مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
در دنیای دقیق سئو، جایی که محتوا حرف اول را میزند و دیده شدن از اهمیت بالایی برخوردار است، مفهومی به نام Noindex مطرح میشود که به ظاهر با این اصول تناقض دارد. در حالی که شما با دقت محتوای باکیفیت تولید میکنید و وبسایت خود را برای سرعت بالا بهینهسازی میکنید، Noindex (نوایندکس) به شما امکان میدهد تا عمداً صفحات وب خاصی را از نتایج موتور جستجو پنهان کنید. این ممکن است غیرمنطقی به نظر برسد، اما در دنیای سئو، Noindex یک هدف استراتژیک دارد و به شما امکان میدهد کنترل بیشتری بر آنچه موتورهای جستجو میبینند و نحوه درک آنها از وبسایت شما داشته باشید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در دنیای امروز که تحت سلطه دیجیتال است، برندها دائماً به دنبال راههای نوآورانهای برای پر کردن شکاف بین تجربیات چاپی و دیجیتال هستند. کیوآرکد را وارد کنید، یک الگوی شطرنجی ساده که به نظر میرسد گنجینهای از فرصتهای برندسازی را باز میکند. در حالی که کدهای QR برای چندین دهه وجود داشتهاند، اما افزایش محبوبیت آنها نشاندهنده پتانسیل آنها برای تغییر نحوه تعامل مشتریان با برند شما است. اما دقیقاً چرا کیوآرکدها باید بخشی از استراتژی برندسازی شما باشند؟ بیایید به دلایل قانعکننده بپردازیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در سئو (بهینه سازی موتور جستجو)، استفاده از ابزارهای جامع برای دستیابی و حفظ رتبه های برتر ضروری است. یکی از این ابزارها که برای برخی از متخصصان سئو مبهم است، «فچ» است. اما نگران نباشید! این مقاله به شما کمک می کند تا پیچیدگی های فچ را درک کنید و از پتانسیل آن برای بهینه سازی وب سایت خود در چارچوب سئوی استراتژیک استفاده کنید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
یکی از این اصطلاحات مهم در سئو و ترجبه کاربری، «فولد Fold» است که از دنیای رسانه های چاپی فراتر رفته و در دنیای دیجیتال نیز از اهمیت تاریخی برخوردار است. با این حال، با ظهور طراحی وب واکنشگرا و رفتار پویای کاربر، این سوال مطرح می شود: آیا «فولد» هنوز در روش های سئوی امروزی ربط دارد؟ در این مقاله بیشتر در خصوص این اصطلاح مهم صحبت خواهیم کرد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در دنیای دائما در حال تغییر سئو (بهینه سازی موتور جستجو)، تضمین رتبه برتر برای وب سایت شما برای جذب ترافیک ارگانیک از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، یک رویکرد استراتژیک سئو فراتر از تلاش سنتی برای کسب رتبه اول است. قطعه های برجسته (گاهی فیچرد اسنیپت در فارسی نوشته می شود) فرصتی قدرتمند برای افزایش دید وب سایت شما و معرفی خود به عنوان یک منبع معتبر ارائه می دهند، حتی بدون اینکه رتبه اول را در صفحه نتایج جستجو کسب کنید. در این مقاله بیشتر میخواهیم در خصوص اصطلاح (Featured Snippets) در سئو و دیجیتال مارکتینگ برایتان بگوییم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات