نظر داشته باشید، برای اجرای موثر هر کدام از این تکنیک‌ها بهتر است ابتدا آنالیز دقیقی برای اجرای هر مرحله داشته باشید. مخاطبین شاخه کسب و کار شما، خلق و خوی خاص خودشان را دارند، پس این موضوع را در نظر بگیرید که باید روی آنها آنالیز درستی داشته باشید و محتوا با مرکزیت آن مخاطبین تولید شود. اگر تولید محتوا به درستی صورت بگیرد، می‌تواند شما را به موفقیت‌های بسیار چشمگیری در کسب و کارتان برساند. اما اگر تولید محتوا بدون برنامه و بدون یک آنالیز دقیق باشد، زمان و هزینه است که به هدر داده‌اید و از آن هیچ منفعتی حاصل نخواهد کرد. پس از ابزارها را درست استفاده کنید.

اگر هم در این زمینه نیاز به کمک داشتید، می‌توانید از خدمات ما برای تولید محتوا استفاده کنید. تنها کافی است به صفحه تولید محتوا مراجعه کنید و به جمع مشتریان ما بپیوندید. سفارش تولید محتوا در لولسا بسیار ساده و آنلاین است.