Your browser does not support JavaScript!
تولید محتوا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ویژه
هزینه
چرا خدمات تولید محتوا را برون سپاری کنیم؟

تولید محتوا از جمله مباحثی است که می توان از آن به عنوان یک روش کارآمد تبلیغاتی استفاده کرد. اما انجام آن چندان هم آسان نیست. چرا که ساختار، چهارچوب ها و مسائل مربوط به خود را دارد. به همین دلیل شاید انجام آن چندان آسان نباشد. در این مقاله شما را با چند دلیل از این موضوع آشنا خواهیم کرد.

تولید محتوا چیست

تعریف برون سپاری 

برون سپاری به مفهوم واگذار کردن قسمتی از فعالیت ‎ها‎ و عملیات کسب و کار به گروهی در بیرون از سازمان است. به بیان دیگر، وقتی که بخشی از کارهای یک شرکت از طریق یک شرکت و یا سازمان اجرا شود، عمل برون سپاری انجام شده است. برون سپاری به صورت های مختلفی می باشد.

عمل برون سپاری به یک سازمان یا شرکت یا تیم

در عمل برون سپاری فعالیت به یک شرکت، بین دو شرکت یا دو سازمان یک قراردادی نوشته می‎شود. بر طبق آن یک شرکت و یا تیم، مجموعه مسئولیت هایی که در داخل قرارداد ذکر شده را به عهده خواهد گرفت‎. در این روش، سازمان نمی تواند بعضی از کارها را خودش به عهده گیرد. از اینرو است که بعضی از مسئولیت‎ها‎ را از سایر سازمانها انجام خواهد داد. این کار نیز می‎تواند از مقدار پیچیدگی در بعضی از امورات شرکت کم کند.

برون سپاری در تامین محتوای یک شرکت از طریق یک تیم

بعضی اوقات یک تیم  و یا یک گروه کار خود را در یک زمینه مخصوص و یا همان تولید کردن محتوا شروع می‎کند. این تیم باید از سازماندهی مناسبی هم برخوردار باشد. به این مفهوم که در چند تیم ‎مسئول کار تامین محتوا که به شکل پروژه ای کار می‎کنند، با بعضی از شرکت‎ها‎ قراری می گذارند. در این روش تیم همگی مسئولیت‎ ها‎ی مرتبط به تامین نمودن محتوای سازمان مربوطه را به عهده خواهند گرفت. 

این گروه‎ ها‎ در کار آنالیز کردن سایت و نیز تولید نمودن محتوا تخصص لازم را دارند. از مزیت های واگذاری برون سپاری کار تولید محتوا به این گروه ‎ها نیز، واگذار کردن بخشی از مسئولیت سخت در تامین محتوا و هم چنین کسب محتواهایی است که کیفیت لازم را داشته باشند‎.

عمل برون سپاری تامین یک محتوا به افراد نویسنده‎ ‎

نویسنده‎ها‎ افرادی هستند که می‎توانند به شکل مستقیم در یک شرکت حاضر باشند و همه ی مسئولیت‎ها‎ی مرتبط با کار تولید محتوا را به عهده گیرند. در اصل به علت های مختلفی از جمله وجود محدودیت‎ها‎ی جغرافیایی و نیز نداشتن فضای کافی برای حضور همه کارمندان و افراد نویسنده، تعدادی از نویسندگان به صورت دور کاری قسمتی از کار تولید محتواها را به عهده خواهند گرفت. 

این نویسندگان در زمینه کار تولید محتوا و تحلیل کردن سایت تبحر کافی را دارا هستند. یکی از مزیت های کار برون سپاری در تولید محتوا به افراد نویسنده به صورت دورکاری، بهره گیری از پتانسیل این افراد و نیز نیروی اشخاص توانمند هست. این موضوع ممکن است در میان کارکنان حاضر در شرکت، نباشد.