مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
ترافیک یک معیار بسیار مهم برای اندازه گیری عملکرد، محبوبیت و پتانسیل یک وب سایت است. در این مقاله توضیح خواهیم داد که ترافیک وب سایت چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه آن را اندازهگیری کنیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
کیوآرکدها (Qr code) بارکدهای دو بعدی هستند که میتوانند انواع مختلفی از اطلاعات مانند متن، آدرس اینترنتی، شماره تلفن یا تصاویر را ذخیره کنند. آنها را میتوان توسط تلفنهای هوشمند یا سایر دستگاه های دارای کیوآرکدخوان اسکن کرد و راهی سریع و راحت برای دسترسی به محتوای آنلاین یا انجام اقدامات خاص ارائه میدهند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
تولید محتوا فرآیند تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و جذاب برای یک مخاطب خاص است. تولید محتوا میتواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند پستهای وبلاگ، ویدئو، پادکست، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی، خبرنامه، پست رسانههای اجتماعی و موارد دیگر. تولید محتوا بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است، زیرا به برندها کمک میکند تا مشتریان هدف خود را جذب، آموزش دهند، سرگرم کنند و ترخ تبدیل را افزایش دهند. با این حال، تولید محتوا یک حوزه ثابت یا راکد نیست.
- نوشته شده توسط مریم پرویزی
- دسته: مقالات
تست A/B چیست؟ احتمالا بارها اصطلاح A/B Test را از زبان بازاریابهای دیجیتال شنیدهاید. آیا میدانید منظور چه تستی است؟ در این مقاله قصد داریم تا همه چیز در خصوص این تست را در دیجیتال مارکتینگ برایتان بگوییم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
شاخص کلیدی عملکرد KPI مخفف Key Performance Indicator چیست؟ چطور باید آنها را تجزیه و تحلیل کرد؟ چه شاخصهای کلیدی عملکردی در دیجیتال مارکتینگ مهم هستند؟ بسیاری از این قبیل سوالها وجود دارد که یک بازاریاب دیجیتال باید جوابشان را به خوبی بداند. در این مقاله پاسخ به این سوالات را پیدا خواهید کرد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات