Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن امکان تبلیغات در سایت لولسا

بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی کاربران وب سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا، بخش تبلیغات در سایت لولسا به زودی شروع به کار خواهد کرد. در این بخش، شرکت ها، موسسات، سازمانها، افراد و ... می توانند با توجه به نیازشان تبلیغات کنند. این خدمات از تاریخ اول بهمن سال ۱۳۹۵ برای کاربران سایت راه اندازی خواهد شد.

انواع تبلیغات در سایت لولسا

به صورت کلی ما سه نوع تبلیغات را در سایت لولسا در نظر گرفته ایم که بنا به نیاز، می توانید سیستمی که برای شما مناسبتر است را انتخاب کنید.

۱- تبلیغات کلیکی

این تبلیغات همان طور که از نام آن هم پیدا است، بر اساس تعداد کلیکی که بر روی بنر شما می شود محاسبه شده و می توانید بنا به نیازتان، بر اساس تعداد کلیک پک مورد نظر خود را سفارش دهید.

۲- تبلیغات زمانی

در این نوع تبلیغات، بنر شما در مدت زمانی که سفارش می دهید، در روی صفحات سایت برای مخاطبین به نمایش در می آید. در این روش هیچ گونه محدودیت کلیکی وجود نخواهد داشت.

۳- اسپانسرینگ مطلب

در این شیوه، شما می توانید یکی یا چند عدد از مطالب سایت را انتخاب کنید و در آن صفحه تا ۳ بنر داشته باشید. با این شیوه، در صفحه مورد نظر شما هیچ تبلیغ دیگری قرار نخواهد گرفت و تنها بنر های شما برای مراجعه کنندگان آن صفحه به نمایش در خواهد آمد. این نوع تبلیغات زمانی بوده و شما می توانید در هر کدام از مطالب سایت تا ۶ ماه اسپانسر آن مطلب باشید.

قوانین بنر های تبلیغاتی در سایت

برخی از قوانین عمومی که برای تمامی تبلیغات سفارش داده شده بر روی سایت لولسا به شرح زیر می باشد:

۱- محل قرار گیری تبلیغات

محل قرار گیری تبلیغات در تمامی صفحات سایت به جز، صفحات خدمات، درباره ما، تماس با ما، پشتیبانی و لیست قیمت ها خواهد بود.

۲- طراحی بنر تبلیغات

طراحی بنر های تبلیغاتی بر عهده خود مشتریان محترم می باشد و باید بنر خود را بر اساس ابعاد اعلام شده از سوی تیم طراحی و تبلیغات لولسا طراحی نمایند. البته در صورت نیاز، می توانید از خدمات طراحی بنر ما استفاده کنید، که مستلزم پرداخت هزینه طراحی از سوی مشتری می باشد.

۳- محتوای تبلیغات

محتوای تبلیغات مورد پذیرش باید بر اساس موازین جمهوری اسلامی ایران طراحی شده باشد و از پذیرش هرگونه تبلیغات که محتوای نامناسب، غیر قانونی و توهین امیز معذوریم. 

۴- وب سایت شما

در صورتی که بنر تبلیغاتی به وب سایت شما لینک شده باشد و در صفحه مقصد، هرگونه محتوایی که مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مسئولیت این موضوع بر عهده مشتری می باشد. همچنین، در صورت آنکه صفحه مقصد با محتوای بنر شما همخوانی نداشته باشد نیز، تمامی مسئولیت ان بر عهده مشتری می باشد.

۵- انصراف از تبلیغ

پس از تایید سفارش از سوی مشتری، امکان انصراف از تبلیغ برای او ممکن نیست، مگر در شرایط خاص که در ان حالت، بنر از روی سایت برداشته می شود اما هزینه ای به مشتری بازپرداخت نخواهد شد.

۶- تعداد تبلیغات هر صفحه

هر صفحه از سایت، حداکثر شامل سه بنر تبلیغاتی خواهد بود و تعداد بیشتر تبلیغ در هر صفحه امکان پذیر نمی باشد.

اخبار تکمیلی به همراه نحوه سفارش، لیست قیمت ها و ابعاد در روز های آینده از طریق وب سایت منتشر خواهند شد.