Your browser does not support JavaScript!

سفارش، محاسبه هزینه و ارائه خدمات آنلاین | مراحل ثبت سفارش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
کورا (Quora) منبع پیدا کردن ایده محتوا

یکی از مشکلاتی که خیلی از سایتها دارن، ایده برای نوشتن محتوا است. امروز می‌خوام کورا (Quora) رو بهت معرفی کنم تا این مشکل برطرف بشه. داشتن یک محتوایی که برای مخاطب مفید باشه می‌تونه باعث پیشرفت کسب و کار بشه و با این سایت می‌خوایم ببینیم چه مخاطبی مفیده!

سایت کورا برای پیدا کردن ایده نوشتن محتوا

اگه یک سایت داشته باشی، احتمالا همیشه درگیر این هستی که چه محتوایی بنویسم؟ نوشتن محتوا یک بخش مهمش اینه که برای مخاطب مفید باشد. اما چطور می‌شه بفهمیم چی برای کاربر مهمه؟ خب خیلی ابزارا برای این‌کار وجود داره. یکی از این ابزارها کورا هست.

اگه اول بری سایت کورا رو باز کنی، ممکنه متوجه نشی منظور من دقیقا چیه. خب بزار دقیق‌تر ببینیم کورا چیه؟

کورا یه سایته که توش می‌تونی سوالتو بپرسی، سوالای بقیه رو جواب بدی یا جوابای بقیه رو ویرایش کنی!

خب این خیلی به یک نویسنده محتوا کمک می‌کنه. یک مقدار که بگردی، می‌تونی ببینی سوالای افراد تو این سایت چیا هست. اینطوری می‌دونی مخاطبا دنبال چی هستن. از اینجا به بعد دیگه هنر نویسندگی تو هست که باید خودشو نشون بده.

بهت پیشنهاد می‌دم سایت کورا رو همیشه خوب ببینی. همیشه سوالای جدید هست که مخاطبا دنبالش. پس این سوال‌ها می‌تونن عنوان محتوای مطالب سایت یا وبلاگ تو باشن. می‌تونی همیشه ببینی چیا ترند شدن تا بتونی بهتر و مناسب‌تر برای مخاطبات بنویسی. اگه حتی بخشی از موضوعو خودت درست متوجه نشدی، می‌تونی تو کورا بپرسی. هیچ اشکالی نداره موقع نوشتن محتوا چیز جدید یاد بگیری!

پس از این به بعد، پاتوقت باشه سایت کورا تا همیشه سوالای جدیدو ببینی. بدون ایده و رو هوا چیزی ننویس. ببین مخاطب چی می‌خواد تا بر اساس اون بنویسی. یه محتوایی که مخاطبا دنبالش نیستن، نمی‌تونه ترافیک سایتتو افزایش بده!

نویسنده: زینب عاشوری