مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) در محتوا گامی درجهت خلق یک ارزش بی همتا برای مخاطبان است. ارزشی که مختص به مخاطبان خاصی و برای ارج نهادن به آنان باشد. تخصصی شدن که یکی از اصول نیچ مارکتینگ است، در دنیای امروز موجب اعتبار برند و جلب وفاداری مشتریان است. در اینجا ما شما را با راز نیج مارکتینگ در محتوا آشنا می کنیم.
- نوشته شده توسط محمد شاکری
- دسته: مقالات
قطعا تا به حال اسم تولید محتوای سایت به گوشتان خورده است و این سوال برایتان پیش آمده باشد که تولید محتوا برای سایت یعنی چه؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش شبکه های اجتماعی و استفاده بسیار زیاد مردم از آن دیگر روش های قدیمی برای کسب و کار مناسب نمی باشند. در این شرایط صاحبان کسب و کار باید به دنبال جدیدترین راه ها برای جذب مشتری بروند. یکی از این راه ها تولید محتوای برای سایت است که در ادامه به آن می پردازیم.
- نوشته شده توسط محمد شاکری
- دسته: مقالات
برای نویسنده حرفه ای شدن قطعا باید درباره تفاوت متن محتوا بین مقاله رپورتاژ محصول یا آموزش اطلاعاتی کسب کنید. هر کسب و کاری می تواند از طریق به اشتراک گذاشتن محتوا در فضای رسانه مثل وب سایت و اپلیکیشن های مخصوص، اطلاعات کسب و کار خود را به همه مردم نمایش دهد. کسب و کار می تواند از این طریق توسعه و گسترش پیدا کند. تا زمانی که ویژگی های هر محتوا را به خوبی ندانید، نمی توانید پیام اصلی کسب و کار خود را به گوش مردم برسانید.
- نوشته شده توسط کوثر محمدی
- دسته: مقالات
محتوای با کیفیت محتوایی است که شما نظر مخاطب خود را متناسب با موضوعی که در مورد آن می نویسید در نظر بگیرید. در این مقاله می خواهیم درباره نوشتن محتوای با کیفیت با شما صحبت کنیم.
- نوشته شده توسط لولسا
- دسته: مقالات
محتوای محصول با بقیه محتوا ها کاملا متفاوت است. اکثرا کسانی که در حوزه تولید محتوا کار می کنند سعی دارند که متن محصول با متن مقاله کاملا متفاوت باشد. اگر اشتباهی در این دو محتوا صورت بگیرد متنی که نوشتهاید نمیتواند اثر مورد نیاز را داشته باشد.
- نوشته شده توسط الهام محمودی برام
- دسته: مقالات