مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال نوعی تبلیغات برای محصولات و خدمات محسوب می شود، که اغلب در فضای اینترنت مورد استفاده قرارمی گیرد. در واقع به هر نوع بازاریابی در جهت فروش محصولات و ارائه خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل و سایر ابزارهای دیجیتال) گفته می شود.
- نوشته شده توسط مهتاب نیک نژاد
- دسته: مقالات
پرسونا (persona) کلمه ای است که شاید این روزها زیاد شنیده باشید اما با مفهوم آن آشنا نباشید. این اصطلاح در دهه اخیر رواج پیدا کرده است و بیشتر در حوزه های بازاریابی، طراحی سایت، بازاریابی محتوا، ارتباط بهینه با مشتریان و ...کاربرد دارد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید توصیه می شود ادامه مطلب را از دست ندهید.
- نوشته شده توسط زهرا نیک نژاد
- دسته: مقالات
تولید محتوا برعهده محتوانویس است. محتوا نویس شخصی است که در نقش یک نویسنده عمل می کند و یک موضوع خاص را به صورت خلاقانه و با اصول مربوطه به رشته تحریر در می آورد. به زبان ساده، محتوا نویس پیام های مناسب را در جهت مجاب کردن مخاطبان برای انجام یک عمل انتقال می دهد. امروزه یکی از راههای جذب مخاطب برای بهتر شدن کسب و کار تولید محتوا است.
- نوشته شده توسط مهتاب نیک نژاد
- دسته: مقالات
در دنیای مدرن امروز که همه چیز اینترنتی شده است و فروشگاه های اینترنتی نیز رواج بیشتری پیدا کرده و طرفداران زیادی دارند. پیش نیاز ایجاد یک فروشگاه اینترنتی وجود هاستینگ برای سایت است. یکی از ویژگی های هاستینگ برای سایت فروشگاهی سرعت بالای آن است که اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای اینکه بتوانیم در دنیای رقابت اینترنتی از رقبای خود سبقت بگیریم انتخاب یک هاست مناسب و ایمن اهمیت بالایی دارد.
- نوشته شده توسط سمیرا حیدری
- دسته: مقالات
تراکم کلمه کلیدی برای هر متن چقدر باید باشد؟ اگر تا به حال تولید محتوا انجام داده باشید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است. چگالی کلمه کلیدی در متن بسیار مهم است. در این بخش آموزشی می خواهم این موضوع را برای شما توضیح دهم تا بتوانید یک محتوای حرفه ای تولید کنید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات